Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Češtináře z Písmáku mám celkem na háku!

19. 03. 2011
0
18
1937
Autor
blai

Napsal jsem to za dvě minuty a vůbec jsem si to po sobě nepřečtl.Omluvte tímto formu textu :D

Vzhledem k tomu, že neumím pravopis, jsem na Písmáku na odpis!

Je mi to celkem i u prdele, neučím se hrát na ukulele, ale píšu pro radost, abych čtenářům způsobil zlost, že občas si bez znalosti češtiny, troufnu si napsat blbiny, jen pro své odreagování a jejich nudné negování!

 


18 názorů

lenkak
21. 03. 2011
Dát tip
Ježiš a na tohle plácáš místo pro hlubší kritiku? Prvně jsi tomu mohl dát aspoň formu, když už máš problémy s češtinou.

určo!

Asi závidí.

tak jo

Dostane facana.


mislíš že se nám brakenrig posmívá Pavlíku? vona je to ale holka

Oldjerry
20. 03. 2011
Dát tip
Jakou myslíš, že bude mít odezvu opovrhování čtenáři? demonstruješ svou nezávislost a nevíš, jak je ta tvoje póza nevěrohodná a směšná... za pár minut? no jo - práce kvapná

Pane brakenriči, jestli se nám s Růženkou nepřestanete okamžitě posmívat, nahlásím vás! A bouchnu!

Na hrupky kašli. Jak říkala Růženka, každý pán vidavatel ti je milerád opraví. Musíš mít ale talent, víš? A tohle dílo se ti vůbec nerýmuje, takže asi talent nemáš, ale nic si z toho nedělej.

Fouraix
20. 03. 2011
Dát tip
a dál...?

mi s Pavlíkem děláme taki hrupky, Pavlík moc ne ale jeden pán ná psal že stačí nadání a každí nakladatel nám to milerád opravý. tak sistoho nic nedělej.)

Norsko 1
20. 03. 2011
Dát tip
doporučil bych bloček, je univerzální

Pavlík a Růženka.

teď jsi nám to tedy nandal :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru