Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes ano

05. 12. 2001
3
0
1388
Autor
Hakim

Tyto řádky bych chtěl věnovat mé bývalé přítelkyni...

Dnes ano

Ano, dnes. Dnes je ten správný den. Dnes ji opustím a ona opustí mě. Už si ani nepamatuji, kdy to bylo. Procházel jsem po jedné z blízkých luk a v tom ji spatřil. Jedinou mezi všemi. Byla sice nemocná, ale přesto nádherná. Její květ byl jakoby překryt temným stínem a lístky byly pomačkány. Okamžitě jsem si ji zamiloval. Vrátil jsem se domů pro lopatku a nějakou nádobu vhodnou jen pro ni. Opatrně jsem ji vyrýpl ze země dávaje přitom pozor na její křehké kořínky a odnesl si ji k sobě domů. Denně jsem ji zaléval a staral se o ni. A ona mi to oplácela. Okvětní lístky jí hráli všemi možnými i nemožnými barvami a její vůně, ta nádherná a nepopsatelná vůně mě provázela celým bytem. Celé hodiny jsem u ní sedával a miloval se s ní. Četl jsem jí i zpíval. Skládal pro ni písně i psal básně. Nemohl jsem se jí nabažit. Dny plynuly a já se měnil, nevím jestli k lepšímu nebo k horšímu, ale měnil. Stejně jako ona. Přerostli jsme sami sebe. Dostal jsem strach. Co když jí jednoho dne ublížím? Už se to stalo a stane se to znovu! Ona, slabá květina nemusí vydržet. Miluji ji nade vše, ale tohle bych opravdu nechtěl. Proto je dnes ten správný den utínající jednu etapu mého života. I jejího. Možná, že to nikdy nepochopí, ale časem bude zase šťastná. I já budu šťastný a navždy ji budu vděčný.


Krel
29. 12. 2001
Dát tip
hmmm...tak rozchody motivované tímto mi nikdy nedocházely...

AHED
05. 12. 2001
Dát tip
Malý princ???

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru