Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Taky vám připadá, že lidi by si měli častěji mýt nohy?

02. 04. 2011
6
73
4353
Autor
brackenridge

Taky vám vadí lidi, kteří si vyzují boty a smrdí jim nohy? Mě tedy ano. Ráda bych otevřela diskusi na toto sociologické téma. Vadí vám nejvíc, když lidem smrdí nohy, z úst nebo podpaždí?


73 názorů

sharik
11. 04. 2011
Dát tip
jezis, to je teda diskuse :D ... nekdy se divim, kam ze jsem to vlez :)) hehe

jak kdy

Rajmund
07. 04. 2011
Dát tip
A kde nejvíc smrdíš Ty?

kamile provedu alesi, zejo? meli by hulit vic treba! lydie, mela by sis cuchnout tedka, jsem cerstve umyta...

myslím, že lidi dneska strašně málo hulej...:o)

V tom případě prosím rozhodit do řádků pod sebe, tak po 3-4 slovech, jak bývá zvykem:))))

Ano a tohle je teprve zacatek Me hygienické literatury

Copak tohle dělá na literárním serveru???

Lakrov
04. 04. 2011
Dát tip
Nevadí mi, když někdo/něco smrdí; aspoň hned vím, "na čem jsem". Pachy jsou jedna z pradávných forem nezvratné pravdy. A nechávat se dobrovolně učit lhát od nějakých Diorů a Sabatin je každého soukromé rozhodnutí :-)

Tisovyluk
04. 04. 2011
Dát tip
nejvíc mi asi vadí, když jim smrdí z huby jako kdyby sežrali hovno. ale někdy mají chlapi i aresivní pot a to je taky nářez.

Garth
04. 04. 2011
Dát tip
z úst :-)

at mi to koupi jezisek, neee?

Metta
03. 04. 2011
Dát tip
to nejni drahý voe.))teda madam

nohy do stříbra? jsem snad nějaká madam?

Metta
03. 04. 2011
Dát tip
prevence, možeš to pak rozdat potřebným .))

ale me tedka zrovna nesmrdej...

Metta
03. 04. 2011
Dát tip
zus to .))

stříbro? to je proti smradu?

Metta
03. 04. 2011
Dát tip
argentum !!!

olovo?

Metta
03. 04. 2011
Dát tip
existují takové stříbné částečky proti smradu co se prodávají ve spreji...

ů=DDD

Metta
03. 04. 2011
Dát tip
běž naboso na sníh .))

to vis, ze kecam, metto, taky mi smrdej, obcas.. ;-DDD

Metta
03. 04. 2011
Dát tip
brackino, tobě fakt nikdy nesmrděly ?

mne kdyby smrdely, tak si je radsi uriznu.

Sebastiana
03. 04. 2011
Dát tip
To ještě nic není, kamarádka se vrátila po třech tejdnech domů, byla na návštěvě u sestry na Slovensku. Jenže nevěděla, že jí zemřel manžel- byl to silný cukrovkář. No, byl tam v teple- ústřední topení několik dní. Prý musela vyhodit i nábytek. všichni prý blili. Je mi divný, že by to natáhlo i do nábytku? Musela to být síla.

sveřep
03. 04. 2011
Dát tip
brack, stromeček nové auto ? jóóó. jsem dneska dopoledne hledala univerzální návod, jk zlepšit život svúj i lidstva. a už to teda mám. DÍK :)

..jsem pro..aby se rozdával zdarma..to už náš ekonomika unese hravě..) ..nejen romským menšinám..

MKbaby
03. 04. 2011
Dát tip
Právě přišel do prodeje nový pičifuk pro romskou menšinu . Dežodorant :)

Josephina
03. 04. 2011
Dát tip
tvoje starosti na moji hlavu! na venkově mám ráda smrad hnoje, podpaždí ať raděj smrdí než ty šílený stříkací smrady-deodoranty, a když milýmu smrdí z huby, tak to je blbý, ale pak mu koupím mentolovej bonbon, kozlové smrděj záměrně! Napoleon psal svý milý, že za 14 dní přijede, ať už se neopováží mejt se..

Ne. Mazat se nebude nic.

Co takhle to rychle smazat a my budem předstírat, že jsi tohle nikdy nevypustila do modrých vod Písmáka? ;-)

prdej, krkaj, a plivaji po zemi. fuj. me vlastne vadi vsechno. mozna bych mela zit v izolaci. jsem nesnasenliva.

Lucie-at
02. 04. 2011
Dát tip
si delas srandu nebo to myslis vazne??? DDDD jinak me nejvic vadi kdyz lidi prdej DDD

jo jako lide by si meli casteji na to jsem lina

Marcela.K.
02. 04. 2011
Dát tip
Máme na to takový spray - lapač pachů, ale ani ten to nelapil :-)

voni ty molekuly smradu se prisajou k nabytku... kde mam chyby, marvine?

Marcela.K.
02. 04. 2011
Dát tip
...dělám ve špitálu, jsem na pachy vycvičená, ale před týdnem jsme jednomu bezdomovci sundali boty, naštěstí jsme ho asi za čtyři hodiny zase propustili, ale větralo se ještě druhý den :-)

Jaky pravopis?

Taky kdyz jim smrdi prdel z ust, to je taky hrozne. Nechapu, jak se k tomu nektere zeny mohou snizit. Zejmena ty, zijici na nadrazi.

;-DDDDD

mne taky smrdi prace, ale vejplata mi nesmrdi nemohla jsem si votevrit vokynko, pac aby na ni nefoukalo, ne?

Mně smrdí práce. Nevadí?

Metta
02. 04. 2011
Dát tip
a mohlas votevřít vokýnko ?

to mě zajímá..)

kdyz jsem byla mala, matka kourila v aute a kdyz jsem namitla, ze se dusim, rekla mi, at drzim hubu.

Norsko 1
02. 04. 2011
Dát tip
o tom, po kom větráš

uz muzes metto ja po smradosich vetram... o cem si budem vypravet Norsko

Norsko 1
02. 04. 2011
Dát tip
pokud tam budeš taky, zůstanu. budeme si vyprávět

Metta
02. 04. 2011
Dát tip
tak uš sem vydrbaná, možu dál ?

..brack..o tom mi raději ani nemluv!!!!

tak zustan venku

Norsko 1
02. 04. 2011
Dát tip
debila bych přes práh nepustil

moorgaan
02. 04. 2011
Dát tip
nejhorsi je, kdyz chlapovi zacne smrdet kunda... ...to uz je pak jedno jestli smrdi i to ostatni:-))

sepot, a kdyz jim smrdi nohy, z ust, i z podpazi, to je teprve humus, ze? Metto, sup do sprchy. Ja dnes mimoradne pekne vonim, dokonce jsem si i oholila nohy a na krk zavesila stromecek s vůní NOVÉ AUTO.

Metta
02. 04. 2011
Dát tip
momentálně jsem si vyzula pohorky a nohy mi smrdí upe šíleně, bo je tu 30 stupnu ...podpaží taky a pusu necejtím až jsem se styděla vlézt do autobusu, ale řidič mi aspon věřil, že uš fakt nemožu a vzal mě zadarmo du do sprchy teda

..nejhorší je..když jim smrdí nohy..zažila jsem to a je to FAKT NĚCO PŘÍŠERNÉHO!!!!!

Juno, výborná připomínka, děkuji...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru