Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dream Beam

19. 04. 2011
1
8
941
Autor
45rpm

 

 

Sam Day byl flegmatik, proto se výraz jeho obličeje neměnil. V ruce svíral hrst stokorun. Jakmile se tlačítko na ruletě rozsvítilo, vložil stokorunu do zdířky a stiskl tlačítko, které chvíli blikalo a pak zhaslo. Když se znovu rozsvítilo, odmotal Sam Day jednu další stokorunu, vložil ji do automatu a stiskl tlačítko. Někdy se stalo, že vsadil více stokorun najednou, většinou když měl poslední tři nebo čtyři, stiskl tlačítko a odešel do sousední místnosti, kde vkládal mince do jiného automatu a mačkal jiné tlačítko vždycky, když se rozsvítilo. Pak sáhnul do kapsy, otevřel peněženku a z balíčku tisícovek jednu rozměnil u baru. S hrstí stokorun se postavil k velkému stolu automatické rulety a podíval se na displej. Výraz jeho obličeje se vůbec nezměnil. Tlačítko svítilo. Vsunul jednu stokorunu do zdířky a stisknul.

 

 

 

 

 

 


8 názorů

Jazylka
24. 04. 2011
Dát tip
mne sa to celkom páčilo, celá ta atmosféra akože čo bude - a nakoniec nič.. tak jak aj v realite hráčov

45rpm
21. 04. 2011
Dát tip
Tady je trochu slabsi konflikt, tak je to asi hodne nijake. Dik.

katugiro
21. 04. 2011
Dát tip
a je to hrozně suchej popis, na tak malý ploše ti to prostě nic nedá

katugiro
21. 04. 2011
Dát tip
působí na mě víc, než opera

45rpm
20. 04. 2011
Dát tip
Dik za nazory.

sharik
19. 04. 2011
Dát tip
napsal bych podobnej komentář, jako je ten nade mnou

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru