Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

100W žárovce k narozeninám

20. 04. 2011
25
108
5223

..tak všechno nejlepší..má milá žárovečko.:))

Přemýšlím co ti přát

má milá..

 

jsi jako stěžeň plachetnice

a já chci ti být ráhnovím

hlídat vítr

jenž nadouvá tvé plachty

zažehnat bezvětří

 

takové dny

jako ten dnešní

co září

a chmury

však víš

co sbíráš k uzoufaní poslední pátky

rozdrobíme

nakrmíme ptáky

budem se chechtat jak čile zobají

 

co ta růže na kuchyňském stole

nesvěsila ještě hlavu?

 

To je ono

 

nechť vyprázdníš tu baňku

hřbitov růžích hlaviček

a uložíš na dno tu jedinou

co se nedala

bude to dekorativní a úlevné

 

toť mé přání


108 názorů

zdjr1976
16. 09. 2011
Dát tip
*

100Wzarovka
10. 05. 2011
Dát tip
Všem dodatečně děkuju a ujišťuju Vás, že jsem to pořádně rozsvítila - taky díky Vám!!!

:o)))

Bíša
27. 04. 2011
Dát tip
VIVAT!!!

Taubla
26. 04. 2011
Dát tip
dodatečně blahopřeju

Diana
22. 04. 2011
Dát tip
:-)***

......

nevím...mám právo volby zbraně,sejdeme se v posteli

blboune!!!! vyzývám tě na souboj! Kóza je jen má!!!

Delfín
21. 04. 2011
Dát tip
Vidíme a přec jsme slepí k barvám duhy kolem nás, však když stín se na nás lepí, to hned o něm víme včas! Jen se upozornit snažím na to, co je zářivé, jasných barev víc si vážím, než-li černě pochmurné! ;o)

kóz...písnu ti soukromě :)

kóza
21. 04. 2011
Dát tip
nevím co v tom chlastu vidí za spásu či za krásu, kdyby koukal radši na mě a nebo něco v chlívku poopravil, zatéká nám tu a je furt mokro a plíseň...

kóza...a proč pije,já myslel,že jen já?

kóza
21. 04. 2011
Dát tip
to nic, já si tu jen tak méékám po nocích můj starej je vožralej jako cyp a já tu v maštali svítím 40W žárovkou nad písmákem...

...pa pa brou

..jdu spát..už nevidím..dobrou noc..dodoučku..)))

...tuná som,netreba ma hladať

kozénko...beru to na sebe,já :)

..dodo..

kóza
21. 04. 2011
Dát tip
gdopak mě tu sháněl?

..fšímám..))))))))

...má nekrofilní,co se týče mne,jsem zoofil,je to koza zamilovaná (všimni,ne kóza:)

--..nj..dyš má pedofílni sklony..)))))

...no ne jo,nebo co,je zbytečně mladá

..tak to by neělo..))))))))

...nemoh,mám to k ní blíž a je mi nemoh

..škoda..škoda.. ..jaro je tu..na fekzbůku mě balí chlapi..ale všichni bydlí v nějaké tramtárii..tak sem si myslela..že kdybys měl...hhhm..)))))

...ne,už nee

..dodo..máš kukadla jako zrcadla?

100W ...přidám si k diodám mých kukadel ;) dík

100Wzarovka
20. 04. 2011
Dát tip
Háber děkuju moc, ale pomalu už není k čemu! :-))) blboun děkuju za přáníčko, lampičku si vezmi, já si svítím očima!

100Wzarovka
20. 04. 2011
Dát tip
Adam já ti tu říkám něco, co by Tě uklidnilo, abys měl dobré spaní! Přece Ti nebudu povídat, co jsme všechno, kde a s kým vyváděly! Žejo, šepotko! Nechci Tě mít na svědomí! :-)))

..věřím ti..axlíku..))))

..axlík..prd víš..jakskvěle se umí holky rozšoupnout..))))

100W posviť si na cestu ještě mnoho let pocestnému daruj lampičku z tvých prochozených let

Háber
20. 04. 2011
Dát tip
tiež blahoželám **********&

100Wzarovka
20. 04. 2011
Dát tip
Adam ...skončily jsme ve vší počestnosti ve vlastní posteli! :-)))

100Wzarovka
20. 04. 2011
Dát tip
Adam nejsme námořníci, takže jsme oslavovali jinak než oni! :-))) Lépe!!!

100Wzarovka
20. 04. 2011
Dát tip
Adam my už jsme oslavovaly a přežily jsme, že jo šepotko!

100Wzarovka
20. 04. 2011
Dát tip
sebastiana, ksav děkuju moc!

..může být..

..nene..tady na písmáku..jojo..nooo!

Sebastiana
20. 04. 2011
Dát tip
Co to slyším, žárovečka má narozeniny! Přeji všechno nejlepší, připojuji se.

100Wzarovka
20. 04. 2011
Dát tip
Evo Adamová děkuju!!

..oo..slyšela jsem o to..milý chrouste..)))

..chrouste..nyní máš možnost..krásná česko-německá soutěž pro autora tvých kvalit!!! ..tak se ukaž a nekibicuj mi tu!

Adamova Eva
20. 04. 2011
Dát tip
přidávám se také ke krásnému přáníčku :O))) *

..jj..sem tam předevčírem spala a musím potvrdit!!! ..si ani nepamatuju..kdy naposledy jsem prospala celou noc bez probuzení..) ..žárovku..tuto diskusi máš návdavkem..))

..to by chtělo antiflek..ovšem neručím za výsledek..)) ..Evi..dík..)

100Wzarovka
20. 04. 2011
Dát tip
Ren díky moc! Štěpo ještě jednou, je to milé! Norsko u mně doma jsou moc dobré zóny, ti co zde byli, potvrdí. Způsobuje to, že jsme tam všichni v klidu, laskaví k těm druhým a nehádáme se! Teď jsi tak trochu v mé zóně, takže klííííd, prosím!!

Norsko 1
20. 04. 2011
Dát tip
Nechápu, že z toho zazdívání ještě vykukuje, ten flek vpravo na zdi. Flák

Jé, to je milý, vědět, že jsem někomu udělal radost. Děkuji za pro mne dobrou zprávu, Žárovko stovko. Zdar a sílu! J.Š.

renegátka
20. 04. 2011
Dát tip
Milá žárovičko, vše nej... pěkné přáníčko, šepot

Seveřan: Pohřbil se snad sám. Ne? Ten VTM. Nebo že bych blbě četl? Šepot: hlavně bacha na to, aby se nám zde neromnožil panmarvinismus. To by se situace, kdy se můžeme ocitnout v otvoru řitním,nebezpečně přiblížila. Zdar a sílu! J.Š.

100Wzarovka
20. 04. 2011
Dát tip
Štěpo děkuju moc za Tvé rýmy! Zbavily mě dlouhé rýmy, vysokého napětí... Přepadlo mě dojetí!

Kdysi starší kluci posílali ty mladší k hokynáři, aby si koupili "semtele" nebo "komáří sádlo". Obojí, kupodivu, nikdy nebylo na skladě. Dnes se pro malichernosti posíláme kamkoliv. Ale ve výrazivu těch dřívějších hochů shledávám přece jenom více té poetiky. A také vtipu. Tolik vzpomínka na moji babičku Š., která zažila v minulém stoleti obě , naštěstí již minulé, světové války. Budiž jí libčanská zem lehká neb často si na ni vzpomenu. Ne proto, že by se nějak zvlášť vymykala z lidství, ale proto, že mne jako malého kluka vzala do kina na operu Prodaná nevěsta. Jak jsem ji za to v té chvíli nemiloval! A neuběhlo ani čtyřicet let a ten hoch si na zahradě při práci pouští operní arie z CD-přehravače. A pak, že paradoxy nejsou k mání! Zdar a sílu! J.Š.

Norsko 1
20. 04. 2011
Dát tip
já na lachtana

..obojí je možné..počkáme..šak se dočkáme..sázím na marvinismus..)

Norsko 1
20. 04. 2011
Dát tip
Bude se ještě cítít marvinem, nebo se chovat jako lachtan?

..haha..je nesmrtelnej!!!!!

..žárovečko..jupííííí..a neřvi..)) ..se ti tu už sešlo víc gratulantů..tak si počti..)

100Wzarovka
20. 04. 2011
Dát tip
Všem Vám moc děkuju za přáníčka, Delfínku, safra, opět dojetí! Když už jste mi přišli přát budu Vám svítit, budu Vás hřát! Děkuju všem!!! Žárovka

Norsko 1
20. 04. 2011
Dát tip
Takže ty jsi ho definitivně pohřbil.. Co když se vrátí? A v plné síle?

..sem přesvědčena..že se cítí být býkem..jakkoli se nazývá..vincek..či poštovní panáček..))) Štěpo..dobrýýý..)))

100Wzarovka
20. 04. 2011
Dát tip
Milá Šepotko, jsem dojatá a furt řvu, to jsi způsobila Ty! Není to tak od věci, mám to doma jak v krematoriu, nejcennější kytička předaná s přáním: nese kiti babicce, na, pusinku! A ta o které mluvíš je krásně rozvinutá a drží hlavu!!! Za pár dní půjde na dno baňky a bude tam sama, protože ty ostatní s úlevou prostš vyhodím!! Děkuju Ti moc!

Marvin je mrtvej! Budiž mu písek lehký a nechť si myslí, mysli-li ještě, co chce. Zdar a sílu! J.Š.

100 wattů je někdy hodně i šedesátka přece stačí. Potmě lze si užít dost všeho, co hrdlu se ráčí Připijme žárovkám, tranďákům, sloupům VN i VN vedením. Elektřino! Přioděj hermelínem, království jež nazýváš Temelínem! Zdar a sílu Žárovko, Delfíne i Šepote! J.Š.

Norsko 1
20. 04. 2011
Dát tip
Čím se podle tebe cítí třeba takový márvin?

..já sem tele..)

Jednou při pracovní diskusi múj kolega řekl něco jako v tom smyslu, že "... ve stádu jde vůl, kráva a tele. Býk jde vepředu." Myslím, že toto se dá napasovat na mnoho situací. I zde na písmákovi. Jde jen o to, kdo se cítí volem a kdo býkem! Nebo štírem. Nebo štírkou. Nebo Štírem nebo Štírkou. Zdar a sílu! J.Š.

..delfínku..žárovka bude mít radost..)

..dík..makovečku..) ..kruci..Štěpo..sem v rachotě..ale slinu jsem chytla..ajaj..

Delfín
20. 04. 2011
Dát tip
Žárovka 100 wattová pod sebou stíny schová a zas tu bude jen světlo skoro jak v den. Já s přáním přidávám se, abys v své jasné kráse dlouho tu s námi byla, pěkně nám posvítila k hezkému posezení i k Lásky hodokvasu, ať elektrony cení si též Tvou svitu krásu, vesele běží dráty a vyzáří se cele, též kotě mourovat ať cítí se tu skvěle...;o)))

Makoves
20. 04. 2011
Dát tip
Moc pěkné přáníčko.

Norsko 1
20. 04. 2011
Dát tip
Sám se nevyřeší, i rozpor potřebuje vůdce. Štěpo!

Seveřan: To je asi neřešitelné. Naše osudy alias životní dráhy se pohybují v sinusoidě. To je nezpochybnitelné dle mne. Asi moje tangenty a tangenty "oněch", mají záporné znaménko. Šepot: víno= dobrý, zvlášť bílé z Moravy, takovej mladej Tramínek nebo Veltlínské červené rané (nebo ranné?)....ještě s drobnými bublinkami ve svém moku. Kruci,...začaly se mi sbírat sliny. Asi si půjdu loknout moku stejně pro mne lahodného tj. piva kvasnicového. Zdar a sílu! J.Š.

..neřešiiiit..)))) ..tak je to supr..))

Norsko 1
20. 04. 2011
Dát tip
Problém je, Štěpo, že čím víc ty jsi v pohodě, oni jsou nasratější. Nepřekonatelný rozpor! Jak ho řešit?

..Štěpo..souhlas..)) ..co víno?

Seveřan: Myslím, že než se definitivně setmí, zazní ještě mnohokrát zde na písmákovi óda na radost i óda na lidskou pýchu. A to je snad, myslím, i dobře neb "dokud se zpívá, ještě se neumřelo!" Šepot: sýr = dobré maso = dobré zelenina= dobré nejhorší? Asi nasra... naštvaný lidi. Zdar a sílu! J.Š.

..ee..nemaluj čerty na zdi..

Norsko 1
20. 04. 2011
Dát tip
vím, ale pomalu a jistě se stmívá

..na číňany peču.. ..Štěpo..raději maso..

..jsem se teď zaregistrovala na polský literární server.. ..mají tam horší básně než my tady..katastrofa..

A ty, Šepote, máš něco proti sýru snad? ... a teď, stačí stisknout "Odeslat". Buch! Zdar a sílu! J.Š.

Norsko 1
20. 04. 2011
Dát tip
Viděti všude sýr znamená, nejkratší cestou k číňanovi

:o)))) ..kurnik..Štěpo..to tvé "zdar a sílu"..furt vidím nějaký sýr! ..Norsko..to nepomůže..nech tak..)

Norsko 1
20. 04. 2011
Dát tip
Já je varoval..

Nelze sloužit dvěma pánům najednou. To jde jen někde na divadle. Třeba v Národním. Život je jiný naštěstí. Jinak bychom mluvili my středoevropští Slované jenom německy nebo jenom rusky. Anebo bychom žili někde za Uralem. Ropy sice dost, zato život "na hovno" a ještě k tomu méně svobodný. Úžasné vyhlídky. Zdar a sílu! J.Š.

Norsko 1
20. 04. 2011
Dát tip
Nečtitelní, ať dostanou rozum. Nepoučitelní, ať nepřebírají zásilku

Nezanedbávám (ho), už mi nepíše (VTM ani Černý Vincek), tak mu neodpovídám. A nelituji toho. Řekl jsem už toho dost. Je dle mne zatím nepoučitelný a co je daleko horší i nečtitelný. Na rozdíl od jiných rozumnějších písmáků zde. Myslím, že mu zase poradím, jen když mí odpoví a tím se přihlásí o další můj nářez. To si dle mne zaslouží. Jsme tu přece kvůli svým autorským pokusů, čtení autorských pokusů druhých, k diskutování nad obojím... Nejme tu kvůli rádobykritice, co si jen na něco hraje. A nedej, bože Virachocho, zakazuje a omezuje. Zdar a sílu! Howgh! J.Š.

Norsko 1
20. 04. 2011
Dát tip
járovkou si svítím, nepoučuj, puškine. nezanedbáváš hit s márvinem?

Hezké a milé, zvláště ten "kus" o stěžni, plachtách a ráhnoví.... Tyhle "prachobyčejné" věci, vonící mořem, dálkou, dobrodružstvím mne, přiznávám nepokrytě, dojímají. Takže děkuji. A přeju járovce (čti žárovce), i jejímu potomstvu zářivce,.... Alles Gute! Zdar a sílu všem! I vynálezci járovky (čti žárovky) Járovi z Cimrman. J.Š.

Norsko 1
20. 04. 2011
Dát tip
nu. řekl bych, nepřeberné. s citem k vaší jasnosti

..díky vám..doufám..že se bude žárovečce líbit..))

Alegna
20. 04. 2011
Dát tip
krásné přání

tak k tomuhle bych se rád přidal, páč bych to takhle krásně nenapsal...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru