Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Březen 2011 - Vyhlášení

25. 04. 2011
3
21
2964
Autor
StvN

Vítězem PM za měsíc Březen roku 2011 se stává MezzoMix s počtem 17 bodů. Blahopřejeme.

 
  Muamarek Kamil
Sikora
Winter UchoNa
Koleji_
bestye Janina6 StvN baaba to jsem
jen já
Tangens_
Omega36
katugiro Tragicus Celkem
MezzoMix 3   3   1 2     3   2 3 17
Kamil Sikora 2   2 3   1 2 3   1     14
StvN   2       3   2   2 1 1 11
Měrka_out   3   2           3     8
Janina6 1 1 1       1 1 2       7
Olivka         2           3 2 7
Chazzy       1 3       1       5

21 názorů

MezzoMix
26. 04. 2011
Dát tip
Díky moc všem za hlasy a hlavně za komentáře, jak tady, tak přímo u povídky. Byl to boj, Kamile! Tak třeba zas někdy...

Tragicus
26. 04. 2011
Dát tip
Jsi opet cely popleteny, Kamile, az si nejaci oslove prestanou zakladat nove nicky (coz je zbabele), aby blabolili na pismaku neco o diktatorech (coz je idiotske samo osobe, ale kdyz je to i na zaklade naprosto pomylenych obvineni, to uz je i na horsi oznaceni), navic stylisticky a gramaticky naprosto otresne, tak jim nebudu nadavat. Pak to bude opravdu lepsi, ale do te doby by bylo hloupe, ze nenazyvame veci pravymi jmeny.

StvN
26. 04. 2011
Dát tip
Kamile, jak vidíš, nejvíce nadávají ti, co toho nejméně dělají, nějak se nám tu ti Bořkové přemnožili.

Blahopřeji vítězi:))) Bylo to zajímavé kolo. PS: Snad jen, kdybychom si přestali nadávat do idiotů a poserů, mohlo by to být ještě lepší:(((

StvN
25. 04. 2011
Dát tip
pramen na bidetu - jak hlasovani byla smazana?

Winter
25. 04. 2011
Dát tip
Gratulace. Tabulka ok, ale klikací to teda být mohlo... .)

papouch
25. 04. 2011
Dát tip
není to klikací, škoda

Tragicus
25. 04. 2011
Dát tip
Jsi idiot (a posera), prameni, muzes se podivat, co bylo presunuto (nebylo to smazano): jen zblebtnuti jednoho ucha. Tak priste prvni mysli a pak teprve blekotej, popr. neblekotej vubec, nejde-li ti mysleni, ju?

katugiro
25. 04. 2011
Dát tip
co je zas tohle za hýrouše.. a proč mi to posílá avízo?

Tragicus
25. 04. 2011
Dát tip
Jsi hrozne kratkozraky, chrouste, diskuse nemusi prinest jen kratkodobe vysledky, ale muze mit dopad dlouhodobejsi. Nemluve o tom, ze kdyby se zmenila kategorie na Udalosti, tak se nic nezmeni, porad to zustane na hlavni strane, coz je to, oc u prerazovani snad bezi, ne jestli je neco volny vers nebo blbustka.

katugiro
25. 04. 2011
Dát tip
tady se chrouste diskutuje o tom, jak je možný, že má měrka víc bodů než janina. její povídka přitom zaujala šest lidí, zatímco měrkova tři... no ale nedá se nič dělat :)

Janina6
25. 04. 2011
Dát tip
Gratulace vítězům!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru