Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Wiliam a Kate

29. 04. 2011
2
26
2649
Autor
FAE BOMB

 

 

Zprávou dnešního dne se stala svatba britského záložního následníka trůnu s jakousi pouliční fuchtlí. Možná by vás zajímaly informace, které jsem před malou chvílí obdržel z důvěryhodného zdroje. Nevěsta na sobě skutečně měla vše, co předepisuje tradice. Tedy něco svého i něco půjčeného, něco starého, jakož i nového a něco modrého.

Za modrou věc posloužily tepláky, které měla pod šaty. Staré a seprané bylo její spodní prádlo. Půjčené byly ponožky, neboť všechny měla roztrhané. Velké štěstí, že princ William má stejnou nohu, tedy desítku. Novou měla zubní protézu. V kapse měla svých pět liber, což stačí na metro a párek v rohlíku. Každý asi potřebuje nějakou jistotu...

Blahopřeji princi Williamovi ke svatbě a čest jeho památce!

 

 

 


26 názorů

Lucie-at
17. 05. 2011
Dát tip
jako vetsinou se mi tvy veci libi ale tohle je trapny...

..jo..psalo..)) ..myslím..že to bombíkovi nebude va..má čtenost jak byk!!!..))) ..bombíku..že ne????? ..baby soutřed se na prozu..veršovanky..to sou jeho takové výkřiky zoufalství..)))

MKbaby
29. 04. 2011
Dát tip
Já to probírám systematicky, zatím se plácám v bombíkově poněkud problematickém poetickém období. Jabka jsou ale super :) Kam až jsme se dostali... nepsalo se tady původně o královské svatbě? :)

..de pak..třeba o jabkách psal bombík od podzimka..má to vymakané! ..hledej povídky a tituly jak uvařit oběd za korunu a podobně..)

MKbaby
29. 04. 2011
Dát tip
Já je ještě nenašel, je tam toho moc, silně podezírám bombíka z grafomanie :)

..za tři dolary padesááát?????? ..už sem ti radila..přečti si bombíkovy návody jak uvařit a ušetřit!!!! ..bombíku..všímáš si jak ti dělám nenápadnou reklamu?????

MKbaby
29. 04. 2011
Dát tip
V USA jsem si kupoval libru dušené šunky v igelitu za tři pade (USD), měla 0,1 % tuku :) A čvachtala. Ale chuť nebyla špatná! Za ty prachy...

:o)))))))))))) ..no..to musí být dost velký hlad..páč dnešní šunka není k žrádlu..)))

MKbaby
29. 04. 2011
Dát tip
Když je hlad, i šunka se sní...

..jo..může bejt..já toho moc nesním..páč občas zapomenu..kvůli písmákovi..ale dobré jídlo mám ráda..ho navařím a pak se vyhazuje..byses nám tady šiknul..))))

MKbaby
29. 04. 2011
Dát tip
Jo jo, ten by lahodil oku. Ale hlavně velkou lednici na žrádlo, aby lahodilo i bříškovi :)

..takovej starožitnej by byl pěknej..že?

MKbaby
29. 04. 2011
Dát tip
OK, tak musíme sehnat nějakýho sekretáře. Nebo alespoň sekretář :)

..NEEEE..SEKRETÁŘKA NE!!!! ..MÍSTOPŘEDSEDA..DYŠ UŽ..JEŠTĚ NĚKOHO ZLANAŘÍME..))

MKbaby
29. 04. 2011
Dát tip
Já budu předseda a ty sexretářka :)

..JOOOOOOOOOOOOOOOOOO:)))))))))))))

MKbaby
29. 04. 2011
Dát tip
Mně taky, založíme spolu KOH, což je nejen hydroxid draselný, ale i Klub odpíračů hokeje :)

..baby..sice tě to nepotěší..ale mi je hokej šumák..)))

MKbaby
29. 04. 2011
Dát tip
Ten hokej mi tedy byl čert dlužen. Od dnešní čtvrté hodiny odpolední se ulice vylidnily a mně do krámu nepřišla ani noha. Dokonce ani ruka...

8hanka
29. 04. 2011
Dát tip
Dianka, okrem hokeja pozeram este Superstar, ani to Ta asi nebavi, vsak?

Diana
29. 04. 2011
Dát tip
Aleši, telku už brzy vyhodím z okna - reklamy, sněmovna, svatba - a já nemusím ani ten hokej, Hanko! Tak na co, soudruzi, na co?

8hanka
29. 04. 2011
Dát tip
mne stacia prenosy z hokeja...(Rusi zatial s Nemcami 0:0)

Diano, ale na druhé straně je to lepší než celodenní přenos z naší sněmovny...

Diana
29. 04. 2011
Dát tip
Absolutně nechápu to mediální šílenství. Vážím si královny Alžběty a dívala bych se, kdyby TV přenášela její řeč ke sněmovně lordů. Ale toto? (Její angličtina je opravdu královská!)

:o)))))))))) ..my na to všechny koukaly v práci a byly jsme velmi kritické..)) ..se mi nelíbil závoj..přesně takový jsem si jako dítě dělala ze záclony,..když jsem si hrála na princezny..))

ano, bulvární pozornost, kterou této události věnují i jindy vážně se tvářící média, je zarážející. Ignorovat!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru