Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Potrubni pošta, kurva.

02. 05. 2011
7
3
2105

Tož kurva! Podivejte sa, opravdická dobrá roba potřá svinsky moc dobrích hadrů ve kterích sa može pjekně krůtit na veřejnosti a draždit ogáry svojemi tajuplnými zaobleninami, kurva. Dobrá hadřsika sa ale špatně scháněji, bo ono je to skoro šecko enem na ty vichrtlé candule, co nemaji žádnó mlikárnu a váží třiceť deka aj s čamajdánem! Na čupr gut samyce jako su napříklat já, sa dá nakůpiť enem ve velikých opchodech jak sů hlavně kolem Holomůca. Povým vam, kurva, jak sme tudle boli nakupovať s Verunó a co z teho bolo.

Veruna ke mně připrckala takhle kolem dvanácté, dyž su zrovna zbýrala ty kuřince, že z teho nadělam mazáni na tchyňu, a Milu, ty jalovico v celé dědině nejlepči, kurva, já ti mam tak dobrí nápat, no stáhni si račik tepláki, bo jak ti to řiknu, tož sa z teho zesereš jako dyž sa roskůsne teplomněr! Tož su stáhla tepláki a Veruna Kurva Milu, vim, jak dosť dobře zadarmiko nakůpiť v olomousity, kurva, viš jak tam mají ty čupr gut hózny, kurva, sukně na srani, kabáty takik a tak podobně. Tož su sa posrala a Kurva Veru, tož co tadyk eště postáváme? Deme nakupovať! Odhodila su bandasku s kuřinci, nazula holiny, za gumu u gati strčila nohu od stola a už sme si to valyli smněrem k Olomůsity. Kdo nevý, kurva, tož to je takoví veliký opchot, se spóstů menčich opchodů unitř jako a tam sa dá kůpiť skorem šecko na co si spomenete, akurát dyž su scela kupiť bič na starého a sinátora, tož to tam nide nemněly. Veruna mi cesů visjetlila co a jak a vimiseli sme ten nejvic čupr gut plán jaký gdy kso vimislal. Dyž sme dorazili k Olomůcity, Veruna mi dala černý vix na křuski, já si tim zmalovala gzicht a potom sama bez Veruny naburácala donitř do opchodu. No hnetkaj sa ke mně mněli ty hlýdací ogáři s brokovnicami a prej Pani, pani, no to sa nám nezdá, že totok je opchod pro vás, eslik scete něco kůpiť, tož nedaleko je hrabák pro šantusi. Tož ale já jeděla, co robiť. Odevřila su mordu a začala hlasitě békat Rasýzmus! Rasýzmus! Tož a ogáři hnetkaj pohoda veliká a přestali si mně šímat, tož su valila dál až k takému jednomu opchodu s hadřiskami, do kerého su zapadla jak pták do piči. Frndule co tam kupovali na seba sa škmůřily svinsky, asi su na jejich fkus vipůšťala moc samyčích feromónů, kurva. Srala su na ně, nabrala z regálů co nejvic čupr gut hadřisek, naburácala s tim do kabinky a tam to šecko narvala pod bomra, no vipadalo to, že su asik tak ve třináctém mněsýci těhutenstvi. Asi si mysláte, kurva, že su mněla v plánu to vinest enem tak ven jako ta těhula, ale to bi bola pičovina, hnetkaj bi mně čopli, já bich zprasila krveproliti veliké, mosila bi přiject zásahofka, kurva a zasik bi mně strčili do diry na lotry. Ne. Plán bol jinači. Zamířila su rovnó k ogárovi, co to tam mněl šicko na starosť a békala su Pane vedócí, pane vedócí, rychle preboha, mam strašlivů sračku, pomocte mi, jinak sa vám tadyk přísámbohu bodu mosiť visrať někam mezi regály jako! Tož a ten ogárek nečistý Ježišmaria pani, tož to tedyk honem za mnó, tadykhle sů hajzle pro peronál, račte si uleviť. Naburácala su tedyk donitř, vitahala z podbombra ta nalůpená hadřiska, vitasila z holiny mesr a začala to porcovať, abi to šlo sláchnůť do porculánovej mísy. Jak su mněla kus, hnetkaj su ho hodila do hajzlu a spláchla. Vyte, potprdy a gaťki, co sa dalo spláchnůť fcelku, ale kabát chlupatý z norku bolo třeba rozhňápsnůt na pjet štoků, kurva! Nasekala su to tedyk heski všecko na cáry, šicko co su ve křeftu otočila, několikeri tepláčiska, pjet trik, halenu dobrů s lesklými prďolami navrchu, kurva, posplachovala to a pak spokojeně jako dobře visraná dáma vikročila z hajzlu a pane Vedůcí takhle dobře su nesrala už asik týden! Děkuju Vám pjekně jako! A on Tosme poctěni mladápani a mnějte sa svinsky krásně! A já šla ven, obešla olomousity a tam vzadu Veruna stála u odkryté senkruvny a lovila pazórami ze sraček tu naporcovanó módu, žmurkala a davala do siťovek a za chvilu sme si to už pěkně valily do horki, tam sa dobře v hospě ožrali a dyž sme vistřízlivěly zasik, tož sme hadri vipraly na potoce, sešily, akurát jaksme mněli tu kocovinu, tož to bolo třeba kus blůski růžové a u teho nohavica ot kalhot nebo napůl kabát a napůl tričko, kurva. Tož ale co. Sme robi z dědiny a nějaké kdovico naseba do chlivu nepotřáme. Tož tak.


3 názory

heartrate
04. 05. 2011
Dát tip
:))))

Staňýk
02. 05. 2011
Dát tip
Přiznám se, i když mě dost zajímalo, co je to za dialekt, nedokázal jsem to dočíst.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru