Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Holky s holkama, kluci s klukama

13. 05. 2011
11
12
1915
Autor
Anděl

Prolog: žijeme mezi lidmi

 


Obě měly k třiceti letům daleko. Stály mezi lidma v narvané tramvaji. Jedna držela v ruce gyros.Ve vlasech měla něžnou bílou pentli. Kousla si a podala kousnout druhé. Poté, když ho měly obě v puse ještě nerozkousaný – daly si pusinku. Na ústa. Jako kdyby chtěly jíst z úst do úst. Decentní pusinky od pusinek.

            Po celé tramvaji byl cítit pach česneku z jejich gyrosu.

Nebo z jejich sladkých olíbaných úst?

            Na Pavláku mnoho lidí vystoupilo. Nikdo se neohlédl, když uhýbaly vystupujícím.  Přistoupili dva kluci. Stoupli si vedle olíbaných a řešili, co si koupí a udělají k večeři.

            Žijeme ve velkoměstě.


12 názorů

K3
před 3 měsíci
Dát tip

Pointa je přece v tom, že je to o jídle. Pro mě jednoznačné. Trochu mi tam vadí pach česneku...


beze slov...nemám...T


verulinda
17. 04. 2013
Dát tip

proč hledat pointu, je přece  v tom, že to tu je , *


Marcela.K.
18. 04. 2012
Dát tip
Proto nemám ráda velkoměsta. I když chápu, že jsou lidé, kteří je milují :-)

srozumeni
22. 03. 2012
Dát tip
Mně pointa nechybí, prostě jen takový obraz, hezké...***

45rpm
18. 02. 2012
Dát tip
Trochu mi chyby pointa, nejaky kontrast nebo osviceni. Jinak je to dobry napad.

Madlen7
13. 11. 2011
Dát tip
Nemám slov:)

8hanka
04. 11. 2011
Dát tip
ži a nechaj žiť:)*

Pekný zachytený obraz - kiežby ho dokázalo takto vnímať viacero ľudí (hlavne v SR).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru