Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

**Na motýly, za zajíčky...**

17. 05. 2011
9
14
2156

ohlas básničky Motýlkářka

Tváříme tváří v tvář trny jak

dvoříme se oko v oku

nohou skokem do pokroku

v dřepu v kliku

v sponu v kleku

breku v srdci dopřej slechu

Kámasutrou v měkkém mechu

trocha užiješ si vzdechu

jak kočka na horkém plechu.

 

J.Š. Hradec Králové 17.6.2011


14 názorů

Já píšu, ale teď mám takové období, kdy ten odpad ze mě musí ven, abych psala něco smysluplného :-)

Dík Anděli, jsem rád, žes na písmáka úplně nezanevřela. Kdy zase něco napíšeš? Zdar a sílu! J.Š.

kočka na horkém plechu :-)))) ty mě vždy dokážeš pobavit, jen tak dál! :_) Děkuji

vonMax
18. 05. 2011
Dát tip
:)))

--juuu..tak to sem ráda..že jsem tě inspirovala..)) ..mě nenapadá vůbec nic:(( ..ale dala jsem nádherné téma do koule..inspiroval mě jednou chroust..)) ..tak jukni..))

Ty vogo, já vlastně ani nevím přesně. Přečetl jsem si dnes tvoji Motýlkářku a už to ze mne takhle padalo. Vím, není tohle moje žádné veledílo, ale lepší než nic....A vypadlo to ze mne tak za třicet vteřin. Takže děkuju a tvoje Motýlkářka se mi hodně dnes zalíbila. Zdar a sílu! J.Š.

..no..dyť říkám..když musíš tak musíš..))) ..co tě inspirovalo?

Tony: děkuju za ohlas.Jsem rád, že zase mám pár řádek od tebe, Tony. Bert: červen není, šotci weboví řádí jako požárníci.Jinak děkuju. to nic: dík za hvězdičku. Šepotoj: já hvězdičky miluju. Jestli tě to štve alias irituje alias se*e, tak lituji, ale nemůžu s tím nic podstatného dělat, prostě to tak chci mít. Jinak děkuji za inspiraci, má dnešní můzo! Zdar a sílu všem! Jirka Š.

..hehe.. ..musíš tam dávat ty hvězdičky??? ..mě to irituje..ale když musíš..tak musíš..no..))

Bíša
17. 05. 2011
Dát tip
Velice vtipné*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru