Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Panna

18. 05. 2011
1
11
1357
Autor
fárum

Brumlá si poeta

láska zas odkvétá

odpočet do léta

sviští jak raketa

 

Tvé bílé okvětí

na co pak bude Ti?

miláček odvětí

k ojetí


11 názorů

Rajmund
24. 06. 2011
Dát tip
no..

:o)

fárum
20. 06. 2011
Dát tip
ano, máš pravdu, i s tím bude by to dávalo dobrý smysl. Díky za nápad, možná předělám:)

myslím, že smysl by zůstal...ale nech to tak, ty jsi autor...

fárum
20. 06. 2011
Dát tip
děkuji za námitku. Po pravdě řečeno nejsem v tomto případě schopen rozpoznat rytmickou odlišnost a to na tom se sluchem nejsem úplně špatně, i když ani extrémně dobře. I když ty asi spíš máš na mysli zvukovou shodu, že? Nicméně kdybych to změnil, tak bych změnil smysl. Bílé okvětí mělo představovat panenství a to by pak nedávalo dobrý smysl, ale ještě jednou dík.

na co pak bylo Ti? ... rytmicky by bylo lepší na co pak bude ti? ale je to blbůstka, no :o)

Kapsa
19. 05. 2011
Dát tip
Ne, ne! Druhá část sedne jak prdel na hrnec! Bavilo...

fárum
18. 05. 2011
Dát tip
zdá se podle rekcí, že jsem u čtenářů nedocílil toho, co jsem chtěl, ale zase na druhou stranu admin kritik mi snad ještě nenapsal :)

StvN
18. 05. 2011
Dát tip
Zaver je sice prekvapivy, ale mozna by stacilo zustat jen u te prvni casti.

Honzyk
18. 05. 2011
Dát tip
...delnicka poezie ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru