Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nič nám nie je dosť sväté

19. 05. 2011
6
17
1968

Fotograf: František Ivanko Opis: Nič nám nie je dosť sväté

                   

 

 Ani mramorový kríž

 a písmena

doň zlatom vytesané.

Ani vrásky

a bolestí - naších materí.

Sme pliagou - tohto sveta,

a týchto dní

a nič nám - nie je sväté

len vlastné

pofiderné EGO.


17 názorů


Sebastiana
21. 05. 2011
Dát tip
*

feferonka
19. 05. 2011
Dát tip
*

macecha
19. 05. 2011
Dát tip
Johann, potešil si ma, ďakujem. Aj ja ráda čítam Tvoje básne.

vonkoncom nechápem ale to bude asi počasím a vzdialenosťou medzi nami...myslím tou na mape našich trvalých pobytov a ten tvoj nick no neviem ale to nie je podstatné aj napriek tomu ďakujem za tvoj záujem venovaný mojej poéziu, resp. môjmu pokusu o hru na poéziu. Ďakujem za tvoje slová a čas ktorý si mi dal...to je pre mňa najpodstatnejšie

A ja Ťa vždy rád vítam a mávam....tak ako každého pocestného....to bude tou kresťanskou tradíciou, ale Teba macecha o to radšej lebo rád počúvam tvoje slová. Tu na pismaku je len pár vyvolených ktorých virtuálne milujem...ty si jedna z nich...pre svoju poéziu, ale aj pre tvoje slová v rámci bežného života. Vo virtuálnych láskach našťastie nemusíme hľadieť na vzdialenosť, vek a dokonca ani na pohlavie.

o zložitý, nič nevypovidajíci nicku - JFT.... naozaj to nebolo prvoplánové ako si myslíš vzniklo to pri pohľade na uvedený obrázok aj napriek to mu že ťa moje dielo nepotešilo dovoľ aby so ti poďakoval za tvoj čas ktorý si mi venoval - to vieš nemožno potešiť všetkých.

macecha
19. 05. 2011
Dát tip
Johan, ku tebe sa ráda vraciam vždy ... :)

macecha
19. 05. 2011
Dát tip
Johan, ku tebe sa ráda vraciam vždy ... :)

TAK potom dobrú chuť, aj keď si myslím že nie som dobrý šéfkuchár a určite moje jedlo bude presolené...ako sa poznám

Alegna
19. 05. 2011
Dát tip
taky si myslím, že nám nezbyde nic jiného, než změnit svoje myšlení. poděkovat musím spíš já za duševní potravu :-)

Macecha moc krát ďakujem za tvoju návštevu v mojom prístave. Som rád že si v rámci morských vĺn našla oázu môjho prístavu, že si na chvíľu zakotvila, postála a zanechala po sebe odkaz v podobe svojich slov. Som rád že som ťa potešil a PRÍJEMNÚ PLAVBU životom Ti prajem !!! Vráť sa znova !

Čo sa dá robiť, ale ja verím že aj "my" raz zmúdrieme a nájdeme znovu hodnoty na ktoré sme prestali časom veriť. Je len otázkou času kedy si rozbijeme vlastné kolená a ústa o svoju ľudskosť, naivitu a hlúposť. Samozrejme v závere svojich slov by som ti rád poďakoval za Tvoj čas ktorý si mi venovala a za Tvoje slová, ktoré mi dali nádej a tým ma potešili.

macecha
19. 05. 2011
Dát tip
tiež si to občas myslím .... T***

Alegna
19. 05. 2011
Dát tip
smutná pravda

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru