Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Perný den

31. 05. 2011
36
65
3123
Autor
avox
Včera jsem měla perný den,
byla to ale  hračka,
mívám jej jednou za týden
a funguje mi pračka.
 
Perný den, ten opravdický,
inu, proč to neříci,
nastává dnes,  jako vždycky
- totiž, můj den žehlící…

65 názorů

avox
07. 04. 2012
Dát tip
žehlím odpoledne a zpívat smím až o půlnoci, tak si pouštím CD, ale opravdu raději Waldu, než Carmen :-))

Kočkodan
07. 04. 2012
Dát tip
Co si tak zpívás, kdyz nicís faldy? Arie z Carmen ci pisne Waldy?

Petr.II
03. 01. 2012
Dát tip
:-) * ..tipné

Stařec_007
06. 06. 2011
Dát tip
:-))) *

avox
06. 06. 2011
Dát tip
se nehádám, já vím, že jsem :-))

Chigwell
05. 06. 2011
Dát tip
Soví :)))))))))))),ty jsi trdlo :)))))*

avox
03. 06. 2011
Dát tip
koloušek plácá... nevěřím :-))) a tobě dík za nakouknutí :-)

Sebastiana
03. 06. 2011
Dát tip
jo koloušek se má. *

koloušek
02. 06. 2011
Dát tip
Asi nejsem ženská, to je nadělení, včera ani dneska pro mě práce není. Já jsem zvíře líné, v pelíšku se válím, na ženušky pilné koukám jenom z dáli.:-))

avox
02. 06. 2011
Dát tip
koloušku, koloušku, děláš si legraci která ženská denně má jen jednu práci? ale zkus to, přijdu si přečíst :-)) Garay, Bíšo, díky za úsměvy :-)

koloušek
02. 06. 2011
Dát tip
To je dobrý nápad, přímo inspirace, dny v týdnu si nazvat podle druhu práce.T*

Bíša
02. 06. 2011
Dát tip
:-))

Garay
02. 06. 2011
Dát tip
:).

avox
02. 06. 2011
Dát tip
díky, já všechno jen ze života... a kolik dobrých rad se mi dostalo v komentech! :-)

renegátka
02. 06. 2011
Dát tip
vtipné a ze života

Ferry
02. 06. 2011
Dát tip
no to víš, Di, že jí nepovím (ona není z nejchytřejších, ale dušinku má přecitlivělou)

Diana
01. 06. 2011
Dát tip
Týjo, mám z Hekaté mindrák. Prosím neříkej jí, z čeho jsem ji pozezřívala! Mohla by mi vyškrábat oči ;-) (Náš kocour Knedlík je také kastrovaný, ale na čistotnosti mu to tedy nepřidalo!)

Ferry
01. 06. 2011
Dát tip
no, znovu jsem to neprala, ale horní kousky z koše máchala, neb kočenka zrovna dost líná - to jsem nějak přehlédla předtím. neznačkuje, neb je šlechtična - modrá ruská. Je křtěná: Hekaté, královna noci, ale říkáme jí Ketyška (a hlavně - je, s odpuštěním, vykastrovaná). To naše druhá, Minuška, ta je až z Hané z útulku............:)))

Norsko 1
01. 06. 2011
Dát tip
žehlím, žehlíš, žehlíme

Agibail
01. 06. 2011
Dát tip
... já si to žehlení zpříjemnila - vždycky si pustím filmeček a pak to celkem jde :-)) *

..byl..Di..))) ..a trestal nás taky..)))) ..knedlík..to je super jméno..))) ..Vivaldi nám zničil taky mimo jiné tři sedačky..))

Diana
01. 06. 2011
Dát tip
Dyť to povídám, šepote, znám své papenheimské! Jó kočky! - a kocouři jsou další kapitola sama pro sebe. Náš kocour, Knedlík se jmenuje, nás trestá - zejména za přehlížení jeho veličenstva - počůráním interiéru. Copak Vivaldi, ten byl osobnost ;-)))

:o)))) Di..plně s tebou souhlasím ..co se prádla týče..)) .jinak..my měli kocoura..byl to von..jako šlechtic..co ten měl za titulů! ..jinak ovšem..debil..anebo byl tak vyčůraný.. ..chodil do vany..pokud nebyl nasraný! ..ALE! ..báli se ho i velcí psi..a to nic nemusel dělat..jen prošel a někdy zasršel..))) ..Vivaldi se jmenoval..)) ..jo..prádlo miloval..to vyprané..)))

Diana
01. 06. 2011
Dát tip
Hééj Ferry! Vo co, že už to prádlo pereš znovu?!? :-))

avox
01. 06. 2011
Dát tip
Ó, to já zas jo, znala jsem jednu takovou vznešenou v sousedství, stoupla si ke dveřím koupelny, chvíli čekala, jestli jí někdo otevře, pokud ne, hupsla na kliku a otevřela si sama... však nám Ferry poví, jak to je... Héééj Ferry!!! :-))

Diana
01. 06. 2011
Dát tip
U nás nežehlí nikdo. Kombinuji finty s pečlivým věšením, nežehlivou úpravou a módním vzhledem ležérní nenucenosti ;-) A pokud jde o kočky, v noblesu nevěřím. Žádné násilí si totiž v ničem nečiní.....

avox
01. 06. 2011
Dát tip
u tebe si to žehlí každý sám? :-))) kočenka u Ferry je nóbl mňaudáma, ta by mimo luxusní kočičí hajzlík nikdy...

Diana
01. 06. 2011
Dát tip
Copak mně se to usmívá, já nežehlím! :-))) Ferry, hned tu kočenku odežeň, než ti prádlo pročurá skrz na skrz. Ta naše to udělala!

avox
01. 06. 2011
Dát tip
díky za návštěvu a projevy účasti, ale co nadělám, už se toho starého zvyku asi nezbavím :-)

prát se nemá, s nikým... pak se to těžko žehlí. :) prý existují nějaké nekrčivé látky co ani nevsakují žádné fleky...někdo to říkal, ale nevím už kdo a kdy.

:o)))..kašli na to..)) ..to se musí pěkně pověsit a hezky poskládat..)))

Morasten
31. 05. 2011
Dát tip
krutá sranda :)

avox
31. 05. 2011
Dát tip
Neumím žehlit vsedě, to bych si asi vyžehlila koleno... mám výmluvu - od žehličky mne zahnala bouřka, počítadlo jede přes UPS, žehlička nikoli... dokončím to zítra, však mi to z koše neuteče :-))

Ferry
31. 05. 2011
Dát tip
já měla dnes v plánu velké žehlení, rozhodla jsem, že zkusím vsedě. Šla pro židli, žehlička se nějak moc rozpálila. První kus - košile - udělal psssssssšššššššš a od té doby ji odstraňuji ze žehličky. Na koši plném prádla si ustlala kočenka.. Tak mi tvé dílko přišlo zvlášť vhod... Jen žehli, žehli - já pár dní hodlám stávkovat. :) t*

avox
31. 05. 2011
Dát tip
Aha, ty jsi z těch, co večer odcházejí se slovy:"Vrátím se brzy...., totiž brzy ráno..."? No tak cestou kup čerstvé noviny a pečivo k snídani :-))

nostalgik
31. 05. 2011
Dát tip
nemyslím na politiku, když s rozbřeskem se rodí den já za domácí beru kliku, jen jak průšvih bude vyžehlen :o)

avox
31. 05. 2011
Dát tip
opánky - na stůl? to bych svedla, jenže žehlím na prkně a být na prkně bych ještě nechtěla :-)) Nostalgiku, průšvihy v Česku dávno jsou již v nežehlivé úpravě, hleď jak se naši politici do nich vrhají po hlavě... :-))

nostalgik
31. 05. 2011
Dát tip
příběh vpravdě sympatický má každý si to k srdci vzít ač úkol někdy je nadlidský každý průšvih "vyžehlit" ***

avox
31. 05. 2011
Dát tip
košile jsou sranda, víc mne štvou cejchy :-(( mám na ně krátké ruce :-))

avox
31. 05. 2011
Dát tip
máme tu bouřku, kašlu na to, kurňa, vždyť zítra je taky den :-))

avox
31. 05. 2011
Dát tip
Robinia, když mi bylo "takových ňákých" bydleli jsme asi dva roky v baráku bez vodovodu - pračku jsme měli, ale na praní se voda nosila ve vědrech a máchat se chodilo k Radbuze... :-)) Diana, filemon, díky za úsměvy :-))

filemon
31. 05. 2011
Dát tip
:)))

Můra73
31. 05. 2011
Dát tip
dneska mám puštěnou Tracy Chapman, bzučím si s ní :o)

Robinia
31. 05. 2011
Dát tip
jj, praní je díky pračkám hračka, ale když vzpomenu na praní v mém dětství, tak to byla pěkná fuška

Diana
31. 05. 2011
Dát tip
:-)*

avox
31. 05. 2011
Dát tip
Díky všem, za návštěvu, tipy i příspěvky :-) Květoňu, jestli máte doma takovou tu žehličku, co se do ní přikládá žhavé uhlí, ráda ji odkoupím, nebo vyměním za novější model :-)) Ede, já si u žehlení zpívám, naštěstí mne slyší jenom pes... :-)) Haber, kdybys tak věděl, co všechno mám na mysli... :-)) Gabi, viz mou odpověď pro Neposuzuji Můrečko, taky u žehlení zpíváš?

Háber
31. 05. 2011
Dát tip
juj * "tie panie/čo majú na mysli/len veľké pranie" (štefan moravčík)

gabi
31. 05. 2011
Dát tip
čo takto poskladať a šup do skrine žiadny perný deň *

Edvin1
31. 05. 2011
Dát tip
Ještě jinak: Já žehlení miluju, to je chvíle jediná, kdy v TV fotbal sleduju, a paní je ticho - nežehrá. :-)

Edvin1
31. 05. 2011
Dát tip
Tak to dělej jako já - na žehlení kašli, obleč všecko zmačkaný hlavně, že jsme čistí. :-)

Můra73
31. 05. 2011
Dát tip
taky mám dnes žehličkovou jízdu... :o)

Takže včera byl den operní, dnes je den pohřební - žehlem.

Lakrov
31. 05. 2011
Dát tip
Na takhle podrobný rozbor už není čím odpovědět; snad jedině slovy písně z dob dávných: My letci... Jenže to už by nebylo o ženách :-))

jejdavilda
31. 05. 2011
Dát tip
Jako Karel, ten to taky musí zvládnout sám

avox
31. 05. 2011
Dát tip
Neposuzuji, dík za radu, ale já nežehlím snad jenom ponožky :-))

avox
31. 05. 2011
Dát tip
Lakrov - ocelových, nebo zocelených? železné by zrezly... :-) aleš - asi žehličku na vlasy? naše Lucka to dělá taky :-) jejda - opravdový jen jeden, já to do půlnoci zvládnu :-))

Neposuzuji
31. 05. 2011
Dát tip
...Makal jsem jako pes...byl to perný den a dnes se TO musí vyžehlit? U koho? Kde?..Tak to je opravdu perný..nezávidím, místo žehlení mám fintu na věšení vypraného prádla, že se nezmuchlá ani kousek....nežehlím.

jejdavilda
31. 05. 2011
Dát tip
no ale to pak není jeden perný den

Míša si včera balila žehličku i na třídenní školní výlet...prý jí tam budou mít všechny holky...asi rodinná výchova...:o)

Lakrov
31. 05. 2011
Dát tip
Žehlící den je holt dnem železných žen :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru