Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z nádvoří

02. 06. 2011
4
3
1410
Autor
/Markéta/

Stojím ve světle slunečních paprsků na nádvoří starého polorozpadlého zámku. kapky rosy na parapetech oken s oprýskanou barvou, zpěv ptáků ze zanedbaného parku. Celým okolím se line otázka jaké to tu bylo kdysi. Kdysi kdy všechno bylo jinak, líp. Schodiště, které je odrolené vedoucí do nikam...jak tvý oči tenkrát, pomyslím si. Teď jsi vevnitř a spíš. Třeba se tu objevíš, vezmeš mě zas kolem ramen jak to umíš jen ty a zašeptáš něco o tom, jak jsem úžasná a skvělá. A já Ti to budu věřit, protože jsem právě taková pro Tebe a pro nikoho jinýho a tak to i zůstane. Polorozpadlý zámky a hrady, to je prostě moje záliba objíždět je. Už odmalička mě fascinovaly staré domy. A ty jezdíš se mnou za což jsem hrozně ráda. Jen kdybys konečně přestal s tím fetem...


3 názory

/Markéta/
27. 06. 2011
Dát tip
já taky...a dost to o tom je :-) dík za zastavení

větroplach
27. 06. 2011
Dát tip
miluju barabizny .. s prominutím.. prostě jim tak s láskou říkám... nejen zámky a hrady, ale i domy, chalupy... ale o tom to není...

konias
02. 06. 2011
Dát tip
má to...něco...a to je důležitý...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru