Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyhlásenie výsledku súťaže tlmočník - 2. kolo

04. 06. 2011
1
31
3038

Víťazom druhého kola súťaže  - SUŤAŽ - TLMOČNÍK a tým aj zadavateľom témy pre 3 kolo súťaže sa s stáva s počtom tipov

                                                 

26

 

 

BigBivoj

 

 

víťazovi druhého kola k víťazstvu v tomto kole touto cestou gratulujem !!!


31 názorů

Alegna
06. 06. 2011
Dát tip
když najdu odvahu (někam jsem ji založila) a trochu času :-))

BigBivoj
06. 06. 2011
Dát tip
díky Aleg! doufám, že se tentokrát zůčastníš večer to vypukne :))

Alegna
06. 06. 2011
Dát tip
gratuluju a moc

Vážení priatelia s radosťou môžem oznámiť, že zadanie pre 3 kolo súťaže práve dorazilo na moju adresu. Víťaz minulého kola si pripravil pre vás niečo zaujímavé a je na čo sa tešiť Ďakujem preto BigBivoji za to že súťaž poňal veľmi športovo a zadal pre Vás opäť niečo netradičné samozrejme viac zatiaľ neprezradím - pekne až v pondelok o 20.00 hod. V závere mojej krátkej správy pozývam všetkých do ďalšieho kola...

Vážení priatelia s radosťou môžem oznámiť, že zadanie pre 3 kolo súťaže práve dorazilo na moju adresu. Víťaz minulého kola si pripravil pre vás niečo zaujímavé a je na čo sa tešiť Ďakujem preto<font color=#FF0000> BigBivoji za to že súťaž poňal veľmi športovo a zadal pre Vás opäť niečo netradičné samozrejme viac zatiaľ neprezradím - pekne až v pondelok o 20.00 hod. V závere mojej krátkej správy pozývam všetkých do ďalšieho kola...

Metta
05. 06. 2011
Dát tip
promiň, to Forrest Gump tvrdil, že nemožu blahopřát bez obrázku...:-)

BigBivoj
05. 06. 2011
Dát tip
děkuji Evičko, už si to připravuji máte se na co těšit, neboj chrochtat nebudeme :)) ani mluvit pozpátku! ... bude to prostě ještě horší :)))))))

mne metta ? A za čo? Však ja nič ja muzikant

renegátka
05. 06. 2011
Dát tip
Srdečné blahopřání, BigBivoji.

Metta
05. 06. 2011
Dát tip
tak extra na tvé přání a odpovědnost

Metta
05. 06. 2011
Dát tip
grratulace květoňovi za cenu fair play, bivojovi a dík heartrate, johannovi a fšem a bez obrázku :-P

martinez
05. 06. 2011
Dát tip
no dyk vím.. píšu že se mi to nějak to.. mělo to být: to už je Forrest potulným rytířem? to je ta správná verze :o)

heartrate
05. 06. 2011
Dát tip
po žádným tulení není, martinez, ty popleto :)))

martinez
05. 06. 2011
Dát tip
samozřejmě mi šlo o potulného rytíře.. se mi to nějak zašmodrchalo :o)

martinez
05. 06. 2011
Dát tip
to už je po tulení že je Forrest rytířem? :o) a gratulace vítězi a všem tak nějak kolektivně :o)

BigBivoj
05. 06. 2011
Dát tip
copak milost, hlavně aby mu byla na něco platná!

heartrate
05. 06. 2011
Dát tip
ale jsi hodnej, že mu chceš dát milost :))

heartrate
05. 06. 2011
Dát tip
to není poprava, Bivoji, nechyběl jsi ve škole, když se probíral středověk?

Heartrate - ďakujem za tak pekné a grafický zaujímavé rozobratie tohto druhého kola súťaže, resp. súťažiacich Máš pravdu ! Dúfam že v treťom kole sa znovu zúčastníš - už teraz sa teším na to čo si pre nás pripravil - víťaz kola BigBivoj ale to sme asi viacerí.

BigBivoj
05. 06. 2011
Dát tip
heat děkuji! Ano Květoň je df.vítězem a zachoval se nad míru čestně, což někteří zde publikující nedokáží. P.S. Foresta bych zatím nepopravoval :)

heartrate
05. 06. 2011
Dát tip
A když už jsem tak rozjetá, tak ode mne osobně pro Forresta :)


heartrate
05. 06. 2011
Dát tip
Za sebe musím říct, že se mi moc líbilo dílo Metty, protože se jí povedlo zachovat smysl originálu a přitom ho zbavit patosu a nánosu prachu

heartrate
05. 06. 2011
Dát tip
Myslím, že v tomhle ohledu mohu mluvit za všechny, a tak bych ráda tlumočila Květoňovi velké uznání a předala cenu fair play :)


heartrate
05. 06. 2011
Dát tip
Gratuluju vítězovi :))



Bíša
04. 06. 2011
Dát tip
Bravo***

No myslím že jeden bude málo...BigBivoj...našťasie mi chlapi si medzi sebou dávame predsa len radšej fľašku ... inak by bol aj jeden málo.

BigBivoj
04. 06. 2011
Dát tip
děkuji za takové množství voňavých slov! musím si doběhnout pro vázu na darované květiny... nebo lépe obří sud ?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru