Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blbost s hvězdičkou XXIII.

06. 06. 2011
10
16
1799
Autor
MKbaby

Když rozpínal jsem jí knoflíček,
honilo se mi v hlavě,
zda skrz tenhle hmoty kousíček
chovám se rozpínavě...


16 názorů

MKbaby
26. 09. 2011
Dát tip
Ď. :)


MKbaby
07. 06. 2011
Dát tip
Jo jo, slov netřeba :)

ano, blůzky jsou dokladem platnosti teorie o rozpínavosti vesmíru.

MKbaby
06. 06. 2011
Dát tip
konias: Však jsem také studiu této problematiky věnoval spoustu času, dokonce bez nároku na honorář :) MDavy: A když mám chuť rozepínat knoflíčky, pomůže mi, když si budu opakovaně říkat, že jsem chlap? :) Algena: Díky za návštěvu i za úsměvy :)

Alegna
06. 06. 2011
Dát tip
:D)))

konias
06. 06. 2011
Dát tip
hehe....ve spojení s diskusí...prakticky dokonalý rozbor problematiky :-)

MKbaby
06. 06. 2011
Dát tip
MDavy: Máš naprostou pravdu, pokud jde o ten otazník. Opět jsi mne utvrdila ve svém úžasném citu pro náš rodný jazyk :) Pokud jde o to rozepínání - já jsem demokrat, ne násilník. A tak když je to nerozhodně, návrh nebyl schválen. Jak se stavíš k rozepínání ty? :)

MKbaby
05. 06. 2011
Dát tip
Chachááá - toť kritika mi nejmilejší! Děkuji vřele :)

Chachááá :))) - i za komentář*

MKbaby
04. 06. 2011
Dát tip
Dle fysikálního principu akce a reakce reaguje kus oděvu na vnější pokus o rozpínání odmítavě, ovšem ještě častěji na tyto pokusy odmítavě reaguje tělěso v oděvu zahalené. Při vstřícném přístupu zahaleného tělěsa k procesu rozpínání má oděv smůlu a fysika mu nepomůže. Z toho všeho vyplývá, že, fysika nefysika, záleží vždy na volbě vhodného nosiče rozepínaných oděvních součástí :)

avox
04. 06. 2011
Dát tip
rozpínat jí knoflíček je napínavé, tak jsi asi napjatý, rozpínavě se chová onen kus oděvu, jenž halí tu děvu, ne? :-)) */

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru