Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na mrtvém bodě

06. 06. 2011
9
26
2879
Autor
MKbaby

Skončilo pátrání
na mrtvém bodě,
našel jsem mrtvý bod
na sedmém schodě.

Bez známek života
leží tu bod,
někdo ho zabodl,
nebyl mu vhod...


26 názorů

MKbaby
07. 06. 2011
Dát tip
Slepý úhel se kreslí s bílou hůlkou :)

zrovna jsme s dcerou probírali geometrii. Jak nakreslit slepý úhel? :o)

Stařec_007
06. 06. 2011
Dát tip
Ty nikdy nezklameš!! :-)) *

Alegna
06. 06. 2011
Dát tip
ano

MKbaby
06. 06. 2011
Dát tip
Ač nejsem zrovna Hliník, tak k Humpolci se táhnu, pan Bernard je ten viník, ležáku rád si nahnu. Že umí čistou hlavu, toť velká micva, věru, však myslím, že jsem v právu, že na švestku mu seru. Když oslavit chceš svátek, tu nechybíš - hned načni ať v svátek práce, matek, ležáček sváteční :)

8hanka
05. 06. 2011
Dát tip
obcas si loknem dúšok piva, nie som po ňom príliš chtívá, nealko stačí, či malá fľaška, aj z nej moja noha ťažká Bernarda mi raz dali veľký pokál a mne hlava točila sa odtál- potál...

Není co dodat. ((-:

avox
05. 06. 2011
Dát tip
stačí trochu učísnout, vymazlit... já pivo opravdu nepiju a vůči reklamě jsem imunní :-))

Já je nenašla ;)))

MKbaby
05. 06. 2011
Dát tip
Já nevím, na samostatné dílo to má příliš moc chyb... ale je fakt, že výběr je úžasný, netřeba pít chcanky, stačí to vyzkoušet :)

avox
05. 06. 2011
Dát tip
no toto...! máš malý pivovar? reklama jako vyšitá, ale škoda jí do komentářů, měl bys ji zviditelnit v dílech :-))

Chachááááá :))))*******

MKbaby
05. 06. 2011
Dát tip
Pivař z českých hájů, luhů mívá málo vkusu, myslí, že mu přijde k duhu hlt zlatého hnusu. Zapomenut um je sládků, ať to sype hlavně, sotva sundáš s láhve zátku, nevoní to slavně. Tak se prober, lide český, máš naštěstí kliku, nemusíš si kazit chutě pivem od chemiků. Vyrostly nám v zemi České malé pivovary, jejich piva mají půvab, jsou to božské dary. Zapomeňte na Gambrinus, na Smíchov i Kozla, piva z malých pivovarů mají četná kouzla. Najde si v nich každý svoje, každý podle chuti. Netřeba pít odvar z hnoje, jak reklama nás nutí. Podporujte pivovary malé, ale naše. Vaří piva z chmele, sladu, ne z chemické kaše :)

avox
05. 06. 2011
Dát tip
Říká Samson - neměj péči, kudy teče, tudy léčí... :-))

MKbaby
05. 06. 2011
Dát tip
Slušný standard, neurazí, Samson, ten se vaří dál, u Samsona nenarazí, kdo by se o zdraví bál :)

avox
05. 06. 2011
Dát tip
hezky... a jak poučný komentář pro abstinenta... :-)) Řekněte mi, pivaři Samson už se nevaří? A co černá Dalila, ani ta by nebyla? To jsou totiž, kamarádi dvě pivíčka z mého mládí... letos jak už předloni napájím se Mattoni :-)) */

MKbaby
05. 06. 2011
Dát tip
brou noc :)

Jsem to pivař jedna radost dám si k nivě víno - a dost!

MKbaby
05. 06. 2011
Dát tip
Gambrinus - ať v tanku, v sudu - je tu jenom pro ostudu plzeňskému pivu. Chceš-li zalít svoje hoře, sáhni hned po Černé hoře, přikusuj k ní nivu.

A jak se to s chutí - vkusem má s takovým Gambrinusem?

MKbaby
05. 06. 2011
Dát tip
Nech si příště poraditi, ať nešlápneš do houna, okus další skvělé pití - skvělý Medvěd z Berouna!

Elixír že z Posázaví zácpu spraví? jaký div! že já jsem to u sta hromů nevěděla trochu dřív! žáhy žár jsem přikládala konzumaci kávy spíš no to jsem si zase dala skoupím Pramen - to si piš!!!

MKbaby
05. 06. 2011
Dát tip
Krušovice - běda, běda, radši budu bez oběda, kyselé jsou, pálí žáha, tohle nebrat! Pro Alláha! Pramen zdraví z Posázaví zácpu spraví, průjem staví, není to však Pribináček. Do Kácova na ležáček!

To mně teda chutná více pivo značky Krušovice víc než Pilsner - ať je jasno Svijanský Máz? neznám zas, no... :)

MKbaby
05. 06. 2011
Dát tip
Hold tu plzni skládá dívka, máme u nás lepší pivka! Vždy si dám rád zas a zas výborný Svijanský Máz :)

Výhradně na sedmém schodu láhev plzně místo bodů!!! :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru