Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak krtková o kalhotky přišla

14. 06. 2011
26
65
3270
Autor
MKbaby

Kalhotky s kapsami
nadělil krtek
milé své krtkové
minulý čtvrtek.

V sobotu zvečera
děly se věci,
odešla krtková
jen na půl deci.

Prý jeji sestřenka
slaví pět roků,
že bude zpátky hned,
je to pár kroků.

Krtek se zamyslí,
pronese krátce:
"Bacha na kalhotky!
Stály moc práce!"

Padla tma na palouk,
na krtka taky,
zřejmě nad krtkovou
stáhnou se mraky.

Krtková z návštěvy
dorazí hlučně
zavýská na krtka:
"Nemám! Tak tluč mě!"

Nepřekous krteček
kalhotek ztrátu,
vylezl z krtiny
s klubíčkem drátu.

Před slunce východem
kraj trochu zešed,
krteček pod keřem
začal se věšet.

Zatímco krtková
v noře se koupe,
nahoře nad zemí
krtek se houpe...


65 názorů

MKbaby
31. 01. 2016
Dát tip

Pierre007: Po skoro dvou letech jsem tu zpět a děkuji Ti za objektivní kritiku :-)


Pierre007
05. 11. 2015
Dát tip

Skvělé! Výborné! Fantastické!


MKbaby
10. 09. 2013
Dát tip

Ano, milé děti, umřel. Na světě nejsou jen veselé pohádky...


Néé, on umřel! :D


Kočkodan
13. 07. 2012
Dát tip
Chápu – krtek krtkovou nemohl ani videt. Nebo ze by prohlédl, s jakou nezodpovednou partnerkou zil?

MKbaby
25. 04. 2012
Dát tip
Diana: Co ty víš, jak to bylo? Třeba byl vrahem zahradník :)

MKbaby
25. 04. 2012
Dát tip
VH64: Jsem pro, takový notýsek na trhu chybí :)

Diana
24. 04. 2012
Dát tip
hahaha, to je TAK strašný drámo! Krtková propije gatě a von se hned věší?*****

VH64
24. 04. 2012
Dát tip
Taky mě přilákal nadpis, krteček a Rumcajz, naši národní hrdinové jsou. Hele, já do notýsku, pokud si snad někdy nějaký takový pořídím, chci jenom podobná díla. Čítanku si přeci můžu půjčit od nějakého školáka, ne?

macecha
16. 12. 2011
Dát tip
fakt se bavím, díky .... T***

MKbaby
17. 10. 2011
Dát tip
Že jo! Ženská je jako tramvaj - když ti jedna ujede, počkej si na další :)

welena
17. 10. 2011
Dát tip
neeeee, chudák krtek, to je ale pitomec, věšet se kvůli ženské! *

MKbaby
26. 09. 2011
Dát tip
To je fakt, diskuse je další zaručený recept, jak přijít k tipům :) Jenže - takové dílo by mne asi sotva naplnilo a sotva bych ho psal někomu do notýsku...

avox
26. 09. 2011
Dát tip
ba ne, nevěř, samotný název by na to nestačil, leda bys z toho udělal veřejnou diskusi :-)))

MKbaby
26. 09. 2011
Dát tip
Děkuji dámám za tipy i za pochvaly; i díky Vám je tahle moje blbost nejtipovanější. Stačí přitom dílu dát jen trochu nemravnej název... :)

avox
25. 09. 2011
Dát tip
dík za připomenutí... vidíš co jsi promeškala? :-)))

to snad není možný))) a toto taky ne:))))))))))))) toť logika, proklatě to jsou věci... pro půl deci ona přijde o gatě a jemu to není vhod, tak si sáhne na život? :-)) */

Ychtil
14. 08. 2011
Dát tip
:-))***

Yfča
28. 06. 2011
Dát tip
:o)*

Stařec_007
21. 06. 2011
Dát tip
:-)) určitě něco najdeš..mamčo :-)

MKbaby
21. 06. 2011
Dát tip
Ojojoj, to nevím. Vím, že jsem napsal spoustu sraček, jenže já je psal bez uměleckých ambicí. Navíc si připadám jako maminka, která něžně chová v náručí neskutečnou zrůdu, jež je ovšem pro ni tím nejkrásnějším děckem na světě :)

Stařec_007
21. 06. 2011
Dát tip
:-)) přečetl jsem toho od tebe hodně...spíš mě zajímalo čeho si ceníš nejvíc :-))

MKbaby
21. 06. 2011
Dát tip
Ježkovy voči, kup si brejle, ani ty tu kvalitu nevidíš? Nebo že by to až zas taková kvalita nebyla? :)

Stařec_007
21. 06. 2011
Dát tip
:-)) název je to nejdůležitější :-) ..odkaž mě na svá veledíla, rád nakouknu.. :-)

MKbaby
21. 06. 2011
Dát tip
Jo jo, Jan Werich by asi řekl: "Je to blbý, bude se to líbit." :) Stejně je zajímavé, že veledíla světové úrovně, která jsem již sesmolil a zde uveřejnil, zůstávají nepovšimnuta, ale jakmile se již v titulku avisuje, že krtková přišla o kalhotky, najednou je tu čtenářů! A těch tipů! :)

Stařec_007
21. 06. 2011
Dát tip
Taky tě zdravím :-) Jen občas nakouknu a zasměju se, což je asi účel ... :-)

MKbaby
21. 06. 2011
Dát tip
Četla si v noře Starce a moře... Zdravím a díky!

Stařec_007
21. 06. 2011
Dát tip
:-))

MKbaby
15. 06. 2011
Dát tip
Algena: Copak ony - já byl smutnej! Naštěstí existují i ženy, které na svém textilu zase tak nelpějí :)

MKbaby
15. 06. 2011
Dát tip
BB: Kdo by při věšení myslel na ten hygyjén... :)

BigBivoj
15. 06. 2011
Dát tip
hmm... ani záda ji předtím neumyl

Alegna
15. 06. 2011
Dát tip
...a pak byly smutné :-))

MKbaby
15. 06. 2011
Dát tip
jejdavilda: Uznání skutečného odborníka na pí.oviny potěší :)

MKbaby
15. 06. 2011
Dát tip
Algena: Znám dost žen, které na svých kalhotkách neuvěřitelně lpěly a přesvědčování nepomohlo :)

jejdavilda
15. 06. 2011
Dát tip
Nádhera*

MKbaby
14. 06. 2011
Dát tip
8hanka: Mně je celkem jedno, jestli narazím na kalhotky nebo na kožíšek, neupřednostňuji ani jedno :)

srozumeni
14. 06. 2011
Dát tip
Já myslím, že byl pan krteček pěkný sobeček, když se oběsil kvůli pitomým kalhotkám. A vůbec, že se vlastně oběsil a paní ktkovou nechal na pospas všemu zlu a nástrahám všedních dnů, bez něj.Děs. Ale jinak tip.

8hanka
14. 06. 2011
Dát tip
mozno nastvany krtecek vytopil noru, preto sa krtkova "koupe", teda vlastne topi...zaveseny krtecek este neznamena obeseny, hupat sa moze aj na hojdacke z drotu alebo zaveseny packami na konari... osobne by som dala prednost natur krteckovmu hebkemu kozusku pred nejakymi platnovymi nohavicami...

Alegna
14. 06. 2011
Dát tip
lpět na čemkoli přináší jen smutek, o kalhotkách to taky platí :-)

jak prosté, milý Watsone :o)

MKbaby
14. 06. 2011
Dát tip
Ó nikoliv. Zhroutil se mu svět, neb jeho celoživotní dílo - kalhotky s kapsami - vzalo za své. Vždyť to bylo nějakého obíhání a shánění známostí - péče o len, vyhánění housenek, pak byli potřeba žába, čáp, ježek, pavoučci, borůvky, mravenci, rak, rákosník... a ta mrcha ty kalhotky někde prošustruje!

nicméně jako autor bys nám mohl s motivem sebevraždy trochu poradit. Že by krtek byl až takový fetišista? :o)

MKbaby
14. 06. 2011
Dát tip
Tomu říkám fundovaná literární kritika - měření objemu krtka za pomoci odměrného válce, psychoanalytický rozbor chování jedince krtka obecného v mezních situacích, přednost dámě ve věšení... Díky, přátelé :)

Taubla
14. 06. 2011
Dát tip
:)

renegátka
14. 06. 2011
Dát tip
krásné drama, pěkně plyne

zjistil jsem pomocí odměrného válce, že objem krtka je 0,187 litru. Takže půldeci vína může mít pro jeho organismus skutečně fatální následky...zejména když jde o samičku :o)

nejdřív mu řekla, aby jí zbil. To ho překvapilo. pak si vlezla do vany, alkohol začal účinkovat...a dál už to znáte :o)

avox
14. 06. 2011
Dát tip
Romeo a Julie v krtčím kožíšku... ? :-))

třeba viděl, jak leží bezvládně ve vaně s otravou alkoholem, tak myslel že je mrtvá a život pro něj ztratil smysl...?

avox
14. 06. 2011
Dát tip
to jistě je, ale proč sebe, proč nezabil ji?

no, vzhledem k velikosti krtka je půl deci dost velký obsah alkoholu v krvi...

avox
14. 06. 2011
Dát tip
toť logika, proklatě to jsou věci... pro půl deci ona přijde o gatě a jemu to není vhod, tak si sáhne na život? :-)) */

já bych v tom nehledal hned nějakou nevěru, třeba je jen zapoměla na toaletě... krtek jednal velmi ukvapeně, měl nejdřív navštívit psychoanalitika

jsou prostě situace, kdy neplatí gentlemanské "dáma má přednost"

My, zahrádkáři, neznáme hezčích ozdob na stromečku, než jsou visící krtkové. Krtkům zmar!

gabi
14. 06. 2011
Dát tip
MDavy dobrá otázka :-)*

měla zůstat naostro :)))***

chudák krtek...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru