Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dominika-Dodatek

14. 06. 2011
4
5
1300

To co jsem vyškrtal, ale..

 

..Jen ta nádhera a radost z prvního setkání

prstů oddálila už tak nevyhnutelný proces...

---

Dala ruce za sebe, zavřela oči jakoby ze studu a nechala ze sebe sundat košili. Obstoupil ji a přitisknul se k jejím zádům. Spojil prsty na krásné

spojnici mezi bříškem a .. tam kde je magie a nebe

a i mnoho starostí.

Zatáhl za provázky a nechal volně padnout její

kraťasy. Otočila hlavu do zadu, levou rukou přitáhla a políbila tak, až se mu málem podlomila kolena. Otočila se k němu čelem a vykasala jeho košili s krátkým rukávem. Pomalu uchopené konce látky posouvala vzhůru, až se Sam začal jako by vzdávat.

Na horní polovině jeho těla zůstal jen přívěšek, který vypadal jako jakési slunce v kruhu.

Levou rukou jí obejmul v pase a pravou upravil její vlasy tak, že ji ofinu uklidil za uchem.

Stoupla si na špičky a přilnula rty k jeho, pootevřela je a nechala se prozkoumat.

Samovi přeletěl mráz po zádech a tichounce

hlesnul.

Něžně se od něho odtáhla, zamířila ke koupelně a zády k němu se zdviženou rukou prstem vyzvala k následování.

 Tu vonnou svíčku, kterou koupil jako dárek své sestře jen tak pro radost, měl schovanou v přední kapse krosny. Vytáhl jí a zapálil u nočního stolku postele. Zhasnul a blížil k srpku světla prosvítajícího okolo přivřených dveří.

Voda tiše šuměla.

Zbavil se všech oděvů a krom přívěsku po babičce byl celý.. bosý.

Opatrně posouval prosklenými dveřmi sprchy, aby voda nepronikla na podlahu. Zbytečně.

Přivítala ho plná dávka proudu vody ze sprchy a její nádherný smích.

Na oko se zatvářil rozmrzele, ale ve vteřině se smál také, ale už v jejím objetí.

Zavěsila držadlo sprchy do držáku, objala pod lopatkami, opřela se levou tváří o jeho hruď a silně se přitiskla.

Z jejich vlasů cítil cigaretový kouř, Pantene pro-V

a .. přitažlivou vůni jejího těla.

 

Líbali se a cesta z koupelny trvala celou věčnost.

Když pak chtěl zatáhnou závěsy, aby slunce nesvítilo do pokoje a někdo třeba náhodou nenakouknul ze zahrádky před hostincem, byl až obdivuhodně mrštný.

Mezitím se zachumlala do deky, že byla vidět jen hlava a konečky prstů na kraji deky.

Byl vysoký, urostlý a .. měl cosi jako.. jakou si

neznámou přitažlivost.

V provoněném pokoji v záři svíčky, rozechvělý,

omámený, roztoužený a s nepřetržitým pohledem na Dominiku vklouzl pod deku..


5 názorů

Kecko :))) Stačí to v sobě najít a dát to tam. :)

Alegna
17. 06. 2011
Dát tip
:-) nejsem si jistá jestli každý to tak má a vůbec, jestli má napsané přirozeně příjemně

Ale... Tak to má každý.. A někdo o tom i píše.. :))

Alegna
17. 06. 2011
Dát tip
jemně milostné :-)

Bíša
14. 06. 2011
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru