Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

rakovina existuje, tudíž je rakovina bohem

12. 12. 2001
6
0
1650
Autor
blackbone

verunka musela Afanasjevovi oponovat "rakovina je zlo,  tudíž nemůže být bohem!!"

pan Slůně se vzdal slova, točila se mu hlava.

"rakovina je hmotná, proto by se mohla jevit jako bůh, nicméně bůh nemůže být ani hmotou ani nehmotou. pokud by byl, sám sobě by nerozuměl." skřípal zuby P. Prstoklad.

"samozřejmě, pánové, existence boha spočívá v jeho Efektu. Lidská rakovina se samozřejmě tímto efektem projevuje, je tedy součástí boha. Ale otázka stojí, jesoučástí dobrého Efektu, či Zlého Efektu."

prohlásil trochu nesvéprávně Kočkodan.

poprvé se do debaty zapojil Černoch a Běloch " vše co se týká Efektu je neposouditelné, je to jen plýtvání časem. Mám spíš pocit že bůh Přijel expresem jménem Touha uličníků, zastavil se jenom na chvili a pak zase odjel. Každopádně po něm zbylo sLOvo."

verunka cítila že už nezvládá náklonnost Pana Slůněte.


KennyG
14. 12. 2001
Dát tip
jeeee, taky nemuzu zvladat naklonost k tomuhle psani a taky nevim proc...asi ze je to nezvladnutelny

Lothar
13. 12. 2001
Dát tip
Pochopil jsem, že verunka nemůže tu náklonnnnost zvládat, pochopil, ale proč, proč jen ale, to jsem nepochopil.

Print
12. 12. 2001
Dát tip
Jo, jo...pana doktora... Zrovna včera v dokumetu o devitalizaci - zkušenost pacienta: Běžte si umřít! Další...! ...

DISPARITY
12. 12. 2001
Dát tip
joo. Tip. Rakovina jen tak pro radost. Skoro by se to dalo rozvést aj dále - postavy mne zaujaly. Každopádně jen tak dál.

Pája
12. 12. 2001
Dát tip
*

clovrdik
12. 12. 2001
Dát tip
TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru