Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pumlíč!

16. 06. 2011
5
3
2550

Kurva robky, to mi nebodete vjeřit jako, ale už su zasik zrobila čupr gut vináles jak sviňa! Šla su nedávniko kolem toho hřišťa, na flaše rumajzlu mněla nandatý gumoví cecek a cicmala jak to podsvinče, vite, to je vlastně takik takoví muj vynáles, ono to pak pomaleji ubívá s tim ceckem, ale o tem teď psat nescu, kurva. Šla su tedyk kolem teho hřišťa, čumim okolo seba, eslik tam neni nědo, kemu bich mohla zdrviť jajca, tož a jak tak du, tož najednó strašlivá mrda, před očiskama býlé sjetlo, z hubi kref, frňák na křivo, kurva, nejdřiv su mislala, že nastal konec sjeta, ale guvno! Světlo sa zasik rozptílilo a já viděla, že předemnó leži na zemi taká kulatá pičovina. Tož su to zdvigla, obracela v pazórách a najednó nějaká taká cigáňata umóňená a Pani, pani, promiňte, viste sa nám tam připletla, mi tu hrajeme baskedbal. Já vám dám basketbal, vílupci nečistí, zabékala su, rozházela je nohó od stola do fšech stran a aji s tó kulató chujovinó su burácala dom. Vite jak. dyž to tak suprově dalo přes držku hodné Milunce, kurva, tož to aji na ostatni bode svinsky fest gut zabírat jako! V baráčisku su si udělala bukvicové kafisko, viglgala ho, pak si francózákem narovnala to křivé frňáčisko a než su sa nadála, sinátor připrckal a Ahoj maminečko a hnetkaj si všimnul teho pumliče baskedbalového a Jé, maminko, kdes to vzala? A já Darmožrůte, richle mi řikni, co boloneskaj ve škole a šnel, šnel a sinátor Maminko, neskaj nebolo nic, viš, je sobota. a já hajzle jeden, jak si to přectavuješ jako,  zala su ten pumliš a všý siló s nim jebla o zem, ono sa to odrazilo a prvotřidně to namlelo sinátorovi mordu zezdola, bolo to jako kdyby dostal leví hák od majka tajsna, kurva! Viletěl až na dvur a tam sa rozplácl a pak pul hodiyn nefstal. Tož bolo to čupr gut! Hnetkaj su viděla, že ten pumlič cigánskí je dobré bitkařské nádobičko. Dyž připrckal domu starý, prvni co opatřil bolo, jak dribluju krásně ve sjetnici. Scel něco řect, ale než to stačil, už mněl pumlič v ksichtě, zapadl do kuchině a sedl si na rospálená kamniska! Robki, je to čupr gut, ten pumlič! Vite, dáte s tim někomu přes držku a ono sa vám to samo vrátí spátky, je to jako ten bumerank, vite jak to maji ti neandrtálci, ty černé hubi v mongolsku nebo gde to maji jako. Mosila su to okázať Veruně. Přeskočila su plot a driblovala na dvoře a dělala bengál, odevřili sa dveřiska od kadibudy a ten Verunin cigán fůsatý miluno, co tadyk sereš? A já Já neseru, ty sereš a rozdriblovala su pumlič mohutně, kopla ho do kadibudy, zabůchla dveře, zevnitř sa ozvalo rachocáni, mičuda dala ogárkovi pjekně přes držku, to vite! dyž pak Veruna viděla, jak je celí svinsky krásně modřinovatý, řikla Kurva Milu, to je čupr gut svinstvo ten sráč, to si takik mosim sehnať a tak sme šli do školi místni, prohodili oknem popelnicu a z tělocvičny si pučili eště jeden baskedbaloví mič jako. Pak sme to zalomili do hospi a šem ogárkům zmalovali hubi, nido nezvostal na nohách. Domu su sa vracela asik ve tři hodiny ráno jako, mněla su dobrů naladu, zapadla su do baráčiska a vtom mně napadlo, že jediný do eště u nás doma nedostal přes kešeň pumličem je tchyňa! Tož to su mosila napraviť jako! Vtrhla su k ni do ložnice, zabékala, chitaj sviňo a hodila spici svini do vizáže mičudu, jenže, kurva! Ono sa ji to odrazilo od kokosu a rovnó na ten paznecht čpičatý, co má na levé kytáře, kurva! Mič splaskl jak lofas po mrdu a bolo po piči. Zalepiť to uš nešlo. Vite jak sa to řiká. Bůch dal, bůch vzal. Čopla su tedyk mesr, rozpůlila a udělala z teho sráče dje čepice, jednu pro seba a druhó pro sinátora, abi nemosil v dešti chodit se šprckó na hlově jako. Přecik jenom uš je to chuj veliký a zaslůží si nějaků důstojnů pokrífku hlavi jako. Tož to vidite. Mič nemněl dluhého trváni. Ale vite jak! Sicek s nim bola ryť, ale noha od stola je noha od stola. Ta nesplaskne, ani dyby ste s ni tisic tchyni pobili! Tož tak!


3 názory

..toš tak:o))

Sebastiana
17. 06. 2011
Dát tip
*

fárum
17. 06. 2011
Dát tip
:), twl fuck ftipný. Jenom kurva nevim esly to někdy nejni krapet zu fíl

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru