Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vratná

Výběr: nes, Pacer
17. 06. 2011
20
19
2836
Autor
Fouckault

*

 

spletl jsem se, v tvém znění
slov co mohou znamenat:

fakta vzniknou náhle a neuváženě
a nelneš k nim jen tak pro cit

co ve svých očích ztrácíš
 

 

*


19 názorů

A.H.
19. 07. 2011
Dát tip
*

Janina6
18. 06. 2011
Dát tip
Určitě neočekávám - a zvlášť od tebe! - polopatické sdělení, jen v tomto textu se mi nepodařilo ničeho se zachytit tak, aby pro mě někam směřoval... chyba je ve mně, pořád se teprve učím číst poezii. Můj komentář byl jen takovým přiznáním, že jsem četla, ale zatím neobjevila vstupní dveře :-) Napsal jsi mi to pěkně, díky.

Fouckault
18. 06. 2011
Dát tip
och pardon za ty klepy - totiž překlepy :-)

Fouckault
18. 06. 2011
Dát tip
Janina - to je nepochopení - i to udělání si srandy by mohla být kvalitní báseň!! - nejde o nějaké jasné zcela identifikované polopatické sdělení, jde o neonečno sdělení - to je ve zkratce můj cíl, otázka zda se báseň povedla - není tedy otázkou věrného přenosu sdělení "obsahu" z autora na čtenáře, ale dosažení ladné a přírodě či vesmíru příbuzné a sní korespondující struktury - textu. Text je jen stavební materiál básně, čtenář má zhodnotit proporce stavby textu nikoli si brousit zuby na nějaké útržky z autorova soukromí (autenticita je nesmasl).. tedy takto skromě můj osobní názor - nevyvyšuji ho nad jakýkoli jiný názor, v momentě kdy text je publikován nepatří mi o nic víc než čtenáři.

Janina6
18. 06. 2011
Dát tip
Přiznávám, že tohle jsem nepobrala. Jestlipak by lidi poznali, kdyby sis z nich někdy udělal srandu?

Norsko 1
18. 06. 2011
Dát tip
ber neb jdi, je alibismus. určitě jsi to mohl napsat i lépe

Fouckault
18. 06. 2011
Dát tip
co.. je tam záměrně dvakrát a ne náhodou, trhání veršů vejpůl je už holt má úchylka, čtenáři ber neb jdi dál, píšu tak abych byl spokojen za sebe..

Norsko 1
18. 06. 2011
Dát tip
kdo, co. na závěr příliš drtivé, nemyslíš?

Fouckault
18. 06. 2011
Dát tip
úderníku Norský: mým uším to dělá dobře .-), zvlášte v kombinaci s předchozí strofou

Norsko 1
18. 06. 2011
Dát tip
co ve svých očích ztrácíš, není příliš libozvučné. zdá se mi natolik nelibozvučné, že myšlenka, dříve nesena, ztrácí na své údernosti

Agibail
18. 06. 2011
Dát tip
*

pupin
18. 06. 2011
Dát tip
stává se,jo leckdy je to smršť...

dadadik
18. 06. 2011
Dát tip
nedokonalost lidská je lidská

Honzyk
18. 06. 2011
Dát tip
...tahle vyborna...

Krásně pravdivá*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru