Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Literárně teoretickí rozbor díla pana teplouška - čerství - jako rozbor je čerstfí

21. 06. 2011
7
12
2037

 

Aaach jo. Tak sem si chtěla zdřímnout a zas práce. Pan teplouček jinak nedá, neš že chce vidět rozbor tí chujovini, teda, díla,  co napsal.

Co uš, tak du na to.

 

Tadi je dílo:

 


1.Napadla po ránu
poetu mrtvice

 

2.naplnil svůj břich
nacpal si fajku

 

3.chtěl napsat bajku
vybraných tabáků směsice

 

 

4.padnul na hubu ke stolu

vyndal kosti z králíčků

            *
5.a napsal báseň měsíce

 

stil: nedokážu dost dobře posoudit. Je vidět snaha o určitou vázanost, celkem se mi zamlouvá ritmus i dinamika.

 

O čem to je?

 

1.autor zase v noci nemjel co na práci, tak chlastal jako dobitek, a ráno ho trefil šlak, aspň to tfrdí.

 

2.tadi si viloženě otporuje. Dibi ho trefila mrtfice, nežral bi jako zjednaní a uš vůbec nekouřil fajfku. Ono to bude možná metefora, že ho konečně nějaká tá chujovina napadla a je tomu rát.

 

3.bude to tak. Chtěl Napsat něco fakt skfělího a mišlenki se mu prohánělí hlavou jako jako vepři přet poráškou,  tak mjel s toho děsní miš maš.

 

4. jak Bil tak najebaní a nic z něho zas nevilezlo, tak usnul a spadnul hubou do zbitku fčerejší večeře. Mjeli králíka. A zdálo se mu, že přišel na skfělí nápat, napsal fakt veledílo, abi s toho bili fichni mimo. To je ta metafora s těma kostičkama. Že jako šel aš na dno, do důsletku.

 

5. a fichni uznali, že tento mjesíc nigdo nic lepšího nenapsal.

 

Závěr: autor je chitrí a rozhodně ví, jak upoutat pozornost čtenáře. Schfálně tí strofi rozházel po celí stránce, protože na písmáku to lidi tak dělají a pak mockrát dostanou víběr.

Říkal si, to bi f tom bil čert, abi se mi to jedno nepodařilo, diš uš mám kocovinu jako sfiňa!

No, podle mně nepodařilo. Ofšem jako autora můžu klidně doporučit.

Není to sice bůchví co, ale umí heski vibrat slova, dobře se čte a je snaživí!

Často bívá i ftipní, coš je velkí přínos v záplavě hořkosmutku, tak oblíbenému na lirerárních serverech.

 

Tak tu to máte, pane teploušku, sám ste to chtěl. Já vás varovala.

 

Piš píro, vaše vjerná Růženka

 

 

 

 

 

 

 

 


12 názorů

hanaka
26. 06. 2011
Dát tip
:o)))

jo, uš sem jednu dostala ot aleše nováka, za ten druhí rozbor, asi je budu zbárat:DDDD

BigBivoj
22. 06. 2011
Dát tip
místo tipů budeme dávat nyní tyto víčka je jich asi 20, viz hl.strana nová kritická soutěž!

jeee, pane Bivoji, já se úplně stidím, diš sem to panu teplouškovi tak sjela kritijkou, jako mrás kopřivu:DDDD

BigBivoj
22. 06. 2011
Dát tip
zasloužíš si pochvalu

no, bila sem na pana teplouška dost přísná, to já něgdi bívám, hlavně diš mě něgdo tlačí k rozboru, no.

renegátka
21. 06. 2011
Dát tip
No nazdar bazar kde to jsem? Růženka se pustila do rozboru, chudák teploušek. Ale, zas tak špatně to nedopadlo, musím připustit, že Růženka umí.

vi si teda žerete, co bi támdle f Africe za to děti daly a Růženka bi nepohrdla králikem k obědu:D

BigBivoj
21. 06. 2011
Dát tip
hold, máme se co učit

teploušek
21. 06. 2011
Dát tip
Růženko, děkuji za velmi podrobný a vyčerpávajíci rozbor, jsem z toho tak vyčerpán že si půjdu dát jedno čepovaný, možná dvě. Nějak mě ty kostičky ještě škrábou v krku. Ke kritice má jen to, že akurát jsme měli toho králíka k snídani ještě trochu za tepla, děkuji!

ano.

hasky
21. 06. 2011
Dát tip
inu *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru