Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DOKONALÁ VRAŽDA

27. 06. 2011
19
31
2732
Autor
macecha

arachnofobie může lecčemus napomoci ......

     Starý muž ležel přikurtován k posteli, ústa zakrytá kyslíkovou maskou, v žíle zavedenou jehlu, do které mu vtékala ze sáčku na stojanu výživa i léky. Chvílemi pospával, chvílemi měl otevřené oči a zíral do stropu. Uviděl ho!

     Z jeho úst se ozval divný zvuk, jakoby chtěl něco říci. Křičel z plných plic, myslel si, že ho někdo slyší, ale bylo slyšet jen tichý chrapot. Jak zíral do stropu, viděl obrovského pavouka, jak se houpe na pavučině a přibližuje se k jeho hlavě. Pavouk začal pavučinou obtáčet jeho obličej, obrovské zuby se zahryzly do jeho nosu, poté do jeho úst a začaly ohryzávat jeho jazyk. Jeho chlupaté nohy se mu omotávaly okolo krku. Muž se dusil, jeho tělo se zmítalo v křečích tak silně, že se postel pohybovala sem a tam. Přístroje začaly blikat, bylo vidět jak se křivka mužova tlaku zvedá, zvedá a nakonec jen rovná čára. Kvílení přístrojů konečně přivolalo ošetřovatelku. Snažila se muže oživovat, ale byl ošetřován doma a ona neměla po ruce přístroje, které by jí pomohly vrátit ho do života. 
Veškerá její snaha byla marná! Muž zemřel.

Do pokoje nakoukla mladá žena. 

"Co se děje, sestro? Slyšela jsem nějaký hluk."

"Paní, váš muž náhle zemřel. Vůbec nevím, jak je to možné, jeho stav byl dobrý, zdálo se, že bude v pořádku."

"Pane Bože, co si počnu, zavolejte lékaře, snad je ještě nějaká naděje!"

Sestra odešla telefonovat. Mladá paní s láskou sebrala malého pavoučka, který visel nad postelí, otevřela okno a položila ho na parapet.

"Já jsem věděla, že pavoučci přinášejí štěstí," řekla a s úsměvem okno zavřela. 

     Posadila se k posteli, vzala manželovu ruku do své, hlavu skonila v hlubokém smutku. Takto setrvala až do doby, kdy přišel lékař, aby konstatoval smrt jejího muže.




 


31 názorů

macecha
07. 07. 2011
Dát tip
Robinie, díky :)

Robinia
07. 07. 2011
Dát tip
Ty jo... :-)

macecha
04. 07. 2011
Dát tip
Já jsem veděla, Jarmilko, že se ti to bude líbit :)

koloušek
04. 07. 2011
Dát tip
Tak to je něco pro mě! Horor a ještě s pavoukem.T*

macecha
04. 07. 2011
Dát tip
Jarmil, to jsem ráda, že jsem tě rozesmála :)

))))))))

macecha
29. 06. 2011
Dát tip
i Ty filuto!!! Jiří, jsem ráda, že Tě zas vidím :)

nostalgik
29. 06. 2011
Dát tip
...mít tak chov těchto pavouků a jsem milionář.. Naštěstí nemám!

macecha
28. 06. 2011
Dát tip
Bíšo, díky :)

Bíša
28. 06. 2011
Dát tip
T.*

macecha
27. 06. 2011
Dát tip
Evo, to jsem ráda, že je to elegantní :) Díky. srozumeni, len taký nápad. Som rada, že sa ti to páčilo :) 8hanka, vďaka. Myslím, že dokonalou vraždou manžela sa občas zabýva každá vydatá žena :) a naopak :)

8hanka
27. 06. 2011
Dát tip
to by sa hodilo aj do Dahlovych neuveritelnych pribehov, z nich mam oblubeny jeden, tiez o dokonalej vrazde manzela:)

srozumeni
27. 06. 2011
Dát tip
vtipné,nápadité..*

renegátka
27. 06. 2011
Dát tip
dobrá zápletka, dokonalá vražda rychlé, čisté, elegantní rešení

macecha
27. 06. 2011
Dát tip
SUVR, jo, však já píšu. Ale, humoru moc nemám :) Já se jen poslední dobou trochu snažím zahnat chmury.

macecha
27. 06. 2011
Dát tip
Květoni, tak to jsi ještě neviděl pavouky, které si pěstuje můj bývalý na naší chalupě. Jsou velikosti pětikoruny, černí a zásadně se vyskytují v mém pokojíku. Veřejně je zabíjet nesmím, jelikož jsou určeni k vychytávání much a také komárů, kteří se hojně líhnou v našem neudržovaném bazénu. To bys viděl a slyšel ten hukot!!! Zabíjím je skrytě a pavučiny občas smetu tak, aby si toho Rudy nevšiml. Čistoty si nevšímá, ale jak uberu z jeho špíny, hned má řeči :)

macecha
27. 06. 2011
Dát tip
Vážení, všem moc děkuji za tipy. Výhrady beru na vědomí. Nejsem školená zdravotní sestra, takže chyby tam jsou. Šlo jen o nápad :) I co se týká "kostnatosti" výrazů, vím, bylo to spíchnuto horkou jehlou, moc jsem nad tím nepřemýšlela. Příště se budu snažit více.

sharik
27. 06. 2011
Dát tip
nesnášim pavouky... taky nesnášim tu mrchu z tý povídky... ale tip, povídka se mi líbí :-)))

čím víc to čtu, tím víc se mi zdá, že je to vynikající nápad na kriminální zápletku do nějakého seriálu...

Alegna
27. 06. 2011
Dát tip
*****


Winter
27. 06. 2011
Dát tip
Pointa fajn, formállně je to ale hrozně kostnaté. Věty jako: "Snažila se muže oživovat, ale byl ošetřován doma a ona neměla po ruce přístroje, které by jí pomohly vrátit ho do života." zabíjí radost ze čtení.

Háber
27. 06. 2011
Dát tip
kruTé*

Neposuzuji
27. 06. 2011
Dát tip
Není to náhodou tak trochu "rýpání" do lidí, co mají přehnaně rádi vše z přírody, co prosí i hlávku zelí, aby jim odpustila, že ji sní? Člověk dokáže vše využít a zneužít...i to je poučné, že vše má dvě stránky, jako tvoje miniaturka...

U nás by arachnofobik nepřežil ani den. My máme děsně pilné a mimořádně potentní pavouky.

avox
27. 06. 2011
Dát tip
starý muž a mladá žena... ani to nemohlo dopadnout jinak :-)) */

když se přidá správný titulek, hned to vyzní jinak :o)

Honzyk
27. 06. 2011
Dát tip
...todle az si precte mylenka, ta ti vychyta blechy!D

Diana
27. 06. 2011
Dát tip
Ale no tak! :-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru