Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mrtvola v papírové čepici

29. 06. 2011
0
6
1827
Autor
FAE BOMB

Upozorňujeme, že tento večerníček není vhodný pro děti a mladistvé.

 

 

 

Mrtvola v papírové čepici

 

Policajti zavřeli,

Večerníčka do cely...

Měl rád ovšem svobodu,

proto skočil ze schodů!!!

 

 

 

 


6 názorů

FAE BOMB
30. 06. 2011
Dát tip
Posbírám ostatky Večerníčka, pak vyhodnotím mechanismus poškození jeho kosterní soustavy vlivem nárazu na houpacího koně a následně pošlu zprávu, jak k jeho smrtelnému úrazu došlo...

FAE BOMB
29. 06. 2011
Dát tip
K čertu s tim hlupákem. Já na dobrou noc čumim na "Sběratelé kostí"...

FAE BOMB
29. 06. 2011
Dát tip
Zdrojem informací se mi stala televizní znělka. Zde Večerníček skutečně skáče ze schodů. Podle dýlky pádu si troufám předpokládat, že z vejšky několika desítek metrů. Pak dopadá rozkročmo na houpacího koně. Teď je z Večerníčka nejspíš Večerníčková. To tu ale řešit nebudu. Pád z vejšky několika desítek metrů je zcela jistě smrtelnej. Co tomu skoku předcházelo, to nevim, to doplnila moje fantazie. Podle toho, jak se kymácel, byl nejpíš vožralej. Taky kolem sebe rozhazoval bordel, což pravděpodobně přilákalo pozornost policajtů. Možná jim něco řek', ale možná se taky jenom nudili a chtěli někoho bezdůvodně zmlátit...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru