Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak se zbavit závislosti na literárním serveru

02. 07. 2011
20
52
2892


 

 

Dibi na jednom. Já sem napříklat závislá hnet na dvou a o dalších,  gde se sem tam viskitnu se ani nezmiňuju.

Tak, co teť, že?

Bilo to heské, diš ste zjistili jakí máte talent a zaregistrovali ste se na sfůj první server. Lidi vás chfálili a vi ste se toho nemohli nabažit. Tak vás nechválil nigdi nigdo v životě, ani diš ste eventuálně bili Hujer, anebo nosili domů samí jednički.

Ono je to totiš tak. Diš ste chytří a talentovaní, lidi na to příjdou, párkrát vás pochfálí a pak si zviknou a berou to jako normálku.

Třeba, ste chitrí dítě. I vaše vlastní rodiče to omrzí a začnou vám  furt vitíkat nějakí chibi. To je tím, že dokonalost leze lidem na nervi. Tak hnet hledají nějakí vadi, abi to virovnali a nejednou ste zlobiví a k neuhlídání a je vás všude plno jak mišího hovna a nosíte ze školi každí den poznámki a ste nepořádní, prostě, hledají na vás fši.

To se ví, že sou na vás pišní  a chfálí se s fáma v rodině i před známými, ale opčas jim to leze na mozek,  protože bi chtěli bít taki tak geniální, ofšem ani zdaleka se k tomu nepřibližujou.

Tak přihodíte talenti.

Recitace, spěf, tanec, balet, matematickí olimpiádi ale furt to není ono. Zase zvik.

A pak dete na net a najednou je to jiní. Všichni vás chfáli, že ste nejvjetší hvjezda co kdi viděli a to uš je jiní kafíčko, že?

No, je to tím, že virtualita má sfí kouzlo. Neslišíte intonaci, nevidíte do očí člověku s kterím se bavíte, ani nevíte jak vipadá. Můžete si přetstavit cokolif a lidi bívají na netu milejší, neš běžně v životě, teda většinou, něgdi je to naopak.

Ofšem, kdikoliv můžete odejít úplně bestrestně a tím pádem se cítíte bít sfobodní a nevadí vám někoho chválit aš do nebe, lichotit bít soucitní a podobně. Dokonce to mislíte vážně, ne že ne.

Jenže tadi je zakopaní pes! Je to silně návikoví a vi najednou jen tak odejít nemůžete.

Přestanete chodit s kamarádama na pivo, pořát máte mišlenki co napsat, tak ste duchem často mimo. Diš uš na tom pivu ste, spomínáte co je asi na vašem serveru novího, v duchu se chechtáte nějaké ftipné diskusi co zrovna probíhala a blíscí vás ot ni nemilosrdně virvali a nutí vás bavit se o jiních vjecech a přátele vám nadávají, ať už je neserete. Ke fšemu dostanete varovní dopis ot ředitele, že f práci máte makat a ne bít furt vilepení na netu.

A vám je jasní, že mají pravdu.

Internet je báječní sfět a je pořát na dosah, ve dne v noci. Jenže není opravdickej.

Tak teť babo raď,  co s tím.

Eště, že sem tu já, Růženka a poradím.

Tak, začněte tím, že přestanete komentovat každou blbost, co gdo vloží, tím pádem i vás budou lidi méně číst jako protislužbu. Ono to negdi fnguje jak výměna zajatců.

Sami hnet nefkládejte každou chujovinu co napíšete. Nechte sfí výtvory trochu vychladnout a řekněte si, že vložíte každou třetí. Teda, s těch tří vyberete tu, co je podle vás nejlepší.

Diš máte volno a vidíte že je venku heski, vůbec nezapínejte počítač ale jeťte k vodě. Taki není na škodu viprat. Dobře víte, že uš skoro nemáte v čem chodit a gvůli tomu si přece nebudete kupovat furt noví vjeci.

Diš vám zavolá nejlepší kamarádka, nelžete, že ste nemocní a unavení ale pěkně běšte.

Nenechávejte internet zapnutí. Láká vás to pak, abiste furt otskakovali a čuměli, co je novího.

Všimněte si, kolik máte doma prachu, pořádně ukliďte.

Pokut máte rádi kitički, starejte se o ně.

Spomeňte si, že neš se vám to stalo, ta závislost, mjeli ste plno jiních koníčku, je dobré se k nim aspoň jeden den f tídnu vrátit.

Vůbec není ot vjeci si prostě na jeden den tídně internet prostě zakázat.

Nezapínejte počítač hnet po probuzení, nebo po příchodu domů.

Choťte ven, je léto a to je ten nejpříhodnější čas zbavit se závislosti.

No a diš se budete míma radama řídit, najednou zjistíte, že uš vás to tak netáhne, fšimnete si jakí boti se nosí tuto sezónu a taki budte mít plno novích nápadů co psát.

A já vám za odměnu příště napíšu radu, jak si vibrat téma a k čemu je dobrá premisa, protože sem si fšimla, že někteří sou úplně bezradní a píšou děsní hovadiny.

 

Tak, těm co se rozhodli zbavit se závislostí přeju pevné nervi, krásné chfilky f přírodě a večer u ohníčku a plno sfěžích nápadů na noví příběhi.

Nebudete f tom sami, budu se závislostí zbavovat s fáma.

A u vodi buťe opatrní, ne že se utopíte!

 

Tak pa příště, vaše vjerná Růženka.

 

 


52 názorů

není to divné, o tom je právje satira. nee, nemá delší vedení, někteří diš sem tadi přišla, tak bili s toho na nervi, že dělám trochu hrupki, tak mí díla ani nečetli a to bila právje ta chiba:D

VH64
22. 11. 2011
Dát tip
Někdo si ze mně dělá pustou legraci, já si to přečtu a ještě mu poděkuju. Není to nějaké divné? Děkuju! Jako vždycky, záviděníhodné! P.S. Nemá ta Marcelka delší vedení?

jojo, mislíte si to úplně správně.

MKbaby
13. 07. 2011
Dát tip
Žejo? Já sy to toťyš taki mislym :)

pane baby, vi ste rostomilí človjek!

MKbaby
13. 07. 2011
Dát tip
Já taki musym vlýst sem se svím Troškou ze mlína a dát Rúžence typ bo je vopravdu chitrá a doufamže sví radi jednou vidá kňyžňe :)

ano.

Merxanta
10. 07. 2011
Dát tip
To máš pravdu, Růženko, jsi vyniklá :o)

na PP uš o mně lidi napsali tři ódi, tak sem spokojená a vůbec se vám nedivím. mám talent, no, to každí jen tak nemá. Gdibisme mjeli talent fšichni, jak bi sme pak vinikli, že?

Merxanta
08. 07. 2011
Dát tip
Je to nádherní pocyt :o) Eště dyby na mnjě njekdo napsal tu oslavnou básen, že su jako chitrá skorem jako ta Růženka. Jenže já neumím tak krásně poučovat lidi jako ti :o(

to vám vjeřím a je to moc příjemní pocit, že?

Merxanta
07. 07. 2011
Dát tip
Růženko, já su tak ráda, že se mnou souhlasíš :o)Připadám si pak tůůůze chytrá, skorem jako ty.

ano.

Merxanta
07. 07. 2011
Dát tip
Nejlepší je alternick, pak vypadáte, že jste tu jen napůl, nebo ještě na míň :o))

těm já se právje vihíbám jako čert kříží, pane Prosecký, se jich bojím, víte?

Prosecký
04. 07. 2011
Dát tip
Doporučuji podiskutovat s některými typu Papouch, Chroust jazz nebo Měrka Out. Hned tě to přejde!

sveřep
03. 07. 2011
Dát tip
oplipuji

Nepochopeny
03. 07. 2011
Dát tip
Ach Ruženka, Ruženka, tvoje závislosti nemajú hranice :D

Diana
03. 07. 2011
Dát tip
Milé a vtipné. Musela sis dát strašnou práci s tou "gramatikou". :-)*

damaxy
02. 07. 2011
Dát tip
Ruženka si senzačná :)

Bíša
02. 07. 2011
Dát tip
:-)

...přesně* ...máš tam fnguje

heartrate
02. 07. 2011
Dát tip
jako když si třeba víc lidí dá plán, že budou společně hubnout, to se mi zdá být lepší přirovnání

heartrate
02. 07. 2011
Dát tip
však Růženka s tou odvykací kúrou teprve začíná, měli bychom jí všichni držet palce

fšak já vím, pani Málinko, on pan forest pochfali nerat. Ale já Růženka sem jiní přípat, no. I diš sem to ani nevjeděla spošátku, ale zase nejsem přece úplně blbá, že ano, tak si to přiznám:DDDD

heartrate
02. 07. 2011
Dát tip
Růženko, Forrest si sem asi nechodil pro pochvaly :))

zvládnu to, pane foreste a sem ráda, že ste se přiznal:D

no joo, co si budeme povídat pane forreste, šak to znáte:DDD

paní Metto, nestrašte tu mí čtenáře, ani mě samotnou!!! Sem úplně bledá a je mi slabo. To se nesmíííí, tak najednou!!!!!

Metta
02. 07. 2011
Dát tip
zájemcům o radikální odvykací kůru bych mohla zavirovat komp tak, aby vůbec nešel. Možete pak psát papírové dopisy

to bisem ale přibrala a bila bisem bachratá jako nějakí prase a to je pak těško bít kouzelná, ale hlavně nefedně krásná, víte?

Tak se zatím zbav závislosti na kouření. Nekuřáci jsou in!

pane Kfětoni, to ste hodní, že na ně mislíte. Tak budu muśet dát na ti sfí radi, no. pane Jeffe, nevěšte hlavu, já vás to naučím.

Už jsem se ptal v lékárně, jestli mají nějaké náplasti proti závislosti. Tak zatím jenom nikotinové. Internetové ještě nemají.

ano, pochfali moc ráda čtu.

renegátka
02. 07. 2011
Dát tip
Moc pěkné a užitečné pojednání. Nejenže jsi problém pojmenovala, ale nabídlas i jak z toho ven. Chválím Růženko.

Kačaba
02. 07. 2011
Dát tip
Každá závislost je svinstvo. Internet tam taky patří. Hezky jsi to napsala. :o)

:DDDD ono to potěší, diš f tom človjek není sám:D

srozumeni
02. 07. 2011
Dát tip
Závislé Růžence tip od závislého srozumeni..**

díki za ftipa, paní mylenko:DDD

Marcela.K.
02. 07. 2011
Dát tip
Růženko, myslela jsem si, že jsi blbka a ty jsi vlastně moč chitrá :-) Za toto si ftipa zasloužíš.

ahaaa, no joo, to sou ti mí překlepi, děkuju.D no, dám vjedět, musíme si pomáhat!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru