Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - červen 2011 - nominace

03. 07. 2011
0
11
3029

Drazí a milí, tímto otvíráme další kolo Povídky měsíce, tentokrát za měsíc červen 2011. Můžete nominovat vše, co se vám v kategorii "povídka" zdálo za uplynulý měsíc dobré, avíza posílejte přímo od díla StvNovi, Janině6, Tragicovi nebo mně (prosím, nikoli Beed, která je zřejmě plně vytížená miminky-dvojčátky). Kolem desátého přistoupíme k hlasování.

Zatím neušla pozornosti následující díla následujících autorů:

.purpose. .duke.
Bobulky Tangens_Omega36
Dny a noci Saetri-Ihn
Obeť Octopus Syd
Truchlivý osud talentovaného kouzelníka Borise Kopjejkina Kamil Sikora
Zatím je to jen tradice. sharik
Ze světla Fruhling
   
       
   

POZOR: Dílo Kamila Sikory zaznamenalo přesun z původně izolovaného díla do povídkové sbírky Zvrácenosti se meze nekladou, ale smazáno nebylo, takže nominace nadále platí.

Hezké počtení.


11 názorů

StvN
08. 07. 2011
Dát tip
Pridal jsem Sharika.

Tragicus: díky, předělala jsem to.

Tragicus
04. 07. 2011
Dát tip
Ma tam editpiece, misto read, proto je pristup zamitnut. Teoreticky by se primo v tomto seznamu mohl dat odkaz z "interaktivniho obsahu sbirky", staci jej opravit, tj.: http://galerie.pismak.cz/index.php?data=read&id=296706#_Toc297092321 misto odkazu na celou sbirku (http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=387699), aby ctenar nemusel nikam sjizdet. Jinak Kamil opravdu mohl alespon pockat do konce PM, jako to udelal u Borka, pokud si dobre vzpominam.

Fruhling
04. 07. 2011
Dát tip
Přesně tak, myslím, že Kamil to docela podělal.

Janina6
04. 07. 2011
Dát tip
K vyhledávání Kamilovy povídky: "nebo sjet na konec textu, kde je interaktivní obsah sbírky, a kliknout na příslušný odkaz..." - ty odkazy na jednotlivé povídky tam nefungujou, napíše to akorát ACCESS DENIED a odhlásí vás to z Písmáku. Jinak mě docela mrzí, že jsem k povídce napsala komentář, který tímto přesunem zmizel, a kdybych chtěla napsat nový, musela bych ho vložit k celé sbírce, což mi připadne divné.

Takže po konzultaci s Kamilem se dílo našlo, viz výše.

LaMouette
03. 07. 2011
Dát tip
zrejme ho autor smazal

Aha, ok, už to řeším

Fruhling
03. 07. 2011
Dát tip
Jo, to na které kliknu - a nic...

Máš na mysli to poslední na seznamu?

Fruhling
03. 07. 2011
Dát tip
Hm, Kamilovo dílko někam zmizelo?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru