Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nenechavé příbuzenstvo

13. 07. 2011
11
38
2441
Autor
MKbaby

Inspirováno rudyamonem :) Předem a bez mučení se přiznávám k chybě ve druhém verši, kde by mělo být psáno, že parkety chybějí, jenže by to pak rytmicky nesedělo...

Po odchodu tety Markéty
zjistil jsem, že chybí parkety

v ložnici, ba i v předsíni.
Pak jsem si vzpomněl na tchýni.

Vloni nám na rozdíl od tety
strhala všechny tapety...


38 názorů

Yfča
09. 08. 2011
Dát tip
:o)*

podezdívka
22. 07. 2011
Dát tip
super :-)) *

to je teda famílie!!!

..ano..pravdu díš!!!!

MKbaby
15. 07. 2011
Dát tip
Dyk sem se taki snažyl! Uspokojyt tak náročného čtenáře, jakím je Pavlyk, neňý jednoduché :)

:o))))) tak tá nemá chybu..)))

MKbaby
15. 07. 2011
Dát tip
Tak mu rači taki složýme básňyčku: Pavlyk patřý mezy sylní chlapi nehcy račy poznat jeho tlapi tak sy račy necham zajýt buť jak buť na nahatou Rúženku tudle chuť

..Pavlík??? ..hůř!!! ..vymlátí zuby..)))

MKbaby
14. 07. 2011
Dát tip
Myslíš, že bude vřeštět jako pavlián? :)

:o)))) jen počkejte..))) ..taky Pavlík by se mohl nakrknout..trochu žárlí..))

MKbaby
14. 07. 2011
Dát tip
Tak jí složíme básničku, třeba: Ahoj, Růžo, bilo to žůžo :)

..Růženka bude asi naštvaná..jj..myslím..že se máte oba na co těšit..))

Co? Jaká Růženka? Nemám žádné tušení, rozhodně nic z toho není pravda a nic o tom nevím, v životě jsem ji neviděl, to já ne, to už tak bylo, zlí kamarádi mě svedli, nic si nepamatuji, to ona sama, byl jsem tou dobou úplně někde jinde, já ji ve skutečnosti vůbec neznám, opil jsem se jako zvíře a pak už nic nevím, jsme jenom přátelé a nic pro mne neznamená, nic jsem nedělal, to ona dělala, co jsem mohl dělat?

MKbaby
14. 07. 2011
Dát tip
:)

..určitě ne..jen vybraným..))) ..počkej až ti příjde na ten dvojsmysl..myslím že se budeš mít na co těšit..)))

MKbaby
13. 07. 2011
Dát tip
Aha, tak to jo; Růženka dává takhle každému? :)

..baby..no..Květoň dostal darem od Růženky..asi se jí zamlouvá..)))

MKbaby
13. 07. 2011
Dát tip
sípot: Naštěstí ne, to byl jen okamžitý polibek ztřeštěné Musy :) Jaktože má Květoň prázdniny a já ne? My OSVČ holt máme jen neplacené volno...

..baby..ty máš tetku cikorku??..) ..květoni..doufám že si užíváš těch prázdnin co jsi tak nečekaně dostal darem..)

MKbaby
13. 07. 2011
Dát tip
To taky UMím :)

8hanka
13. 07. 2011
Dát tip
ahaaaa....diky...kubansky som vedela,ze je z cukrovej trstiny, no nad nasim a vasim sa mi premyslat nechcelo...my mame na flasiach napriklad napisane UM:) Celkom dobre, nie? Nalievam do seba um:)

MKbaby
13. 07. 2011
Dát tip
Pravý rum je pálený z třtinového sirupu. Zatímco u nás se tuzemská pochoutka vyrábí tak, že se pálí líh z brambor a rumové příchuti se produktu dostává až za pomoci rumové tresti. Proto nám taky Evrosojuz (jak se Unii říká v Rusku) zakázal používat pro tuto medicínu název RUM, proto máme Tuzemský Božkov atd.

8hanka
13. 07. 2011
Dát tip
hm...co uz...musim sa spytat- rum je fakt z brambor? To som este nikdy nepocula a googlit sa mi nechce, radsej tu zo seba urobim blba na druhu:)

MKbaby
13. 07. 2011
Dát tip
Taky už mám hlad. Jdu vykrást lednici :) A mám chuť náš tuzemský jemný bramborový likér překřtít na Múzu :)

8hanka
13. 07. 2011
Dát tip
Ver, pivo je jedným z mála, čo by som Ti nebrávala, boby tiez nie, mäsko áno, to môžem jesť v noci, ráno... váhu vlastním 30 rokov, občas už si na mňa ťažká, no stále drží pohromade, asi medzi nami láska:) Dojal si ma slovom krásnym, po rume Ti skvele básni, Písmák spája národy a psavcov, špeciálne tých z nášho rodu - žravcov... slzu márne skrývam v dlani, čo povedať Ti neviem ani, dojatím trasie sa mi ruka, idem radšej pozrieť, čo chladnička núka:)

MKbaby
13. 07. 2011
Dát tip
Kdybych měl v rodině Hanku, bylo by všude živo, držel bych si ji na lanku, aby mi nepila pivo. Kdybych měl v rodině Hanku, měl bych s ní společné hobby, vykrást bych musel banku, by bylo maso, ne boby. Kdybych měl v rodině Hanku, praskla by pode mnou váha - hmotností roven tanku, neodvezla by mne dráha. Že nemám v rodině Hančí? I tak mne život láká. Můžeme na netu jančit! A tak dík za Písmáka :)

8hanka
13. 07. 2011
Dát tip
kebys mal v rodine Hanku, musel bys vykradnúť banku, je od rána do večera, hladnou byť však nevyzerá povymetá všetky kúty nájde žvanec zabudnutý snedá nie je, dávky nema nemá ani žiadne kovy, čo zarobí, všetko stroví

MKbaby
13. 07. 2011
Dát tip
Však mne ispiroval Rudyamon právě svým dnešním blahopřáním Markétám :)

Vaud
13. 07. 2011
Dát tip
dneska Marketam k svatku! :-)

MKbaby
13. 07. 2011
Dát tip
Oni jsou v permanentní stávce? Nejsou navíc více opálení? Žijí jen od jedné dávky k dávce? Kde kovy byly, vůbec nic už není? :)

avox
13. 07. 2011
Dát tip
když oni jsou jak ptactvo boží - nesejou, nežnou, jen se množí v zimě pak všecko u krmítka pláče tak je zas pozvu na koláče... :-))

MKbaby
13. 07. 2011
Dát tip
Netřeba rovnat se k hovězímu, stačí jen zkrátka říci: "Nedám nic! Přečkat chci dlouhou zimu! Přines si vlastní píci!" :)

avox
13. 07. 2011
Dát tip
často si říkám, že jsem vůl, kdybych nabídla chléb a sůl dle staročeské tradice... nesáhli by po mé klice :-))

MKbaby
13. 07. 2011
Dát tip
avox populi: Příbuzní, ač bez Hany i Jitky, vypili bar, sežrali i kytky, ač snažil jsem se býti na ně milý, že jim bylo špatně, tak mne pomluvili...

Alegna
13. 07. 2011
Dát tip
:-) krade teta i tchýně zůstane to v rodině

avox
13. 07. 2011
Dát tip
soucítím :-) příbuzní bez hany a bázně odešli včera celkem rázně zapomenuty všechny strázně zbyly jen flašky - všechny prázdné...

MKbaby
13. 07. 2011
Dát tip
Klepo-mánie není choroba. To je základ genetické výbavy tohoto živočišného druhu, objevuje se už i u mé devítileté dcerky :)

Moje tchýně naštěstí kleptománií netrpí. Zatím jenom klepo-mánií.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru