Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nenapadá mě .... Letní splín?

13. 07. 2011
18
27
1880
Autor
Kiwagamo´ag

U okna pláče

prší do pavučin

Celý je zmáčen

zas delší je stín

 

V sítích je svírán

už je konec snění

Čas pomalu sžírá

vlákna zapomnění.


27 názorů

Alegna
09. 09. 2011
Dát tip
pěkné, takové křehké* při prodlužování stínů taky propadám splínu

Bíša
18. 07. 2011
Dát tip
T.*

koloušek
15. 07. 2011
Dát tip
Zajímavé.T*

Koníku...mě to hodilo myšlenky trochu bokem,jen mi to umocnilo vlastní smutek.Ale ta hláška o stehnech kolem hlavy byla super.Určitě to nebyl fil o ní...byl to fil o těch chlapech. Štěpo, ta penisto! Jano-díky. Honzyku...ď za upozornění.

ten film se mi moc líbil.. četla jsem si na teletextu o čem to bude.. hlavní hrdinka.. blablabla - nakonec mi to ale spíš přišlo jako o tom Jerrym než o ní.. taky v sobě z toho filmu nosím teď pocity ale esi je sepíšu bude to teda jiný :o)

Jak stíny se dloužej´, tenisti k míčku se ploužej´, než Wimbledon slavně zaťuká, dej bůh, ať si aspoň za..ká! Zdar a sílu! J.Š.

...*

Toscana
13. 07. 2011
Dát tip
koukám, že bys měl dobré filmy vídat častěji! - moc krásné *t

..vydrž!

MKbaby
13. 07. 2011
Dát tip
U nás už lítaj blesky, padaj kýble vody a strop mého půdního bytu pod vloni zrekonstruovanou střechou začíná jevit stopy vlhkosti...

:o))))))))))))..no..na to že bylo na zdechnutí (u nás ještě je) si toho zvládnul dost..))

Honzyk
13. 07. 2011
Dát tip
-*

MKbaby
13. 07. 2011
Dát tip
Dnes jsem se odbyl, neb jsem se poctivě potil v posteli a zpíjel se střídavě rumem a Písmákem. A tak jsem měl jen topinky s nivou posypané papričkou a k tomu feferonku, pak Baked Beans od Heinze a uzenou makrelu. Jo, zapomněl jsem na hrnec česnečky - kurýrování totiž beru velmi vážně :)

..jj..to vím..babyku..))) ..co jsi měl dnes dobrého?

MKbaby
13. 07. 2011
Dát tip
Já už jsem závislý jen na dobrém papání :)

..baby..kiwe..no já sem ovšem závisla na netu..tak se to vyrovnává..)) ..ale teď jsem byla tři dny u vody..bylo to príma..jen jsem furt śeděla někde na pivu a nechala si nabíjet noťas..)))

avox
13. 07. 2011
Dát tip
asi na tě padl letní splín? :-)) */ u nás zase bouřka... ach, pejska z ní má strach, stěhuji se za ní do předsíně...

gabi
13. 07. 2011
Dát tip
neviem, čo dávali v telke, ale ak ťa takto inšpirovali, tak chválim pôsobí to na mňa krehko, nežne, romanticky...kto by to na teba povedal ? :-) *

Zakázal jsem dětem večerníček už před dvnácti lety-než se polepší-od té doby jsme žádný neviděli.Ale tohle "letní kino" stálo za to.Vím jak se zapíná! Ale nemám di-gi tv. Tak jsem nahranej. Ta Cinema mi běží. Jinak bez TV vydržím (týden?).

MKbaby
13. 07. 2011
Dát tip
sípot v korunách: Na tom taky pracuju; já debilisátor v podstatě nepotřebuju, neb jsem zjistil, že dokáži postupně blbnout i samovolně, bez přístroje s pohyblivými obrázky :)

..já nekoukám už ani na večerníčky..ani na zprávy..sem už zapomněla dokonce jak se telka zapíná..vono je to dnes dost složité..))

MKbaby
13. 07. 2011
Dát tip
Ah, so... já telecí vidění nesleduji, koukám jen na Večerníček a na zprávy :)

Plním, neboj. Jsem dítě staré doby. Spíš jen tak (upřesnění kategorie). To je reakce nafilm.

MKbaby
13. 07. 2011
Dát tip
To nevypadá jako "jen tak pro radost". Nesplnil jsi snad dnes v práci normu?

Spálené vzpomínky 12. 7. 2011, 20:00 - NOVACINEMA To mi přišlo odsud

..ajeeejej..co je??..)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru