Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

,, Něco ze života

26. 07. 2011
0
0
830

,, něco ze života vezdejším

Jsem svobodná, absolventka rodinné školy, ale v oboru nepracuji. Mám tři děti. Děti nemají uvedeného otce, tak nemohu uplatňovat výživné. Mé děti byly stejně svěřeny asi před 2 roky do výchovy mé matky. Mě bylo určeno výživné, na tomto výživném mám dluh asi 16.000,- Kč. Jsem v evidenci úřadu práce, kde nemám nárok na podporu v nezaměstnanosti. Vlivem mého sankčního vyřazení z evidence úřadu práce, asi před rokem, mám také dluh na zdravotním pojištění. Budu jednat s pojišťovnou a splátkovém kalendáři. Bydlím ve svém městském bytě, na který mám dekret. Na tomto bytě je dluh asi 70.000,- Kč, který se budu snažit splatit. Byla jsem na strávě městských bytů, kde jsem podepsala dohodu, že budu platit splátky na umoření dluhu. V bytě mám odpojenu elektřinu. Nebyla jsem asi ¾ roku ve svém bydlišti a cestovala jsem se svým bývalým přítelem po celé ČR a hledala si práci, žádnou jsem nenašla. S přítelem jsem se rozešla, jelikož měl problémy s drogami a já se vrátila do místa trvalého bydliště. Nyní mám přislíbenu práci v jedné firmě na elektro součástky, která by snad měla vyjít. Nemám žádný majetek ani úspory. Příjmy za poslední 3 měsíce před podáním této žádosti také nebyly, žila jsem s přítelem, který občas nějaké prostředky obstaral. Jelikož mám zdravotní problémy, chci pořádat o zproštění povinnosti platit regulační poplatky u lékaře. Tímto žádám o příspěvek na živobytí.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru