Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smůlovatá

10. 08. 2011
37
43
3043
Autor
Yfča

Jsem obstarožní kočka a moje fyzično neoplývá příliš dokonalými křivkami. Proto se mi na lovu občas nedaří...

 

U stolu dřepěla
Ivanka bledá,
propadlý hrudníček
a líčka šedá.

Propadlý hrudníček
důchodce zlákal,
ach, proč se divíte —
- měl šedý zákal.

Ach, proč se divíte,
že jí zas zmizel?
Vždyť mu hmat fungoval,
v tom je ta svízel!

 


43 názorů

vitsoft
29. 10. 2011
Dát tip
Možná řek si beduín, ohmatav tvůj hrb i klín: Nevydrží bez vody, do pouště se nehodí!

Yfča
10. 08. 2011
Dát tip
Důchodce by mi dnes nejspíš zcizil peněženku. Co by taky dělal s hrudníčkem (navíc propadlým). Určitě už měl propadlou občanku. ;o)

čučenka
10. 08. 2011
Dát tip
Po prvním přečtení jsem se domnívala, že Ivance vilný důchodce hrudníček zcizil, což mě poněkud překvapilo, ale posléze mi došlo, že zmizel ten důchodce :-D

koloušek
10. 08. 2011
Dát tip
Hlavně aby z toho žrádla narostla ti jenom ňadra. :-)

Yfča
10. 08. 2011
Dát tip
Já myslím, že za to radši nakoupím poživatiny a udělám si tak plastiku sama. :o))

koloušek
10. 08. 2011
Dát tip
To je jenom moje rada, ale můžeš začít střádat.:-)

Yfča
10. 08. 2011
Dát tip
No vidíš, tudy vede cesta! :o))

koloušek
10. 08. 2011
Dát tip
S plastikou Ivanka už není bledá, na tu se naláká nejen ten děda. t*

jejdavilda
10. 08. 2011
Dát tip
Aspoň měla vzrušivý hrb

Yfča
10. 08. 2011
Dát tip
Správná poznámka! Bohužel tím směrem, který horňáky vůbec neirituje...

jejdavilda
10. 08. 2011
Dát tip
Kterým směrem měla propadlý hrudníček?*

Kačaba
10. 08. 2011
Dát tip
Alespoň už nebudeš muset chodit před chlapecký internáty, Yfčo. Ber to! :o)))

Yfča
10. 08. 2011
Dát tip
Jo takhle! Ovšem nemohu zaručit, že budu schopná soustředit se na práci. Obávám se, že moje lehce chlípné očko nebude chtít spočívat na nudných dokumentech. Naši zákonodárci by se nejspíš podpisu svých pracně zprasených zákonů nedočkali... :o)

8hanka
10. 08. 2011
Dát tip
cha, Yfčátko, hrady z piesku nie su pre spravne baby:) Tvojim sidlom bude jednoznacne HRAD na Hradcanoch, starnuci playboy tak ci tak nevie ocenit fesnu hradnu straz, predstav si, ze ich budes mat rovno pod oknami, no neber to:) My si rozdame ostatne funkcie - poradcov, tajomnikov, ochutnavacov, poradcov tajomnikov, poradcov ochutnavacov, poradcov poradcov, atd...

Yfča
10. 08. 2011
Dát tip
Děkuji za důvěru ve mne zcela správně vloženou. Avšak nastává problém: na který hrad se mám odsunout, když všechny byly zrestituovány nebo patří státu? Kdybych předevčírem na pláži nerozssedla hrad Pepíčkovi, měly jsme, milé dámy, celkem slušné sídlo!

Alegna
10. 08. 2011
Dát tip
založíme si klub primabab a zvolíme Yfču na hrad :-)

Toscana
10. 08. 2011
Dát tip
Správně, Yfča jako prezidentka nebo královna, to je dokonalé řešení! Jsem pro všema deseti.

8hanka
10. 08. 2011
Dát tip
Yfča na HRAD:)))) To je hlavicka:)

Honzyk
10. 08. 2011
Dát tip
..myslis?--))

Yfča
10. 08. 2011
Dát tip
Nejlepší by byl asi Klub dokonalých žen: Tenké či naopak tlusté veliké nebo malé... Ošklivou najít si zkuste! Jsme prostě dokonalé!

8hanka
10. 08. 2011
Dát tip
a preco tu este stale nie je Klub obliniek?

Honzyk
10. 08. 2011
Dát tip
..protoze cvicime a sedy-lehy rano delame a nafukujeme se zde jak holubi, sis nevsimla?---_D

Yfča
10. 08. 2011
Dát tip
Lepší mít hrudníček propadlý než bát se by pod pás nespadly... Tak mne napadá... pročpak tu ještě není "Klub propadlých hrudníčků"?

srozumeni
10. 08. 2011
Dát tip
jo, jo,je to tak, jak všichni píšete...*

Honzyk
10. 08. 2011
Dát tip
no kurva, ty jedes, sestrenko.))) *

Yfča
10. 08. 2011
Dát tip
:o))

Toscana
10. 08. 2011
Dát tip
MKbaby - jsi mi něco připomenul...: Neboť jedním z prapudů muže je touha projevit se jako kádr. Muž, který se nemůže projevit jako kádr, stává se popudlivým a je ochoten podstoupit jakýkoli hazard, aby ukojil svrchu zmíněnou potřebu. Je omylem domnívat se, že muži tak činí proto, aby získali obdiv žen. Moderní žena je natolik zdegenerovaná, že chápe stále častěji projevy mužovy srdnatosti jako zdařilé klaunské číslo. Je spíše ochotna zbožňovat rachitické individuum zanedbatelných svalů a zanedbatelné inteligence, pod jehož vpadlým hrudníkem se zmítá něžná a chápající duše. Nezbývá tedy mužům, než aby se sami opájeli sladkou vůní dobrodružství a konali skutky šílené odvahy pro pouhou rozkoš z činu. Snad si toho aspoň sem tam některá ženská všimne. (Zdeněk Šmíd - Proč bychom se netopili)

Yfča
10. 08. 2011
Dát tip
Pak musíš mít taky propadlý hrudníček! :o)

MKbaby
09. 08. 2011
Dát tip
Já jsem také tuze sympatický :)

Toscana
09. 08. 2011
Dát tip
MKbaby - ty máš tuze sympatický pohled na svět, čéče!!! :o))

Alegna
09. 08. 2011
Dát tip
to je asi o mě :-))

MKbaby
09. 08. 2011
Dát tip
Květoň: ... a hrudníčkem potěšit :) 8hanka: Chce to najít někoho, kdo ti bude pomáhat tvé přednosti poponášet :)

Hrudníček není na ženské to hlavní. Nejdůležitější je, jestli dotyčná dokáže chlapa uživit.

8hanka
09. 08. 2011
Dát tip
MKB, ako uzivatel mas asi pravdu, ako poskytovatel by som bola radsej, keby tie kila nosil niekto za mna:)

avox
09. 08. 2011
Dát tip
léčit mindrák na penzistech, to se nemá, teď už je ta kočka, tuším, poučená... :-))) */

MKbaby
09. 08. 2011
Dát tip
Prdlajs, Hanko, z uživatelského hlediska (podle mne) je u ženy lepší dvacet kilo navíc než pět kilo mínus :)

8hanka
09. 08. 2011
Dát tip
Yfča, lepšie prepadly hrudnicek ako prilis vela oblin, to mi ver:) Okrem ineho sa kila naviac velmi zle nosia:)

Diana
09. 08. 2011
Dát tip
:-) Dědit nebudeš :-( *

Toscana
09. 08. 2011
Dát tip
jooo, dobře vyvinuté hmatové schopnosti jsou potvora! :o))) *t

Ychtil
09. 08. 2011
Dát tip
Máš pech! :-))

baaba
09. 08. 2011
Dát tip
:)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru