Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hnízdo

14. 08. 2011
17
12
1292
Autor
jorel

(původní verze)

*
v rozbité lampě
sledují průtrž mračen
dva opeřenci
*

*
z rozbité lampy
sledují průtrž mračen
dva opeřenci
*

 


12 názorů

snake_01
02. 11. 2014
Dát tip

Tahle se velmi povedla -  a upravená verze je lepší než původní - je tam navíc ten směr pohledu - totiž směr zevnitř ven.


houmles
22. 08. 2013
Dát tip
jo, takovy podzimni

Antoncek
21. 08. 2013
Dát tip

já jen vzpomínám na ednu výtku o "myšlenkovém přesahu". Napsal bych o tom celou esej. Nakonec mi přišlo zbytečné filozofovat o "přesahu", který, víc než co jiného, závisí na "osobním vybavení mysli", kdy asi fakt nejlíp vnímá "mysl vyprázdněná" Ta "plná" prostě přesah neucítí.


Petr.II
08. 12. 2011
Dát tip
jo, to smím, T*

Sawako
30. 08. 2011
Dát tip
to je roztomilý:) líbí*

Paulart
29. 08. 2011
Dát tip
Pěkné.

jorel
20. 08. 2011
Dát tip
Časem mě napadla lepší varianta jk popsat to, co jsem měl chtěl zachytit: Z rozbité lampy sledují průtrž mračen dva opeřenci. PS: tu lampu najdete u kostela, který je naproti tomu, co se schovávali naši parašutisté za hadrichiády. Hnízdo uvidíte, pokud vystoupáte po schodech ke kostelu a zaměřít svoji pozornost na vrcholek kamenného sloupu se starou plynovou lucernou hed vedle schodů. Luxusní ptačí obývák si haiku zasloužil.

StvN
16. 08. 2011
Dát tip
Celkem fajn. Opeřenci sedí.

Honzyk
15. 08. 2011
Dát tip
p.s. jak jsou vylekany, zeo, ale doma---hezky moc : nezny ..))

Honzyk
15. 08. 2011
Dát tip
.nejsa haikista, mne "obrazek" tenhle vsak se libi velmi!*))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru