Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Taky paříte?

22. 08. 2011
35
29
1922
Autor
Yfča

 

Ze všeho nejvíc miluji blbce, kteří mi zavolají s tím, že prý dělají nějakou anketu, díky které mohu vyhrát bůhvíco (lze dosadit jakoukoli hovadinu). Pokud mám čas, radostně přitakám a pasuji se dobrovolně do role naprostého debila.

Naposledy mi nějaká slečna položila otázku, zda vařím.

"Ano, pařím, zcela pravidelně," pravila jsem nadšeně.

Po chvíli ticha se ozvalo: "A jaké používáte nádobí?"

"Půllitr, anébrž su pivař," odvětila jsem. Sluchátko se opět odmlčelo.

"Znáte XY?" (Vybafla na mne jméno jakési fabriky vyrábějící hrnce, v nichž se vaří úplně samo – jak jinak.)

"Neznám," opáčila jsem, "já chlastám enem gambáč!"

Potom už bylo ticho opravdu hodně dlouhé, a tak jsem se slovy "Jdu na jedno!" zavěsila...

 


29 názorů

Kadel
26. 08. 2011
Dát tip
:-))

Yfča
22. 08. 2011
Dát tip
Srabe! Bojíš se? ;o))

Yfča
22. 08. 2011
Dát tip
Georgi, je vidět, že jsi dobrák. :o) Jsem ráda, že mne zase čteš... ;o)

Yfča
22. 08. 2011
Dát tip
VT Marvine, nech mi telefonní číslo, pokud mi znovu zavolají, tak je na tebe poštvu... ;o)

koloušek
22. 08. 2011
Dát tip
Chá, dobrý návod, i ty ostatní.T*

renegátka
22. 08. 2011
Dát tip
Vyzkouším tvou metodu, zdá se že je dobrá, zatím žádný vlastní postup nemám, teda slušný*

Honzyk
22. 08. 2011
Dát tip
...no, a to si predstav, Yfco, jo, ze ja chtel normalka jit na brigosku do podobnyho call centra!:D...bych se tam asi posral, sry...

Zuzulinka
22. 08. 2011
Dát tip
:)

Scarlos
22. 08. 2011
Dát tip
Odzbrojující je taky představit se "Půjčovna vzducholodí" nebo "Továrna na houpací koně" :) .... ale tys jí taky asi dobře zničila :) ....

srozumeni
22. 08. 2011
Dát tip
vtipné...*

jejdavilda
20. 08. 2011
Dát tip
No jo, když oni někteří za to nemůžou. Prostě se tím živí. Ale jinak mám taky jednu zálibu co se týče výhodných pojistek. Ovšem nebudu to zde ventilovat bo nemám rád následné diskuze o dikriminaci

Eiffelovka
20. 08. 2011
Dát tip
:-))

Yfča
18. 08. 2011
Dát tip
Květoni, už jsme o tom kecali pod jedním tvým dílem... :o) Máš dobrýho pamatováka. ;o)

Yfča
18. 08. 2011
Dát tip
Toscano, hrnce mi nabízeli jenom jednou. Ale těch výhodných půjček, výkonných vysavačů, pojistek za pár šupů s neuvěřitelně velkým plněním, zájezdů za kačku až na druhý konec světa a jiných kravin, co už jsem mohla mít! :o) Nejhorší je, že mám třeba jednání, slušně řeknu, že nemám čas a zájem, no a za deset minut mi zvoní mobil a na něm to samé číslo... Jednou mi chlap po telefonu nabízel neskutečně výhodnou půjčku. Přerušila jsem ho a pak jsem několikrát do sluchátka zařvala: "Haló, špatně vás slyším. Kolik že to chcete půjčit?" Asi se pro tu práci nehodil, protože to položil a už se neozval... ;o)

Yfča
18. 08. 2011
Dát tip
Doudo, musím brát neznámá čísla, anébrž zastupuji svoje klienty na finančáku a jiných velmi oblíbených institucích.

Toscana
18. 08. 2011
Dát tip
Dobrej přístup, Yfčo, ale ne vždy se jednoho ptají, jestli vaří, aby se to dalo použít. Doudův systém taky není optimální, mají výdrž a volají do zblbnutí znovu a znovu. Já to většinou řeším tak, že když se mě zeptají, jestli bych na ně měla chvilku času, tak řeknu, že čas nemám a mít nebudu, takže se ani nemusí nějak běsnit s tím, aby volali znovu. Většinou se na druhém konci hlas radostný změní na otrávený a řekne Nashledanou, na což já odpovídám Sbohem... :o))) *t

Kačaba
18. 08. 2011
Dát tip
Ty už jiná nebudeš :o))

Douda
18. 08. 2011
Dát tip
Nebrat čisla co neznáš!

Alegna
18. 08. 2011
Dát tip
:-)))))))) tak tohle musím vytisknout kolegyni včetně komentů, včera jí volali, že vyhrála zdravotní sadu v hodnotě pět táců českých, jen musí udělat maličkost......

Mám tucha, že tohle téma jsme už někde probrali. Ale co, opakování - matka moudrosti. Mě zase často nabízejí extra super výhodné půjčky se zcela nepatrným úrokem, nulovým navýšením, opožděným splácením a tak podobně. Obvykle počkám, až se ženština musí nadechnout a opáčím: "Cože? Vy se opovažujete nabízet vaši usmolenou půjčku mě? Mě, kterej má peněz, že neví co s nima? Že jich tolik ani v oběhu není? Mě, kterej si jen tak pro radost adoptoval šest somálských dětí a vlastní třicet hektarů dešťného pralesa aby měl v důchodu kam chodit na houby? Takové pakatele, co mi nabízíte, já běžně házím žebrákům u Tesca do klobouku! Doufám, že tento rozhovor nahráváte. Až příště dostanete chuť, obtěžovat mě takovýma maličkostma, tak si odpověď laskavě přehrajte ze záznamu! Hééézký den."

Diana
18. 08. 2011
Dát tip
Taky je dobrý, když vám telefonicky oznámí, že jste vyhráli (lze dosadit jakoukoliv hovadinu). Tehdy prohlásím, že se té vyhry ráda vzdávám ve prospěch někoho potřebnějšího. Následuje zaražené ticho, kterého využiju ke zdvořilému rozloučení. Všichni máte pravdu, je to děsná otrava!

Yfča
18. 08. 2011
Dát tip
Když mám čas, tak si s nimi ráda pohovořím. Ale někdy se člověk vůbec nedostane ke slovu - vezmeš telefon, na druhé straně se kdosi nadechce a mluví tak dlouho, že se ti vybije baterka u mobilu... ;o)

baaba
18. 08. 2011
Dát tip
Já většinou hraju němýho ...nechám druhou stranu hovořit, páč je za to placená. Časem ji to přestane bavit :)

avox
17. 08. 2011
Dát tip
já tedy nepařím, ale vařím denně. Když mi jakýsi neznámý hlas nabízel nádobí za cca 30 tisíc, zeptala jsem se ho, jestli si to umí přepočítat na kg kvalitního masa... asi neuměl, protože zavěsil první :-)) */

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru