Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krok

18. 08. 2011
16
9
1425
Autor
Armand

drobnost




Vydal se po pěšině tvořené sešlapaným mechem, udusanou hlínou a spletenými kořeny stromů, posetou spadanými žaludy a listím, které tu zanechal poslední listopad. Tělo se zavlnilo, zhouplo v bocích, plíce nasály vzduch. Když došlápl, cítil pod chodidlem chladnou zem, listí i větvičku, kterou jeho noha vmáčkla do půdy, aniž by křupla. Váha se přenesla, vydechl, tělo ztěžklo. Jako když se otevřou stavidla přehrady a voda dopadne na dno nádrže a žene se do údolí. Tak se setkala země se zemí, voda s vodou. Tak kráčel po zemi, jako by chodil po vodě. A jeho krok byl nekonečně dlouhý v čase. Krok. K rok. Každým krokem nabíral čas. Každým rokem se naplňoval. Jen matně si uvědomil, že jestli to tak půjde dál, jeho kroky se zkrátí, ale jeho čas se prodlouží. A když zůstane stát, naplní ho věčnost.







9 názorů

Markéta
07. 10. 2011
Dát tip
blízké mi zastavení...zde i tam :)

synáček
05. 09. 2011
Dát tip
*

nostalgik
25. 08. 2011
Dát tip
Každá činnost, každý předmět, každý pocit može být básní. ***

guy
22. 08. 2011
Dát tip
je dobře kroková ..

Diana
18. 08. 2011
Dát tip
Zvláštní, zajímavé. Nutí k zamyšlení.*** I čtenáře při čtení jakoby naplňoval čas....

Má to vizi, něco je za tím - nejprve to stydlivě probublává, v závěru již vystrkuje pazdeří. *

Alegna
18. 08. 2011
Dát tip
příjemná miniatura je dobré kráčet :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru