Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Keď vtáci nelietajú - pri vysoko !

03. 09. 2011
8
9
1852

Z oťažených krídiel

pluzgiere na pätách

zadných  letiek.

Dva kusy - dve stáda

pouličných lastovičiek

máčajúc svoje rany

v kaluží bezfarebných ciest

čakajú na december

a na prvé

milovanie

januárového mrazu.

Na prvé atómy - malingné

vlásočnice novej doby.

 

Keď vtáci nelietajú - pri vysoko

v pochybných tempách

malých ručičiek

odratávajúc posledné stony

vzdychy a výdychy.

 

 

Uprostred betónového lesa

asfaltov

a dlažobných kociek

tam kde ešte včera

ticho rástli - biele konvalinky,

poľné jahody

a moja viera .


9 názorů

Sebastiana hromadne ďakujem za každé tvoje slovo, za každú hviezdičku, za každý akýkoľvek prejav sympatií k mojej tvorbe som rád že si si našla čas a zablúdila znovu do môjho prístavu slov a poézie, prístavu pokusov a hier. O to som radšej, že sa ti to páči.

Sebastiana
07. 09. 2011
Dát tip
*

opravil som chybu

veľmi pekné **T, ale "dlažovných kociek"-???!-to vážne nie!Ved to tam aj škrípe (dlaždičných,alebo dlažbových)

Renegátka máš absolútnu pravdu ohľadom toho že je to smutné...je to v podstate o bolesti - o chorobe, ktorá zasiahla našu rodinu. Moje básne sú momentálne naplnené smútkom a ty si to správne postrehla. Môj otec ochorel veľmi vážnou chorobou, kde aj napriek lekárskym prognózam musíme bohužiaľ počítať aj s tým najhorším. Otec má rakovinu - našťastie, ak sa to dá tak povedať na partiách, kde sa dosť dobre lieči a kde je vysoké percento úspešnosti vyliečenia, ale predsa rakovinu. V tejto básni akoby otec bol tými lastovičkami ktoré zostávajú a čakajú na december - na istú smrť, ktorá však ako verím - veríme. Nepríde, alebo aspoň nie ešte teraz ! JariAgnes ďakujem za tvoje slová, tvoj čas za to že si obetovala chvíľu a že si prišla.

renegátka
03. 09. 2011
Dát tip
moc pěkné, smutné*

Ďakujem za tvoje slová

srozumeni
03. 09. 2011
Dát tip
krásně poetické...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru