Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Růženčini radi k neliterární, co s miláčkem o dovolené?

14. 09. 2011
9
9
1762

sem ochotná diskutovat o jiních návrzích.


Diš jedete na dofču, se sfím miláčkem, tak ste radostí  celé bes sebe a říkáte si, že nic lepšího vás uš nepotká.

Pak, ste šeredně sklamané,  že se sem tam něco nevivrbí podle vašich přetstav.

Třebas, hloupí klobouček. Zdeformoval se.

Tadi je rada úplně lechká. Pokud máte tak zvrhlí fkus, že máte klobouček tipu kastlól, je to jednoduchí. Skočte si do kuchině a poproste nějakou kuchařku, abi vám půjčila kastrůlek požadované velikosti. Na ten pak sfou „chloubu“ nasaťte a máte vistaráno.

Pokud ste šik děfče, je to složitější.

Takže. Vůbec se nebojte klobouček úlně namočit. Ať z něho kape.

Pak, uděláte z ručníku kouli a formujte ten vršek. A teť, pozor!

Ne, že ho položíte jen tak na stůl, zdeformovala bi se vám krempa.

Nasaťte to na flašku ot plisky, co vizunknul váš mazlíček a eště doporučuju na to hrdlo položit skleničku. Na to ten klobouk a teť, co s krempou?

Určitě máte sebou ňáký šitíčko. Tak, nit převlíknout f bodech požadovaného tvaru, omotat jehly a vpíchnout do klobouku tak, abi to bilo ono. Nechat uschnout. Úplně.

 

S miláčkem, je to horší.

Příjde na to, jestli je noví, nebo starí.

Noví, bi vás mjel opskakovat, jako zjednanej a mechtle, furt, furt, furt. Pokut to nedělá, nebude to ten pravej, pozor na to!

Se starím partnerem je to fakt těškí. Leze na nervi.

Ofšem, uvědomme si, proč ho máme rády.

Že vypadá furt zatraceně dobře, je podružné.

Máte pocit, že chlastá jak nezavřenej?

No jo, skoro každí chlap chlastá.

Zapomeňte jednou pro vždi na kiselí obličeje!

To je na chlapi mor. Prominou vám lecos, jen ne fouňu.

Taki není dobrí ho mlátit, zvlášť na dofči. Spomeňte si, že diš vám je blbě, opskakuje vás. Nosí mokrí ručníki, lavóri a vodoví nanuki.

A co vi? Nooo, jen si spomeňte, co řeknete.

„Dobře ti tak, nemáš chlastat tí prase!“

Jen ho nechte, ať si to užije, fšak blbje bude jemu, ne vám.

A pak,  bude kňourat a f duchu vás otprošovat.

Nechtějte to po něm v reálu. Málogdo je toho schopní.

Nakonec, co vi, ste?

Já, jen tak oklikou, abisem si nezadala.

Nesnažte se mít vždicki poslední slovo. Nejlepší je, jednou já, pak ti. Buťte tolerantní a skuste se vžít do kůže sfí láski. Říká se tomu vjedecky empatie a vůbec to není špatní.

Co dělat, diš nic s toho nefunguje?

Pak, je chiba buťto ve vás a něco děláte špatně, anebo je váš vivolení děsní blb. F to případě radím,  raději si najděte miláčka novího.

Některí ženi mi vitíkali, že mají miláčki uš stofky let a, že mí radi nejsou pro ně.

Pokut tito ženi, budou jejich miláčkové furt srát a nasávat, dejte jim po hubje. V nestřežením okamžiku, aš budou ožralí, jako dogi.

Zbitek dořešte doma. A buťte aspoň rádi, že máte nejlepší klobouk f celím létovisku.

 

Piš péro a přeju fšem krásní chfilki na dovolené i doma.

Sklamánkám, šťastnou ruku při víběru partnera.

 

 

 

 


9 názorů

to se ví:DDD

VH64
22. 11. 2011
Dát tip
++++ Dávám o jeden křížek míň, ale je to vzhledem k nasazené laťce zcela bezvíznamní úbyteček. A vůbec, co se v tom šťourat. Je to pěkný. +++++

teda, pní mimoňko, já vám nevím, ofšem ten bolehlaf něgdi vůbec teda nezabere:DDDD to bi si skusil říct mi, že sem příšerná!!!! bi mu to strach nedovolil!

Taubla
19. 09. 2011
Dát tip
:))

můj je taki f pohodě, to má velkí štěstí:DDDDDDDD

sveřep
14. 09. 2011
Dát tip
to je tak krásný, že nemám co dodat :)))))))))

nedávejte mi jen tí tipi. Pište reflexse, já vám pak otpovím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru