Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nejde mi mlčet ...

17. 09. 2011
17
21
1805
Autor
Garay

Bylo nebylo...
ale co to plácám...
všichni víme,
že je...

Na "wiki" najdete moc krásný výklad toho, kdo je vlastně písmák.
Jenže: dotyčný zřejmě nikdy nenavštívil literární server Písmák.
Literární... jak nepatřičně to v poslední době zní.
Vždyť i nezasvěcení jsou z toho "pif-paf".

Když se nemůžeme pohádat v hospodě, pohádáme se na Písmáku.
Tneme-li do živého... co na tom? Však jsou to JEN slova.
My přece neubližujeme, my hájíme pravdu.

A tak se tady svorně prudíme, a je nám dobře...
Nebo není?
Vždycky to někdo odskáče.
A věřte nebo ne, vždycky je na "druhé straně monitoru" živý člověk.

Tentokrát je to například nes ..

Ententýky ... kdo to bude příště?

Kašleme na poezii, někomu šlehnout přes tvář (a duši) slovem je tak "fajné".
A na formě vůbec nezáleží, je-li "pravda" na naší straně.
 


21 názorů

Robinia
30. 09. 2011
Dát tip
tak nikam nechoď a zůstaň

Garay
30. 09. 2011
Dát tip
:) ... a stejně mi to tu bude chybět. Jsem prdlá :)

Robinia
30. 09. 2011
Dát tip
:-)Asi tak před patnácti lety mi jeden známý řekl: "Někdo chodí do hospody, někdo na mageo..."

Garay
19. 09. 2011
Dát tip
Tartaro... tys ještě nedostal "písmáckou" pusu :) Počkaj, uvidíš. Zatím si sedni, lehni, napij sa... :)

Garay
18. 09. 2011
Dát tip
No jo ... ale kdo to má vědět, když sem poprvé strčí čumáček :). Pak samozřejmě už ví... A stejně to může zabolet, ne?

Garay
18. 09. 2011
Dát tip
Ale rohlíčky byly dnes obzvláště vypečené... A zde nejen dnes. Až tam bude "jejdová" slina, nechám se uvrhnout do hladomorny. :)

jejdavilda
18. 09. 2011
Dát tip
jejdavilda promine, ale císař nepromine ( Pekařův císař)

Garay
18. 09. 2011
Dát tip
Kiwagamo´ag ... tak, tak ... Nutno zažlutit :D jejdavilda ... promine... že promine? :) Promiň...

jejdavilda
18. 09. 2011
Dát tip
žádám abys nepoužívala výraz "jedová slina", protože mnozí to čtou jako jejdová slina a já neslintám. A když tak jen malinko*

Na druhé straně je vždycky člověk. Prudiči si tu užívají doslova žně smazaných nicků. Básníci s citlivou duší se ve světě dinopísmáků stanou buď velkým uctívaným býložravcem, predátorem nebo potravou ... nevím jestli útěk z tohoto světa je vítězstvím.

Garay
18. 09. 2011
Dát tip
Možná míň "kafrat" a víc psát :).

Garay
17. 09. 2011
Dát tip
Já se jen nestačím divit :)

sveřep
17. 09. 2011
Dát tip
no, jasně. na Písmáku VŠICHNI hájí pravdu... ách jo

Škoda, že tohle nemůžeš dát do hlavního seznamu děl. Mnoho lidí si čte jen v něm. Ale rozesílat avíza by asi vyvolalo zlou krev...?

Garay
17. 09. 2011
Dát tip
Tak to jsme (snad minimálně) dvě. Inu někdo pro jedovou slinu nejde daleko.

Jsem z toho zmatená a smutná. Děje se taková věc, že lidem, které mám ráda, ubližují jiní, které mám ráda taky...nechápu to. Proč někdo, kdo je většinou fajn, potřebuje být na někoho zlý???

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru