Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ucho

19. 09. 2011
6
13
1226
Autor
orbital

V Olomouci 28.3.2010 Starší dílko, na které jsem si vzpomněl, že jsem ho sem nedal... Takový experimentální hokus pokus, automatické psaní, ke kterému mě tehdy postrčila kamarádka.

 

Ušní bubínek

kamenují

rty

světlo

palcem nohy hladíš

dech rozlité kávy

komiks komik komi kom ko k...

slyším své tělo

království vzdechu

tebe proniknout

pij

nektar

jablko lže

trumpety nevyschly

hučí ticho


13 názorů

orbital
22. 09. 2011
Dát tip
nic se neděje A.Storožnicyne. jsou to rychle se míhající volné asociace, které na sebe chvílemi navazují, jindy ne. co bys chtěl po snaze zachytit běh mysli filosofa, básníka a nevímcoještě? ;)

je to zaujímavé,čo do kombinácie obrazov,ale pre mňa to nemá melódiu a celkovo sa mi to nečíta dobre (neviem nájsť správny rytmus tej básne,má to niečo s tempom,neviem to dobre vyjadriť,ako keď sa hudobný nástroj nevie naladiť)...tentokrát :(

Honzyk
21. 09. 2011
Dát tip
..i ty kluku jeden usata..))

orbital
20. 09. 2011
Dát tip
někdy spím i přes den Honzyku :) ten komentář jsem psal 1:06 v noci, takže to bylo akorát před spaním ;)

Honzyk
20. 09. 2011
Dát tip
..jaky dobrou noc? dyt je teprv 10:21...????)..ty spis i pres den..,--?

orbital
20. 09. 2011
Dát tip
sharik: v pohodě, nemusí každého zaujmout. pokud sám něco podobného nezkoušíš, tak chápu, že ti to nic neříká... Garay: jo, když se člověk chvíli koncentruje, tak z toho pak může vyjít něco zajímavého, aniž by nad tím déle přemýšlel :) erotika je tam jen naznačená, a stačí k tomu jedno slovo... Honzyk: to beru v jistém smyslu jako pochvalu :) díky. každý se může pokusit o přímou výpověď, ale většinou zafunguje autocenzura. Edmund Elat: tebe baví ty surrealistické básně, že jo :) sem rád, že se líbí. Metta, Vyzobaná Slunečnice: děkuju za příspěvky :) Fouraix: takové impulsy od přátel se hodí, člověka to může někam posunout. děkuju všem za komentáře a tipy! dobou noc :)

Fouraix
19. 09. 2011
Dát tip
já chci taky takovou kamarádku

Metta
19. 09. 2011
Dát tip
jj

Honzyk
19. 09. 2011
Dát tip
...neni zly, ani omylem ne...prijde mi text takovej "pravej"...*

Garay
19. 09. 2011
Dát tip
Taky to občas zkouším. (Automaticky). Vyjde mi z toho blbost nad blbosti... ale tady to má kupodivu patu i hlavu. Navíc je to sexy.

sharik
19. 09. 2011
Dát tip
možná to jen nechápu... ale tohle mě nenadchlo, sorry.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru