Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Marně II

21. 12. 2001
10
0
1816
Autor
Mea

Dávam to sem už posedmý, tak že by to už písmák konečně pobral? ...

Zkoušelas chytat bělásky

za křídla

za tenhle svět

ale oni uletěli

ještě dřív

než se stihli vylíhnout

ještě dřív

než ses stihla narodit …

 

Říká se tomu osud …

 

a jenom sudičky

se mu smějí do tváře

a jenom lidi

na něj zkoušejí nevěřit

a raději věří

třeba v boha …

 

Ale ti

co mají opravdové štěstí

ti věří

v sebe ...


Mea
04. 11. 2002
Dát tip
:o))) dík

ještě hezčí než minule :-)))

fuckie
14. 01. 2002
Dát tip
ted už nevim, proč jsem vubec psal tu pitomou prvni kritiku, chtěl jsem říct, že první půle je pěkná

fuckie
09. 01. 2002
Dát tip
není víra jako víra, v sebe VĚŘIL jen kníže Sternenhoch

Print
04. 01. 2002
Dát tip
*!

Mea
04. 01. 2002
Dát tip
Derflad: říct se dá dycky něco novýho :o) proč by sme jinak psali, žejo :o)

Mea
30. 12. 2001
Dát tip
Anonym: ty seš teda vážně pako :oDDD

Diana
27. 12. 2001
Dát tip
Věřit j e n v sebe je předem ztracený podnik. Je to pýcha, která předchází pád. Je správné mít sebedůvěru, ale jen s vědomím všech omezení, i nečekaných, která mohou nastat. Dnes lámeš skály - a zítra můžeš být navždy invalida. Dnes bys za sebe vložil ruku do ohně, jak si věříš - a zítra sám sebe zklameš tak, že se nestačíš divit. Navíc věřit v sebe vede časem k přesvědčení, že jsi jediný dokonalý na světě. Ta víra jen v sebe tě časem izoluje od druhých lidí, budeš sám. Ale ty to tak doslova nemyslíš, že? Věříš přece i v druhé lidi, v náhodu, ve štěstí, ve spravedlnost, v životaschopnost přírody, v uzdravení atd. No a to je moje vysvětlení. Měj se krásně a neměj mi to za zlé.

Mea
27. 12. 2001
Dát tip
Diana: :o))) Asi sis dobře nepřečetla poslední sloku ... je tam někde napsáno JEN v sebe??? No! ... Neni :o) Takže sem to tak vůbec nemyslel, jenom tys to holt trochu spatne pochopila :o) Za zlý ti to nemam! Konecne me nekdo taky aspon trochu kritizuje :o) DIKY! :o)

miklunka
26. 12. 2001
Dát tip
vim já?! :o)

Diana
26. 12. 2001
Dát tip
Hezká báseň. Se závěrem naprosto nemohu souhlasit, ale ty jsi autor. Když to tak vidíš...

Mea
26. 12. 2001
Dát tip
Diana: proč nemůžeš souhlasit se závěrem? mikli: tak jo :o)))

miklunka
24. 12. 2001
Dát tip
marně...se tim snažim prokousat...:o) T!

Mea
24. 12. 2001
Dát tip
Miklunka: pročpak marně? :o)

Mea
23. 12. 2001
Dát tip
všem vam moc děkuju ... vracim se rád :o) Miklunka: tohle je taky originál :o) A pokračování to není, tohle je něco trochu jinýho :o) Valerinka: možná si to s tim vkládánim špatně pochopila :o) Jo a jentak mimochodem, z tohodle poznáš po čem toužim? Tak to teda klobouk dolu :o)

miklunka
23. 12. 2001
Dát tip
tak jo...já si to přečtu eště jednou...:o)))

femine
23. 12. 2001
Dát tip
*!

dablik008
22. 12. 2001
Dát tip
je skvely zas te videt tady...doufam ze uz konecne vis ze sem patris! ;o) *****!

Pepo
22. 12. 2001
Dát tip
Hlavne v niečo veriť. V čokoľvek. (koniec ako najlepšie vyústenie) ***

Krel
22. 12. 2001
Dát tip
!*

miklunka
22. 12. 2001
Dát tip
Měla jsem stejnej problém s vkládánim...:o) ...jinak básnička....nevím...Marně...byl originál a tohle....pokračování ??? :o)

valerinka
22. 12. 2001
Dát tip
Mea je to pěkné, ale po sedmý bych to sem opravdu nedávala:-(( je vidět, po čem toužíš!!

Merlita
21. 12. 2001
Dát tip
Líbí se mi:o) především poslední sloka stojí za tip!

Amanda
21. 12. 2001
Dát tip
Naaaadhera jako bys mi mluvil z duse hlavne zaverem...!*** Merli:diky moc za avizko tohle je vazne krasne horke se skvelym zaverem presne jak zivot sam... :-)

Gastarbajtr
21. 12. 2001
Dát tip
já sobě moc nevěřím..... a bohu taky ne.... *!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru