Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jenom jednou

22. 12. 2001
3
0
1469
Autor
Sadaf

EX blbůstka:-)))

Neberem si první lásky

 

a možná je to škoda

 

vetšinou ty druhé

 

jsou jen samá voda........


Sandra
15. 10. 2004
Dát tip
možná je to škoda ... ale aspoň nepřijdeš o iluze :)

Print
04. 01. 2002
Dát tip
*!

J
30. 12. 2001
Dát tip
:-) to nééééé

Funda
24. 12. 2001
Dát tip
Sadí, vskutku krásná Blbůstka. Tedy vlastně ne blbůstka. No prostě je to dost dobrý. Ťáp.

Cavalera
22. 12. 2001
Dát tip
vždycky ale ne.-)) .... moje první láska byla v mateřské škole, už ani nevím jak se jmenoval, ale nosial pěknou zástěrku:-)) Na základní škole už se mé zamilování neodvíjelo ani tak od zástěrek, jako spíše od těch dvou "zázraků" co se daly spatřit při vhodném naklonění dotyčné dívky. Na gymnáziu jsem skoncoval s heterosexualitou a na několik let jsem se zamiloval výhradně do zlatavého moku. To mi vydrželo i na dalším stupni vzdělávacího procesu, kdy se ovšem myslím ve druhém ročníku do toho připletly zase holky a tak nastal vnitřní rozpor mezi tekutinou a ženštinou. Tekutina to tehdá zcela jasně vyhrála. Asi o čtrt roku, ale začaly tekutinu odmítat mé vnitřnosti a tak ač stále zamilován musel jsem s tekutinou omezit své styky. Omezení styku s tekutinou bylo do jisté míry kompenzováno styky s ženštinou. Ovšem každému styku s žensštinou musel předcházet styk s tekutinou, jinak by ke styku s ženštinou nemolo dojít, neb vnitřní "pnutí" bylo silnější než-li styku-chtivý chtíč. A právě tento vnitřní pocit byl tekutinou paralyzován mnohem více, než-li chtivost druhého mužského mozku, tedy penisu. Druhý den se to ovšem prohodilo a k pnutí přibývaly i výčitky následované i kontrolou na vir HIV. A dnes? ... a co je Vám do toho:-)))) Jo jinak tip, páč jako obvykle to má pramálo společné s blbůstkou, aneb takhkle mají bylbůstky vypadat:-) tip!!

Orbi
22. 12. 2001
Dát tip
Davam take TIP,ale i Cavalerovi:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru