Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

I - Řekové

02. 10. 2011
2
21
2479
Autor
VH64

Vím, že délka moderního maratónského běhu byla stanovena v Londýně, ale té říkánce je to docela fuk... Zeměpis dějepis (vloženo) Řekové (02.10.2011) Skotové (05.10.2011) Švédové (14.12.2011) Finové (07.01.2012) Norové (09.02.2012) Indové (09.03.2012) Vikingové (07.07.2012)

Řekové

Zmizeli bájní junáci,

jiného maj cos na práci,

kde maratónu vznikla míra,

na Euro zírá černá díra


21 názorů

VH64
29. 08. 2012
Dát tip
Taky mě tenkrát po přepočítání zarazilo, proč ta kritika, ale byl jsem ještě plachý a stydlivý, bránil jsem se jen nesměle...

já tam Rytmus vidím :o)

VH64
10. 04. 2012
Dát tip
Oldjerry Ale to jsme v naprosté shodě, pokud jsem já teď dobře pochopil. Moje myšlenka z diskuse s Pipo byla obsah a pak říkatelnost. Znamená - u takovéhle (doufejme) vtipné glosy je důležité o čem je a z formy (uměleckosti) "stačí", když je říkatelná. Pozor na rychlé odsudky, nejsem okecávač. Mívám ve věcech dost jasno. Děkuji za návštěvu a soustředění se na odpověď. Ahoj

Oldjerry
10. 04. 2012
Dát tip
Odpovím trochu jinak: souhlasím s obsahem, neuspokojila mne forma, zpracování. U miniatury ta potřeba perfektní formy ještě zesiluje... Mám s tím zkušenost - napsal jsem taky pár blbostí ve svatém vytržení (:-D ...... Citace : Ne pane, ale nemám rád rady takhle odbyté. Navíc u zrovna tohoto typu vešovánek mi důležitá přijde pravě a jen a pouze "říkatelnost", nikoli učebnicová dokonalost. A tahle mi říkatelná připadá. No vidíš - a já furt obsah, obsah a ona ŘÍKATELNOST... Tomuhle se říká okecávání. Akceptovat je jednodušší... Ahoj!

VH64
09. 04. 2012
Dát tip
Oldjerry Naprosto! Je nějaký rozdíl, nebo jinak, rozlišuješ nějak věc tendenční a momentku, glosu? Děkuji za návštěvu!

Oldjerry
09. 04. 2012
Dát tip
Tendenční věci mají smůlu. Aby uspěly musí mít vtip, musí být zpracovány líp než ostatní. Tohle tedy jaksi že ano? pochopitelně napriek tomu, takže postupně dokonale ve všem stále neví a proto začíná stagnovat, protože ono zítra nebude včera a proto se jaksi nedostaví patřičná mimoexistencionalizace levných pohřbů.. Nevím, jestli jsem se vyjádřil dost přesně.

VH64
08. 04. 2012
Dát tip
Děkuji!

VH64
28. 01. 2012
Dát tip
Nemusíte pane samozřejmě vůbec nic. A o tom to možná je.

VH64
28. 01. 2012
Dát tip
Vím o přízvuku. Ale to je právě to, s čím si čeština umí, alespoň ta moje, poradit. Už jsem se tu setkal s názory, že přes to nejede vlak, ale to mi jaksi obecná praxe i superborců jako je třeba Jan Spálený, docela spolehlivě vyvrací.

VH64
28. 01. 2012
Dát tip
Nedalo mi to a přepočítal jsem si to. Podle mne, nejen, že to říkatelné je, ale sedí i slabiky a není nic, s čím by si huba neporadila, na přízvucích. A to normálně nic nepočítám, jen to tak dlouho zkouším říkat, až to "jede".

VH64
28. 01. 2012
Dát tip
Nejsme ve sporu ohledně vazby "říkatelnost" a rytmus. Ale čeština není tak jednoduchoučká, aby neměla i jiné možnosti. Třeba se jen málo snažíš, pane správče. Máš nějaké návrhy na úpravu?

VH64
28. 01. 2012
Dát tip
Ne pane, ale nemám rád rady takhle odbyté. Navíc u zrovna tohoto typu vešovánek mi důležitá přijde pravě a jen a pouze "říkatelnost", nikoli učebnicová dokonalost. A tahle mi říkatelná připadá.

VH64
27. 01. 2012
Dát tip
Tři kategorie navíc s Rytmusem? Tý brďo, ta Darina se ale má!

podezdívka
08. 12. 2011
Dát tip
:-))

snake_01
02. 10. 2011
Dát tip
Tím chceš říct, že ještě chvíli a Euro bude v pr..li, nebo kde, napadá mě ještě jedno místo, ale na to si netroufám...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru