Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KRIMINÁLKA PÍSMÁK aneb Derrick zasahuje dvje

07. 10. 2011
33
31
1674

 


31 názorů

Konečně. Dítě na to káplo! ((o:

nejlepší na tom je, že se tam nedá dosadit jakékoli jméno, aby to neztratilo ten boží vtip.

BBarkku
16. 10. 2011
Dát tip
Vypadá to, že mafie písmáku se právě probrala;) Nikdo neví, kdy a kde si vyřídí účty... těším se na koňskou hlavu v posteli:D

filemon
10. 10. 2011
Dát tip
Je to výborné. Len tam chýba pás. To vieš, na prvom obrázku je kolt. A ten býva prokletě nízko u pasu :))

..von marvin poslední dobou furt někam mizí, že? ..asi ho to baví:)

macecha
10. 10. 2011
Dát tip
:D T***

guy
09. 10. 2011
Dát tip
bezva :-)

Ferry
09. 10. 2011
Dát tip
tak počkáme

Komentář jako komiks? ((o:

MarK.
09. 10. 2011
Dát tip
.. :) ;) :D .. *

jejdavilda
08. 10. 2011
Dát tip
To se pleteš, já bych neremcal, ale ronil nad sebou krvavé slzy

KAŽDÝ by přeci remcal lépe, kdyby byl Marvinem. Dokonce i Marvin sám... taškařicí s mnoha avizy jsem se taky nechal napálit, ale stálo to za to :o)

Diana
08. 10. 2011
Dát tip
avox - v jedné diskusi se už probíraly černé puntíky a ty jsi to, myslím, měla docela promyšlené. Já bych navrhovala ještě plusy nebo lépe kytičky za následováníhodné činy. Tak by Písmák konečně vládl metodou cukru a biče, která je - a to si přiznejme - zatím nepřekonaná. :-)))

čučenka
08. 10. 2011
Dát tip
"ale, přiznám se celkem ochotně - remcal bych já lépe, kdybych byl Marvinem?" :)))))) Tak to mě tedy upřímně rozesmálo, Květoňku. Je to pravda, každý žijeme svůj život, jak nejlépe umíme a každý jsme jedineční právě v té naší roli. Nejlépe remcat umí skutečně jen Marvin, protože se do toho vkládá celou svou duší. Vše ostatní by bylo jen neplnohodnotným plagiátem... Tvůj nenapodobitelný humor by byl zas nerozlousknutelným oříškem pro Marvina.

avox
08. 10. 2011
Dát tip
ohavný zločinče (jak hluboko jsi klesl, že musíš hledat vzrušení ve zločinění!), víš, že šíření poplašných zpráv je trestné? Ale stejně by to chtělo nějakou písmáckou tabuli hanby, aby byl přehled, kdo je zrovna odejit a kdy se má stavět slavobrána pro jeho návrat... :-))

Diana
08. 10. 2011
Dát tip
Teď ses vykroutil jako had - hladce a elegantně, jak to umíš jen ty. Ale stejně bys měl otevřít nějakou diskusi, aby byla sr..legrace!

Děkuju, drazí, děkuju. Doznávám, že tomuto dílu mi Pišta opět svolení nedal. Je to ale vzrušující, být ohavným zločincem, lumpem a desperátem. Podobně, jako všichni vědí, že v kotletě je kost (z francouzského côtelette, tedy žebírko), ale stejně se každý u jídla rozčiluje, když ji tam najde, tak i nedílnou součástí Písmáka jest Marvin, ať si kdo chce, co chce, říká, ať si mamka slzy utírá. Já mám Marvina docela rád. Je pravda, že mi do všeho kafrá, jak by to udělal líp, kdyby byl Květoněm, ale, přiznám se celkem ochotně - remcal bych já lépe, kdybych byl Marvinem?

MKbaby
08. 10. 2011
Dát tip
Kdyby měl Písmák nějakou vlastní modlitebnu se zvonicí, musel by tamní zvon zvonit BIN - BAN :)

Diana
08. 10. 2011
Dát tip
Co jsme se toho navyhlíželi! A pak, až se dočkáme, diskuse povedeš ty?!? :-)***

avox
07. 10. 2011
Dát tip
dneska v roli Delfské věštírny? :-)) */

tenhle je vážně dobrý.. možná stál i za těch 6 avíz.... ale příště už tak shovívavý nebudu....

jejdavilda
07. 10. 2011
Dát tip
Nestraš, že tu bude chvilku klid*

Toscana
07. 10. 2011
Dát tip
Ale teda šok to byl, to se ti fááákt povedlo! :o)))

Toscano - to patřilo k happeningu. To víš, reklama musí být šokující.

:)

Toscana
07. 10. 2011
Dát tip
No na to, že jsem měla asi 6 avi, za kterými jsem našla jen lapidární sdělení, že požadované dílo nebylo objeveno, tak bych zvolala: Heurééééka!!! Konečně se podařilo! :o))) *t

Alegna
07. 10. 2011
Dát tip
:o)))

StvN
07. 10. 2011
Dát tip
Tenhle je dobrej.

nezvaná
07. 10. 2011
Dát tip
:) dobréé

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru