Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Veršujem si na parte

10. 10. 2011
10
18
2065
Autor
FAE BOMB

 

 

Veršujem si na parte

 

Tiše zesnul, odešel?!

Každopádně věř mi,

až zaklepu bačkorama,

aspoň prásknu dveřmi!

 

 

 


18 názorů

Toscana
18. 10. 2011
Dát tip
Taky prásknu dveřma - až se voloupou tapety na zdi! :o)) *t MKbaby: Omyl! Karel IV. měl se Židy docela fajn vztahy, když potřeboval nutně prachy a čeští páni se cukali, oni byli jediní, kdo mu půjčoval, protože věděli, že vrací i s úrokama a že o své nepřijdou. ;-) (Doporučená literatura: http://www.kosmas.cz/knihy/129041/kronika-zivota-a-vlady-karla-iv-krale-ceskeho-a-cisare-rimskeho/ )

Ferry
12. 10. 2011
Dát tip
Drsný, ale plný příslibů.... *

FAE BOMB
11. 10. 2011
Dát tip
KZ: Jasně, jenom másla stavěj' baráky, ploděj' syny... Chce to zasadit tis (pohanskej symbol smrti), postavit hrobku a chytit AIDS... :-)

spravne morbidni protestsong*

Kačaba
11. 10. 2011
Dát tip
Ještě než byl tuhý, nadělal si dluhy. Odešel pryč v pondělí, jeho smrti neželím. Šťastná vdova

Správně! Pořádný chlap si má sá napsat parte, vytesat pomník a vykopat hrob.

Diana
11. 10. 2011
Dát tip
Však jistě mu uznáte zásluhu jistou, že péči měl o řeky, háje a luhy, českou zem dokázal zachovat čistou: na rozdíl od dneška neměla dluhy! :-)

avox
10. 10. 2011
Dát tip
alespoň změň "až" na "než", neb pak už si nepráskneš :-)))

MKbaby
10. 10. 2011
Dát tip
Koho měli ukřižovat? Na to se ptám tebe. K Ferdinandu měl se modlit, kdo chce vejít v nebe?

FAE BOMB
10. 10. 2011
Dát tip
Nechci na to ukazovat, je však pravda jistá, že ty Židi nemuseli, ukřižovat Krista!

MKbaby
10. 10. 2011
Dát tip
Já nedopřeju Kájovi té slasti, bych ho nazval jménem "Otec vlasti", spíše zařadím ho mezi nelidy za to, jak ošklivý byl na Židy...

FAE BOMB
10. 10. 2011
Dát tip
Dne 29. listopadu 2011 uplyne smutných 633 let, kdy nás navždy opustil náš milovaný otec vlasti, pan Karel IV. Kdo jste ho z hodin dějepisu znali a měli rádi, vzpoměňte spolu s námi!

MKbaby
10. 10. 2011
Dát tip
Ríkali o něm, že lidi hrozně krká. Už nebude. Natáhl totiž brka. :)

srozumeni
10. 10. 2011
Dát tip
Tak není nad to si teda možná vyrobit parte sám, zavčasu...

Diana
10. 10. 2011
Dát tip
Já ti věřím ;-)*

FAE BOMB
10. 10. 2011
Dát tip
Děkuji. Lidi si tam kolikrát píšou hrozný blbosti. Já bych jim to parte teda netipnul... :-)

srozumeni
10. 10. 2011
Dát tip
Vtipne. Dá-li se to tak říct...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru