Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Učíme se prvouku

21. 10. 2011
9
22
2241
Autor
FAE BOMB

Věnováno Toscaně a našim společným hadům. :-)

 

 

 

Učíme se prvouku

 

 

Kdo mi, děti, popíše,

jak ulovit slepýše?

 

To je snadný, přece...

Utopim ho v řece!

Pak jsem pravil soudružce:

Napřed mu dám po držce!!!

Do tlamy mu nacpu trenky,

zabalim ho do drátěnky.

Pak ho narvu do sudu,

srát se s nim moc nebudu.

Jak jest v kraji dobrym zvykem,

skončí někde pod Orlíkem...

 

Za tohle ti Pepíčku,

píšu velkou jedničku!

 

 

 

 


22 názorů

koloušek
25. 10. 2011
Dát tip
T*

Toscana
22. 10. 2011
Dát tip
nepřítel je stále ve střehu! :o))

FAE BOMB
22. 10. 2011
Dát tip
Ještě tak dvě-tři, abych pokořil nepřítele! :-))

Toscana
22. 10. 2011
Dát tip
kolik ještě hadích básní slepíš, když pomáhá ti při tom slepýš? :o))) *t (absolutní rým, ten miluju!)

FAE BOMB
21. 10. 2011
Dát tip
Když najdeš, napíšu ti velkou jedničku... :-)))

papouch
21. 10. 2011
Dát tip
néé, ono se opravdu Sikorskimu ta prezentace prvního prototypu moc nepovedla .. byla to taková narychlo svařená konstrukce z trubek, ze která čučel motor, oba rotory a Sikorski sám seděl na bedně, mezi nohama knipl a měl co dělat, aby to celé neschrastlo .-) .. kurňa někde na netu to je, nemůžu to najít...

FAE BOMB
21. 10. 2011
Dát tip
Huh, to jakože ten vocas považoval za předek...?

papouch
21. 10. 2011
Dát tip
ale dyť já vííím, néé.. srranda .. čo by bolo, keby mal Žižka guľomet .. :-) (ale stejně bolševici dostanou přes prdel! .-) ((( ..se traduje historka, že když Sikorski někdy v půlce ´30 let předváděl svůj prototyp, tak jeden vysoký armádní důstojník prohlásil: "Vznese se to, lítá to do všech stran a dozadu, ale dopředu ne. Je to k ničemu!" .-)) )

FAE BOMB
21. 10. 2011
Dát tip
Top tam ropou, tu máš! A na laserem naváděný protitankový střely si ještě pár desítek let počkej... A první pokusnej vrtulník vzlítnul někdy krátce před WW II.

papouch
21. 10. 2011
Dát tip
zateplit letní?? to bych byl blbá! Jednak bych musel nechat zasklít terasy, druhak nechat vybourat do nosných zdí komíny na krby a třeťak si tam nechat zavést eletriku a plyn.. a víš Ty, co to dneska stojí? A ty oplétačky s ČEZem?? A co by na to řekli památkáři??? Nene. To raději investuji do nákupu zbraní na obranu zimního - vybuduji opevněná kulometná hnízda, předsunuté dělostřelecké palebné posty, síť katakomb s nejmodernějším militárně-technickým zázemím, kobky na odpal laserem naváděných raketových střel, z prvního nádvoří se stane vrtulníková základna.. další podrobnosti z důvodů utajení samozřejmě neuvedu. To by bylo, aby ta horda šílených polointeligentních bolševiků vybavená mausrovkama z roku 1892, hnaná pouze hladem, vodkou a lidovými komisaři, kteří do nich pálí zezadu, tentokrát nedostala řádně na prdel, jen co se patří!! :-)

Blbůsťovina naprosto klasická. ((-:

FAE BOMB
21. 10. 2011
Dát tip
Nebo si ten letní zateplit. Možná na to sám sobě schválíš i nějakou dotaci...

papouch
21. 10. 2011
Dát tip
teď???? v letním je včil kosa jak prase.. to raději ten zimní opevním a budu hezky v teple vzdorovat útokům band zdivočelých bolševiků, než bych sice v klidu, ale v mrazu chcípnul! .-)

FAE BOMB
21. 10. 2011
Dát tip
I tak se radši přestěhuj ze Zimního paláce do toho letního... :-)

papouch
21. 10. 2011
Dát tip
ale to vížejo že budu dycky říkat, že to je Tvoje báfniška!! to je přecik samozřejmé .-) A navíc.. nechci mít žádné oplétačky s au au aurourou .)

Alegna
21. 10. 2011
Dát tip
:-)*

Diana
21. 10. 2011
Dát tip
hahaha, no to jsi mne pobavil! K tomu snad není co dodat :-)*

srozumeni
21. 10. 2011
Dát tip
hi,hi...***

FAE BOMB
21. 10. 2011
Dát tip
Neuvedeš autora, zastřelí tě Aurora! :-)

papouch
21. 10. 2011
Dát tip
tuhle se naučím nazpaměť a budu ji dávat k dobru, když bude příležitost, neb to je přímo čítankový kousek .. nemáš-li nic proti??

papouch
21. 10. 2011
Dát tip
áááááááááá!!!!!!!!! :-)))))))))))) tak tahle je extra primovní! :-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru