Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přes noc bezstřechovcem...

22. 10. 2011
8
19
1622
Autor
FAE BOMB

 

 

 

Přes noc bezstřechovcem...

 

 

Máme doma střechu,

z vlnitého plechu.

I když Rómi vědí,

že to není z mědi,

náš pes byl moc pomalý,

proto nám to sloupali!

 

 

 

 


19 názorů

guy
31. 10. 2011
Dát tip
:-)

pété
27. 10. 2011
Dát tip
:) vtipna historka ze slabikare pro dospele :D

8hanka
24. 10. 2011
Dát tip
MKB, kam na to chodis, mal by si vydat encyklopediu:) *****

Diana
24. 10. 2011
Dát tip
S tím výrokem o pití vody z pračky jsem se ještě nesetkala, takže díky za obohacení mého chudého slovníku a hlavně za vysvětlení :-)

MKbaby
23. 10. 2011
Dát tip
Diana: Jestli ses málem umlátila smíchy, tak jsem možná vynalezl nový, zcela humánní způsob popravy. Chtělo by to ještě doplnit pořádným kyjem; odsouzenec by se s jeho pomocí sám umlátil smíchy. A ještě by se ušetřilo za injekce, olovo či za provaz :) Oběma dífkám pak děkuji za tu nejlepší kritiku mé kritiky :) FAE BOMB: Já ti nezávidím pračku, dokonce ani ždímačku, máš-li ji :) Můj bývalý spolužák šéfuje jedné charitě v severních Čechách a jeho klientela se rekrutuje převážně z hnědočeské populace, díky čemuž už ledacos pochytil. A tak ví, že říci Hnědočechovi, že jeho máma pije vodu z pračky, je jednou z nejhorších urážek, které se lze dopustit. Sami ji ovšem rádi používají vůči většině bílých utlačovatelů. Je samozřejmé, že nechápavý gádžo, kterému byly Hnědočechem těmito slovy odhaleny nevhodné hygienické návyky jeho matky, se tomuto sdělení bujaře tlemí, neboť nechápe, co tím básník chtěl říci, a atmosféra ještě více zhoustne, až vyvrcholí tzv. potlačením práv utlačované menšiny končícím gádžovou hospitalisací a Hnědočechovým volným a zcela beztrestným odchodem domů...

FAE BOMB
23. 10. 2011
Dát tip
Tos: Zrovna jsem si řikal, co udělat s těma, co jsou v mrazáku... MK: Nezáviď, že máme pračku!

Toscana
23. 10. 2011
Dát tip
MKbaby, ty zvíííířééééé!!!! Tomu se budu tlemit jak vadná celou neděli... :o)))))))))))))

Diana
23. 10. 2011
Dát tip
MKbaby-tohle ti neprojde! Málem jsem se umlátila smíchy!

MKbaby
22. 10. 2011
Dát tip
Toscana: Zmije použitelné k lukostřelbě připravíme ze zmijí obecných snadno. Potřebujeme k tomu klacek s vidlicí, trubku od záclon a pultový mrazák. 1. Najdeme zmiji a požádáme jí, aby nám nikam neutíkala, protože když nám uteče, máme smůlu. 2. Přijdeme ke zmiji, která se nechala ukecat a počkala na nás, a vidlicí ji chytíme za hlavou a přitlačíme k zemi. 3. Jednou rukou držíme klacek s vidlicí, druhou rukou uchopíme ocas a třetí rukou na něm uvážeme uzel. 4. Vložíme zmiji do trubky od záclon, a to hlavou napřed. Uzlíkem se nám zmije zarazí za okraj trubky a nevypadne druhou stranou ven. Zmije nemá zpátečku, takže z trubky nevycouvá. Trubku se zmijí vložíme přes noc do mrazáku. 5. Ráno vstaneme, vyndáme trubku se zmijí z mrazáku a zmiji vysuneme z trubky. 6. Před střelbou ulomíme ze zmije uzlík a můžeme střílet. Střílíme hlavou napřed; zmije během letu třením o vzduch roztaje, všimne si, že nemá ocásek, a zloděje vlnitého plechu pak vztekle kousne do prdele. POZOR! Vzhledem k časové náročnosti přípravy střeliva je nutné krádež plechu s pachatelem předem domluvit tak, aby byly včas připraveny čerstvé střelbyschopné zmije!

MKbaby
22. 10. 2011
Dát tip
Ty nehódný chlápče! To je rasýzmus! Tvóje máma píje vódu z pračky! :)

Toscana
22. 10. 2011
Dát tip
FAE, a co tak z kuše střílet vyztuženejma zmijema??? :o))))))))))

avox
22. 10. 2011
Dát tip
inu, kdybys měl Bramak, měl bys střechu na celý život... :-))

FAE BOMB
22. 10. 2011
Dát tip
Na závěr mi, jako tečku, snědli celou vlčí smečku...

Diana
22. 10. 2011
Dát tip
Dobrý! :-)))* Ani smečka vlčí Rómy nepoučí...

FAE BOMB
22. 10. 2011
Dát tip
Smrtelně nebezpečnej může bejt i rychle letící gaučák...

Toscana
22. 10. 2011
Dát tip
Musíš si koupit pořádnou dogu a ne nějakého uděšeného gaučáka! :o)) *t

FAE BOMB
22. 10. 2011
Dát tip
Faszo kar, to je jen větříček!

To musíš vycházet v pravidelných intervalech na zápraží a ječet: Kdo mi to tu loupe perníček?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru