Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

OSČR (občanské sdružení ČR): Nebe-Zemský obrat?

25. 10. 2011
0
0
1393
Autor
orbital

přeberte si to jak chcete :) ale jen v pozitivním smyslu ;) Coldplay o street artu :) publikováno 25.10.2011. včerá!!! zatím jen "1 542" shlédnutí! :P http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=X7OpQT1qoFk můj volný překlad: "Vše, co v současnosti děláme, se snažíme dělat, jako bychom začínali na prázdném plátně, zčerstva, a tak jsme se dali dohromady s lidmi, co dělají street art (umění na ulicích), ve smyslu vyjadřování bezstarostnosti. Nemáte strach vyjadřovat se a projevovat své pocity navenek. Nezáleží na barvách nebo obraznosti, jako v 70. a 80. letech, věci z NY. V každém městě, do kterého přijdete, shlédnete nádherné umění na hnusných šedých zdech. Jedná se o něco, s čím my souzníme. Dobrá práce, jasan."

Na Moravě, ve Slezsku
se to smaží, peče, taví
Praha je ta, kde se
nejvíc
do světa
tuneluje a mosty staví

Potkat tak divadlo v tramvaji
i na zastávce
koncert na nádraží
i v kostele,
ČD přejede čas
na čas
trefí do vesmírné stanice
zmačkáš papírový kříž nebo…
není jedno, jestli je
Země na Nebi
nebo Nebe na Zemi

Prodlužme intervaly na přechodu pro chodce!
Bytosti jsou hodnotnější než auta!
Stromy na radnici!
Zrodit se z lůna bunkrů a hospod
na ulici


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru