Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vážená redakce...

01. 11. 2011
27
54
3021
Autor
FAE BOMB

 

 

 

Vážená redakce...

 

 

Já se straním dívek,

páč mám doma chlívek,

snad mi váš list poradí...

 

Pomoci Vám může,

zvát si domů muže.

Těm ten bordel nevadí!

 

 

 

 


54 názorů

FAE BOMB
24. 11. 2011
Dát tip
Jo- ď!

Petr.II
24. 11. 2011
Dát tip
jo - t*

FAE BOMB
03. 11. 2011
Dát tip
Ti byli spíše pravidelnými zákazníky s VIP permanentkou a speciální množstevní slevou na extra služby...

ve "veřejných domech" dělala dřív ochranku "veřejná bezpečnost" ?

FAE BOMB
03. 11. 2011
Dát tip
Na gymplu mi třídní profesor řikal, že jsem bordelář. Mě, počestnému majiteli veřejného domu! Kam ten svět spěje... :-(

ředitel té firmy je bordelpapá?

Sršáň
02. 11. 2011
Dát tip
velmi dobré téma, bez zbytečného sladkobolného sentimentu,věcné ze života, příjemná forma *t

čučenka
02. 11. 2011
Dát tip
:-)

jejdavilda
02. 11. 2011
Dát tip
* pochod národní tvrdosti

FAE BOMB
02. 11. 2011
Dát tip
Redbull s vodkou mi dává kříídlááá....

papouch
02. 11. 2011
Dát tip
čéče seš čím dál lepčí .-))

FAE BOMB
01. 11. 2011
Dát tip
sep: Pozvi si mě domů a budu na tom bordelu pracovat jen za byt a stravu... :-))

..ano..lépe bych to nikdy nečekla..čéče:)

FAE BOMB
01. 11. 2011
Dát tip
sep: Volná živnost- poradenské služby v oblasti racionálního zabordelařování bytových prostor?

FAE BOMB
01. 11. 2011
Dát tip
8: Takhle to normálně funguje. Zhruba víš, ve který vrstvě bordelu co najdeš. Problém ovšem nastane, když něco potřebuješ najít rychle. Pak si ty vrstvy bordelu pomícháš a nastane v tom bordelu chaos... :-(

:o))) měl by sis založit poradenskou firmu:))

Alegna
01. 11. 2011
Dát tip
:O)))) děkuji za pobavení autorovi i diskutujícím

koloušek
01. 11. 2011
Dát tip
A pak, že se straníš žen... Když jsi pěkně nakvašen, tak se ti stát může, že vyletíš z kůže.

8hanka
01. 11. 2011
Dát tip
Toscana, presne tak:) Chaos, to je moje, viem, na com som, kde co mam:)

Toscana
01. 11. 2011
Dát tip
8hanka: Pořádek je pro blbce, inteligent zvládá chaos. (A proto když si udělám ve věcech pořádek, tak pak nemůžu nic najít, kdežto v chaosu se orientuju spolehlivě.) :o)))))

FAE BOMB
01. 11. 2011
Dát tip
Umem svým se tasím, zejména když kvasím! To i ony ženy, bejvaj' koženy...

koloušek
01. 11. 2011
Dát tip
No tak vidíš, Bombíku, máš to všechno v malíku, dívek plný dům, ocení tvůj um.:-)

FAE BOMB
01. 11. 2011
Dát tip
Dívky vdavek chtivé, makaj' jako divé, když vzadu tam v sadu, dělám marmeládu...

koloušek
01. 11. 2011
Dát tip
Mám jen radu jedinou, děvy sexu chtivé určitě ti prominou to, že žiješ v chlívě. T*

Agibail
01. 11. 2011
Dát tip
:-))*

MarK.
01. 11. 2011
Dát tip
..ako ktoremu :)

Diana
01. 11. 2011
Dát tip
Bombi, já znám taky jednoho takovýho - a je chytrej, hodnej, mluví a chová se slušně, nikdo by to do něho neřekl, drží se zpátky a je sám. Kdybych ho neznala, tak bych měla stejný názor jako ty s tím tankem. Ale tohoto člověka si musím vážit.

FAE BOMB
01. 11. 2011
Dát tip
Nekonečnáhanka: Proto mám rád šachy. Tam se to nakonec vymlátí všechno. Pěchota na bodáky, boční střelba sniperů, překvapivej útok jízdy, palebná podpora dělostřelectva na věžích... "Člověče, nezlob se!" fakt nemůžou hrát lidi chytrý. Pak to totiž nemá konec... Teda vyjma případu, kdy se jdou dva lidi vychcat a na hajzlu spolu uzavřou kartel...

...ani kolo? Doma je nemám,ale pár jsem jich znal. Nejsou špatní,resp.jsou různí,tak jako většinoví, óvšem ten sex nebrat,nejsem porouchanej :)

8hanka
01. 11. 2011
Dát tip
vraj tato osmicka sa cita ako nekonecno, aspon tak mi napisal jeden...:) chlapov si sice pozyvat mozem, ale nechcem, pretoze ich treba obskakovat alebo pustit do kuchyne - v oboch pripadoch po nich ostane este vacsi neporiadok nez som mala povodne , ktory by som mala upratovat ja. O Clovece mi ani nevrav, neznasam tu hru, takmer by som Ta podozrievala, ze si bol jeden z hracov, co ma neustale vyhadzoval pred domcekom

FAE BOMB
01. 11. 2011
Dát tip
pohanka (či jak se čte ta vosmička): Ty jseš v těžký pohodičce, páč ty si domů chlapy zvát můžeš, ale pro mě je to, v této stále ještě konzervativní společnosti, tak trošku problém... Na VŠ kolejích jsem to řešil kompromisem. Na svůj zabordelařenej pokoj jsem zval borce i baby a kalili jsme tam svařák. Jo a jednou jsme tam asi šest hodin vkuse pařili na linu uprostřed místnosti "Člověče, nezlob se!" Furt jednu partii. Ve čtyři ráno jsme to zasekli. Pouze dva lidi měli jednu figurku v "domečku"... :-)))

FAE BOMB
01. 11. 2011
Dát tip
Tos: Nejlepší na tohle byl dneska už neexistující časopis Hrom. Půlka zpráv tam byla pravdivá, jakože třeba červený víno je léčivý, a druhá půlka naprostý kraviny. Například, že vědci konečně vobjevili mimozemskou civilizaci a ještě podstatně větší debility. Pár výtisků se mi náhodně dostalo do rukou. Hlupáci si to kupovali a pak nad tim "přemejšleli". Jakože "Tohle je pravda, to už jsem někde četla, ale tohle už si asi vymysleli. To se mi moc nezdá. A tohle už pravda asi nebude, protože aby pětiletý dítě učilo na univerzitě? No kdyby bylo hodně chytrý, ale stejně je to nepravděpodobný..." Hlupákům dávala ona ještě hloupější tiskovina pocit určité mentální převahy. Něco ve smyslu: "Ty lidi jsou blbý, že tomu všemu věřej', co se tam píše, to já..." Zatimco mi po přečtení časopisu pro ženy sice vstávaj' vlasy, tak z tohodle jsem blil. Jako emetikum však dobré. Jen mě děsí, že lidi, co si tohle kupujou, maj' hlasovací právo a spolurozhodujou vo osudu země!

Danny
01. 11. 2011
Dát tip
8hanka: možná jsi dívka verze 2.0 s integrovanou podporou chaosu :)

8hanka
01. 11. 2011
Dát tip
*****autorovi *****autorovi za diskusiu *****ostatnym diskutujucim kto vlastne som, ked mam doma permanentny neporiadok? Ale najdem, co potrebujem:)

FAE BOMB
01. 11. 2011
Dát tip
Já mám na válku rozporuplnej názor, jsem totiž pacifašista...

Toscana
01. 11. 2011
Dát tip
Tebou zmiňované "čtivo" je velmi vhodné, když potřebuješ vyresetovat mozek (např. dcera si cosi takového kupuje tak 1x za půl roku, když má za sebou hooodně těžkou zkoušku na VŠ)... :o))) *t

Danny
01. 11. 2011
Dát tip
:))*

aha, proto jsou míroví aktivisti většinou FLAKAČI...

FAE BOMB
01. 11. 2011
Dát tip
a-n: V Německu se svýho času používal zubní Flak. Chránilo to Vaše zuby před spojeneckým bombardováním...

FAE BOMB
01. 11. 2011
Dát tip
japný: Doufám, že si je k sobě nezveš?! Já osobně bych si vo teplouše nevopřel ani tank!

super diskuse, tedy :o) zubní plak chrání chrup až 24 hodin ...!!!

Ferry
01. 11. 2011
Dát tip
chi

...no,znám teplouše,kterým můj bordel vadí ;) babám taky,ale mají tendenci uklidit a to mi nevadí,hlavně když daj pokoj a věci na mé místo

avox
01. 11. 2011
Dát tip
Básnička je fajn a ten tvůj první komentář bys měl vydat jako miniaturu prozaickou... Za týden jdu k zubaři, jak se jmenuje ten časopis? :-))

FAE BOMB
01. 11. 2011
Dát tip
Děkuji všem za přečtení. Diabolka: Musíš taky někdy zajít do podhradí. Je jasný, že v tvojí společenský vrstvě nikdo takový blbosti nečte. :-) chytrák japný: Tomu se řiká maximální lenost. Než abych si uklidil, to radši budu teplej! Kvítko: Jsem myslel, že jseš drsňák a zuby se ti nekazej'. Stačí žrát jenom maso, po kterym neklesne PH ve Vašich ústech, kdy začíná kyselý útok na Vaše zuby, páč v tom neni prakticky žádnej cukr. Proto po každém jídle použijte jako ústní vodu destilát 40%+. Kouření způsobuje zubní plak, který ochrání zubní sklovinu až na 24 hodin. Žvýkání tabáku bez cukru doporučují čtyři z pěti zubních lékařů!

Fae - básnička parádní, ale k tématu blbulvárních tiskovin - mnohem radši si v čekárně u zubaře přečtu problémy feministek, nebo jak nemožné trenky měl Karel G. na předávání slavíků, než ty jejich publikace o zubním kazu a parodontóze. To mě málokdy uklidní. A věřím, že by moje obavy z bzukotu vrtačky a řevu nešťastníka přede mnou nezaplašila ani Vojna a mír, nebo Obrana Sókratova. Tyhle časopisy jsou do čekáren ideální.

MKbaby
01. 11. 2011
Dát tip
Jasně - angažuj bordelmamá :)

...lepší je bordelářka žena*

Diana
01. 11. 2011
Dát tip
Tak to ti podepíšu! :-)*** A z těch tiskovin se mi taky ježí vlasy. Já bych chtěla vidět aspoň jednoho/jednu, která si ty kraviny kupuje a čte...

Janina6
01. 11. 2011
Dát tip
Pěkné :-)

srozumeni
01. 11. 2011
Dát tip
hezký. obojí...***

FAE BOMB
01. 11. 2011
Dát tip
V holičství se mi dostala do ruky jakási intelektuálně laciná tiskovina. Dokonce mám podezření, že to byl časopis pro ženy. Jedna z rubrik se jmenovala "Sexuální poradna". Ze stupidních dotazů "našich čtenářů" mi vstávaly vlasy na hlavě. Zpětně uvažuju, jestli v tom neni podlej záměr, totiž dávat podobný časopisy do holičství. Naježený vlasy se lepší stříhaj'...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru