Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

???

01. 11. 2011
6
24
1474
Autor
FAE BOMB

Vynechte, prosím, obvyklé odpovědi...

 

 

 

Leze, leze, po železe,

nedá pokoj, až tam vleze...

Co je to?

 

 

 

(wwwykvwolqefiEawrtapohíteqřtoduoktnenamrepínnedjetsiewžířqaPoddzejwázalárhyvapotsorwtrAawlipuokisxěnykdochůdátwelitqásewdexšatěPxw)


24 názorů

Toscana
01. 12. 2011
Dát tip
FAE, měla jsem problém to odzadu dopředu přečíst i bez těch písmenek navíc. Bohajeho!!! :o))))

8hanka
30. 11. 2011
Dát tip
porazi ma:)*

FAE BOMB
30. 11. 2011
Dát tip
wwwykvwolqefiEawrtapohíteqřtoduoktnenamrepínnedjetsiewžířqaPoddzejwázalárhyvapotsorwtrAawlipuokisxěnykdochůdátwelitqásewdexšatěPxw Čte se zezadu dopředu. Písmena x,w,q, jsou tam navíc. ykvolefiEartapohíteřtoduoktnenamrepínnedjetsiežířaPoddzejázalárhyvapotsortrAalipuokisěnykdochůdátelitásedešatěP Takže: Pětašedesátiletá důchodkyně si koupila Artrostop a vyhrála zájezd do Paříže s tejdenní permanentkou do třetího patra Eifelovky...

MKbaby
02. 11. 2011
Dát tip
wwwykvwolqefiEawrtapohíteqřtoduoktnenamrepínnedjetsiewžířqaPoddzejwázalárhyvapotsorwtrAawlipuokisxěnykdochůdátwelitqásewdexšatěPxw - to mi nějak nedává smysl. Asi jsem měl ve škole víc dávat pozor :)

FAE BOMB
02. 11. 2011
Dát tip
MK: Výsledek je již zveřejněn, tak si to rozlouskej...

MKbaby
02. 11. 2011
Dát tip
Ožralej tankista leze do tanku?

Toscana
02. 11. 2011
Dát tip
jestli je tohle řešením (wwwykvwolqefiEawrtapohíteqřtoduoktnenamrepínnedjetsiewžířqaPoddzejwázalárhyvapotsorwtrAawlipuokisxěnykdochůdátwelitqásewdexšatěPxw) tak z toho nejsem ani o chlup moudřejší :o))))))))

FAE BOMB
01. 11. 2011
Dát tip
Dej taky nějakou hádanku, páč ještě žádnou nemáš... Já totiž teda trpim obsesivně-kompulzivníma stavama, kdy mě moje nezvladatelné a chorobné nutkání inspiruje k projetí všech písmáckejch kategorií...

Aha, že mě to nenapadlo. Tak jednoduché řešení!

FAE BOMB
01. 11. 2011
Dát tip
Dávám řešení...

Alegna
01. 11. 2011
Dát tip
zloděj lezoucí za lupem po hromosvodu

..seš strašně šernej:)))

FAE BOMB
01. 11. 2011
Dát tip
sep: Bejt tvůj manžel, tak ho dostaneš pod stromeček. Pak bych ti to ale strhnul z kapesnýho...

..evokuje to ve mně pás cudnosti:)

FAE BOMB
01. 11. 2011
Dát tip
Spíš z jednoho evropskýho velkoměsta...

Toscana
01. 11. 2011
Dát tip
To bude nějaká storka z válcoven plechů, žejo? :o))) *

FAE BOMB
01. 11. 2011
Dát tip
K/r: Zkoušejte to dál. Pošlu hromadu všem kritizovatelům jakože upozornění na zveřejnění výsledku. Dal bych tomu tak dva dni...

Vím! To je Arpád Deméter zvaný "Čonka"!

renegátka
01. 11. 2011
Dát tip
nepřizpůsobivý se obohacuje ve výkupně druhotných surovin

FAE BOMB
01. 11. 2011
Dát tip
Starý žebříky jsou ze dřeva a nový z hliníku, takže nic... :-))

8hanka
01. 11. 2011
Dát tip
to som si vydychla:) Potom mi uz zostava len zlodej na zeleznom rebriku skusajuci, ktore okno sa mu podari otvorit a tam potom vlezie:)

FAE BOMB
01. 11. 2011
Dát tip
Ne-éé...

8hanka
01. 11. 2011
Dát tip
ehm, nesuvisi to nejako s pasom cudnosti?

vlak v tunelu?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru