Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chci žít!

29. 12. 1999
4
0
2874
Autor
Kovi

Jen tak polehávám A roním těžké slzy Květiny utopeny v šeru Pláču nad ztrátou blahodárné luny Křičím: "Chci žít!" Ale neslyším odpověď
Janis
28. 02. 2001
Dát tip
Víš......nebudu říkat žij...ale žij pokud si to sama budeš přát (taky jsem takhle psávala) -pak jsem začala běhat po střechách a hrát kuličky se sluníčkem a od tý doby jsem v pohodě... tak to taky vyzkoušej..je to docela fain :)

Lasy
05. 09. 2000
Dát tip
Tak jo, nevime a nevime tak asi jindy, sorry. L a Z

Anonym
01. 07. 2000
Dát tip
hezke.. ale tim krikem jen nic asi nespravis.. jdi ven a ZIJ..))

IVANOL
18. 02. 2000
Dát tip
Milá Kovi, těch psychoterapeutů, kteří se snaží přes naše díla vstoupit do našich důší a jsou tak nějak sami mimo...
Jen ta šumící bříza, ta snad roste všude. A já to akceptuji a zase TIPUJI.

Bibša
30. 01. 2000
Dát tip
promiň, tady jsem byla příliš krutá, omlouvám se... musela jsem mít špatný den, jak bych to jinak mohla napsat !

Šeptám teď odpověď : "Prosím, žij!"

Prokletí
04. 01. 2000
Dát tip
Ariadno, nepřestřihávej mi nit...

chválím... TIP

Merle
03. 01. 2000
Dát tip
Dokud chceš a křičíš, tak žiješ... tak chtěj a ječ a křič a víc! A uvidíš, že ti bude líp, až sousedi začnou bušit do topení... :-)))))

Bibša
03. 01. 2000
Dát tip
Tvoje poezie je spíš prózou, básnickým vyjádřením vlastních zmatených nebo nesťastných myšlenek. Odpověz si sama: "Když chci žít, tak budu!!!"

Bříza
03. 01. 2000
Dát tip
Cítím jí - cítím - tu spodní strunu - jsem sám ?
To mne vážně zajímá - začínám Tě číst. A máš u mě tip.

Krytyk
30. 12. 1999
Dát tip
Zřejmě jsi sama, proto to ticho, pusť si nejakou veselou hudbu..

Šílená
30. 12. 1999
Dát tip
...možná je dobře že tu odpověď neslyšíš... mohlo by ti být ještě hůř:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru