Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vinnetou - sladký gentleman

04. 11. 2011
7
22
2416
Autor
MKbaby

Volně inspirováno FAEBOMBovým dílem Vinnetou - rudý kleptoman a následnou diskusí :)

Šířily se šprochy,
že miluje hochy.
Holt mu Olda nepomoh,
když zavolal: "Hände hoch!"


22 názorů

MKbaby
14. 11. 2011
Dát tip
Děkuji, jsem už takový komikadze :)

welena
14. 11. 2011
Dát tip
JO :-))) paráda, komiku

Toscana
07. 11. 2011
Dát tip
Pepíku, takové už maminky bývají... :o)

FAE BOMB
06. 11. 2011
Dát tip
No tak, Vinnetou, polož ten tomahawk, neni to tak, jak to vypadá. Jsem sice přítelem všech indiánů, ale miluji jen tebe! K těm Komančům nic necejtim, bylo to jen tělesný...

MKbaby
05. 11. 2011
Dát tip
Jo, diskuse je taky hodnotitelná jako "pěknej mazec". Zejména Květoň a pepik tomu nasadili korunu :) Všem děkuji za čas ztracený studiem mého díla :)

Alegna
05. 11. 2011
Dát tip
:-)

no nazdar :o)

8hanka
04. 11. 2011
Dát tip
Květoni, podozrivo vela vies o Winnetouovom sukromi:) Ja viem tiez svoje, takze som pokojna:) Pepiku, Tvoja maminka mala zaujimave vychovne metody:)

Toscana
04. 11. 2011
Dát tip
Květoni, co Apač, to teplý prameny??? :o)))

Toscana
04. 11. 2011
Dát tip
Chudák náčelník Apačů to odskákal na celé čáře... May kdyby tušil, co způsobí, tak tu knížku snad ani nenapsal... :o)) *t

Vinnettou pod čelenkou zabývá se myšlenkou kdo mu koupí pět plzní toho chlípně nezprzní

8hanka
04. 11. 2011
Dát tip
ahaaa, tu sa pise o "tom" Winnetouovi, co dostal meno po filmovom hrdinovi...bolo obdobie, ked nasi romski bratia mali plno Winnetouov sj Riban, teraz vraj zase Onurcv a Seherezad... pepiku, lenze ked das ruky hore, ako das gate dole?

Jo jo, je to pravda. U nás v baru Vinnettou vypil čtyři žejdlíky k tomu sedum fernetů pak se laskal s hošíky

8hanka
04. 11. 2011
Dát tip
ja uz mam po veceri, boli sme s kolegom, prave mi pisal, ze je preplneny, zvladli sme trojboj - tri rozne zariadenia a tri rozne jedla v priebehu troch hodin, uff, akosi sa mi tiez zle sedi:) Ano, ten vtip som uz kdesi kedysi pocula, lenze...z vtipov si pamatam len zaciatky alebo konce, malokedy vtipy cele:)

MKbaby
04. 11. 2011
Dát tip
To je jeden dost fousatej vtip, krásně jsi na něj nahrála. Mám hlad, jdu podruhé večeřet :)

8hanka
04. 11. 2011
Dát tip
mily Istvan, mozno ste najlepsi milenci, nie je mi sudene spoznat to, Madari mi akosi nesedia, zato Indiani, aaach:)

MKbaby
04. 11. 2011
Dát tip
... a nejlepší milenci jsou Maďaři. Ještě jsem se vlastně nepředstavil - jmenuji se Ištván Vinnetou :)

8hanka
04. 11. 2011
Dát tip
a uz dost, Winnetou je idealny muz a je orientovany na zeny, jednoznacne, len mal smolu, ze nestretol mna:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru